„Va intrebati intre voi ce inseamna cuvintele: „Peste putina vreme, nu Ma veti mai vedea” si: „Apoi iarasi, peste putina vreme, Ma veti vedea”? (Ioan.16:19)

Cititorule, tu nu-L poti vedea pe Domnul Isus Hristos , pana cand vei vedea si vei recunoaste Biserica Lui. Numai atunci ti se va arata El si tie , fiindca acolo este Locuinta Lui pe Pamant

Despre behaitul oilor si Glasul Pastorului

caci "Oile Mele ascultă glasul Meu; Eu le cunosc, şi ele vin după Mine "...
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

11 răspunsuri la „Va intrebati intre voi ce inseamna cuvintele: „Peste putina vreme, nu Ma veti mai vedea” si: „Apoi iarasi, peste putina vreme, Ma veti vedea”? (Ioan.16:19)

  1. Evanghelistul David Wilkerson a murit la fel ca si fratele Branham, in accident rutier . Vrajmasii fratelui Branham spun ca el a fost pedepsit de Dumnezeu fiindca s-a blestemat pe el insusi . Ce sa zicem, atunci, de fratele Wilkerson, care , in una din predicile lui, nu vorbeste corect despre slujba lui Branham, desi i-a preluat un procent din invataturile lui, fiindca si-a inceput slujba chiar pe timpul acela, in 1950
    Avem aici relatarea accidentului
    „The Rev. David Wilkerson, an evangelical minister and author who founded the Times Square Church to minister to the downtrodden in one of Manhattan’s seedier precincts, but whose later writings included apocalyptic predictions for New York City and beyond, died on Wednesday in an automobile accident in Texas. He was 79 and lived near Tyler, Tex.

    Mr. Wilkerson’s car veered into oncoming traffic on a highway near Cuney, about 110 miles southeast of Dallas, and was hit by a tractor-trailer, a spokeswoman for the Texas Department of Public Safety told The Associated Press.

    His wife, Gwendolyn, was seriously injured but is expected to recover, Mr. Wilkerson’s brother, the Rev. Donald Wilkerson, said on Thursday.

    David Wilkerson was known to a broad readership through his many books. His most famous, “The Cross and the Switchblade” (1963), chronicled his ministry among gang members in Bedford-Stuyvesant, Brooklyn, where he had arrived as a young preacher in the late 1950s.

    Written with John and Elizabeth Sherrill, the book has sold tens of millions of copies and has been translated into more than 30 languages, according to its current publisher, Chosen Books.

  2. Dan zice:

    Da, corect, drept in adevarul Evanghelic! Slavit sa fie Domnul, Dumnezeu pentru indurarea Lui! Cea mai frumoasa, importanta si potenta si plina de viata dovada a bucuriei trairii ca madular al Trupului lui Hristos_ iertarea pacatelor, viata Bisericii lui Hristos, Marire Lui!
    „Va intrebati intre voi ce inseamna cuvintele (pe care vi le-am spus): „Peste putina vreme, nu Ma veti mai vedea” si: „Apoi iarasi, peste putina vreme, Ma veti vedea”?
    „Cine are cuvintele Mele si le implineste , acela ma iubeste” si „Eu voi ruga pe Tatal si El va va da un alt Mangaietor care va ramana cu voi in veac;
    …”Voi veni la voi si voi locui cu voi” … „Va voi lua cu mine ca acolo unde sunt Eu, sa fiti si voi!”
    3 Isus, fiindcă ştia că Tatăl Îi dăduse toate lucrurile în mâini, că de la Dumnezeu a venit şi la Dumnezeu Se duce, (potrivit cu, astfel..)
    4 S-a sculat de la masă, S-a dezbrăcat de hainele Lui, a luat un ştergar şi S-a încins cu el.
    5 Apoi a turnat apă într-un lighean şi a început să spele picioarele ucenicilor şi să le şteargă cu ştergarul cu care era încins.
    6 A venit deci la Simon Petru. Şi Petru I-a zis: „Doamne, Tu să-mi speli mie picioarele?”
    7 Drept răspuns, Isus i-a zis: „Ce fac Eu, tu nu pricepi acum, dar vei pricepe după aceea.”
    8 Petru I-a zis: „Niciodată nu-mi vei spăla picioarele!” Isus i-a răspuns: „Dacă nu te spăl Eu, nu vei avea parte deloc cu Mine.”

    • Predica este minunata , traducerea ar mai trebui imbunatatita fiindca scapa multe cuvinte importante pentru a fi prins intelesul desavarsit al mesajului. Urmatoarea predica este o completare a aceluiasi mesaj ;

      Daca schimbati ascultarea de pe acest blog pe You-Tube dand click in extremitatea dreapta de jos a imaginii, obtineti lista cu alte predici ale predicatorului , care merita ascultate

  3. Stere zice:

    In Psalmul 88 ?
    (Stere si Dan este acelasi)

    • Stere zice:

      Ma uimeste intelepciune cu care Psalmistul se adreseaza prin rugaciunea lui, catre Dumnezeu. As zice, tinand cont ca isi varsa necazul si suferinta ca niste ape inaintea Domnului vorbind despre ele in chip duhovnicesc, ca este mai degraba trecuta ca o cantare duhovniceasca decat o nemultumire ce pare inaintea noastra la prima citire!
      Un om fara duh ar cadea sub povara lor.

    • Stere zice:

      In videoul pe care l-ai afisat David vorbeste despre necazurile si disperarea la care oamenii pot ajunge cand deznadejdea si suferintele si esecurile din viata ii invaluie si infasioara fara semn de scapare la fiecare oportunitate ce crede ca o are. Iar el indeamna omul sa nu cedeze sa se increda in Dumnezeu, dupa cum spune in Psalmul 139.
      Dar Psalmul 139 nu arata tot fenomenul si cauzele disperarii omului, dupa cum fiecare om ajunge la disperare in functie de planurile lui, motivele fiind diferite. Tot asa este o diferenta intre omul firesc si omul intors la Dumnezeu sau cel ce cauta pe Dumnezeu parandu-i-se fara succes.
      Si spui in acelasi comentariu citez: „fiindca scapa multe cuvinte importante pentru a fi prins intelesul desavarsit al mesajului. Urmatoarea predica este o completare a aceluiasi mesaj ;”

      Deci intrebarea mea a fost: In Psalmul 88 gasesti intelesul mesajului si cauzele disperarii, cheia, usa, iesirirea de a birui ispita de care vorbeste in video si anume lepadare si renuntare la Dumnezeu sursa si izvorul tuturor fericirilor si bucuriilor.
      Eu am gasit ca este Psalmul 88 cantarea lui Core are ceva de spus

      Daca nu te-ai referit la asa ceva, in scopul de a afla am si pus intrebarea.
      Domnul sa te binecuvinteze! .

      • Intr-un loc , spre exemplu, aprox min 7.oo traducatorul scrie ” te pune in fata acestui mesaj, acum…”, insa vorbitorul accentueaza importanta auzirii la prezent si la locatie ” te pune pe un scaun, in aceasta biserica ( in acest loc de adunare ), in aceasta zi si zice : Astazi, acum, este timpul sa indrepti …..este timpul sa te pui in randuiala ( sa faci dreptate ) cu Dumnezeu fiindca Isus vine foarte curand ”
        Daca pierzi ocazia asta , gandeste-te ca alta nu va mai fi ! Asa suna si Cuvantul din Biblie ” Astazi, daca auziti glasul Lui , nu va impietriti inimile ” . Este vorba de glasul care trebuie sa sune din interior, ca raspuns la glasul care vine din afara .
        Cum poate sa raspunda o inima de carne si cum poate una de piatra ? Aceea de carne recunoaste adevarul revelat si raspunde in consecinta prin pocainta , insa inima de piatra trimite inapoi doar ecoul de la suprafata , fiindca glasul lui Dumnezeu nu patrunde interiorul ( sa faca schimbarea modului de viata )
        https://drive.google.com/drive/folders/1DJ2Ihs7VUHoqT5Tao0mOpxVp8eVFytvk

        • Stere zice:

          „Acum” este tot prezent.
          Si vorbitorul si traducatorul foloseste verbului la prezent, fara sa faca exceptie de la forma in care biblia o foloseste.
          Si prin forma chemarii folosita, Scriptura spune ca inima fiecaruia este aceiasi si creata de Dumnezeu care cheama, pentru ca depinde de om direct raspunzator fiind pentru alegerea si acordul pe care il da, cacii este in puterea lui a fiecaruia sa nu o impietreasca, a face bine sau rau!
          Si omul este pus in fata unei alegeri dupa ce a fost rascumparat din casa robiei. Acolo n-a fost vorba de puterea lui.
          Asta ar suna ca scuza pentru unii daca ar fi dupa cum ii clasifici, frate, si nimic pentru alti!
          Inaintea Lui toti oameni sunt la fel, iar Dumnezeu nu cere omului ceeace nu ar poatea face, ci in special dupa ce l-a izbavit de pacat si robia pacatului. Lauda unora este pentru ca au avut credinta.
          Altfel pentru ce ar fi rasplatiti pentru osteneala lor, si laudati, care in cazul tau nu este ci se datoreaza din pricina unor favorizarii, sau a unor fericite circumstante.
          Nu ti minte vorba acea : 1 Ce vom zice dar că a căpătat, prin puterea lui, strămoşul nostru Avraam?
          2 Dacă Avraam a fost socotit neprihănit prin fapte, are cu ce să se laude, dar nu înaintea lui Dumnezeu.
          3 Căci ce zice Scriptura? „Avraam a crezut pe Dumnezeu, şi aceasta i s-a socotit ca neprihănire.”

          Repetam aceleasi cuvinte pana le punem in contextul cuvenit si adevarat, fara sa facem alte „constructii spirituale”
          Avem pe cea adevarata Duhovniceasca.

        • Stere zice:

          foarte adevarat…da asa e frate!
          8 Dacă zicem că n-avem păcat, ne înşelăm singuri şi adevărul nu este în noi.9 Dacă ne mărturisim păcatele, El este credincios şi drept ca să ne ierte păcatele şi să ne curăţească de orice nelegiuire.
          10 Dacă zicem că n-am păcătuit, Îl facem mincinos şi Cuvântul Lui nu este în noi.

  4. Stere zice:

    Scriptura in intelepciunea ei vorbeste clar despre vechi si nou, batran sau tanar, nou nascut sau unul aproape de pieire.
    Un proverb romanesc totusi: Nu da vrabia din mana pe cea de pe gard!
    Tanarul zice in inima lui: ma voi bucura de viata ; nu dau pasarea din mana pe cea de pe gard !
    Pe cand cel aproape de pieire despre pasarea cea din mana zice: am scapat-o , s-a dus ! (si nimeni nu zice ca cel tanar poate fi „departe”)
    Don’t judge a book after its covers!
    Intelepciune este cheia ce o deschide si pe cel ce o detine roaga-L!

nimic

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.