Cine ti-a spus ca esti gol ? ( Gen. 3.11)

https://www.livescience.com/61627-ancient-virus-brain.html?utm_source=notification

Oamenii de stiinta au descoperit un virus stravechi prezent in creierul uman si la alte animale patrupede, despre care zic ei ca ar fi raspunzator pentru formarea constiintei de sine ( implicit de gandurile rationale constiente in recunoasterea vinovatiei )

An Ancient Virus May Be Responsible for Human Consciousness
By Rafi Letzter, Staff Writer | February 2, 2018 12:18pm ET

You’ve got an ancient virus in your brain. In fact, you’ve got an ancient virus at the very root of your conscious thought.

According to two papers published in the journal Cell in January, long ago, a virus bound its genetic code to the genome of four-limbed animals. That snippet of code is still very much alive in humans’ brains today, where it does the very viral task of packaging up genetic information and sending it from nerve cells to their neighbors in little capsules that look a whole lot like viruses themselves. And these little packages of information might be critical elements of how nerves communicate and reorganize over time — tasks thought to be necessary for higher-order thinking, the researchers said.

Though it may sound surprising that bits of human genetic code come from viruses, it’s actually more common than you might think: A review published in Cell in 2016 found that between 40 and 80 percent of the human genome arrived from some archaic viral invasion. [Unraveling the Human Genome: 6 Molecular Milestones]

Setup Timeout Error: Setup took longer than 30 seconds to complete.
That’s because viruses aren’t just critters that try to make a home in a body, the way bacteria do. Instead, as Live Science has previously reported, a virus is a genetic parasite. It injects its genetic code into its host’s cells and hijacks them, turning them to its own purposes — typically, that means as factories for making more viruses. This process is usually either useless or harmful to the host, but every once in a while, the injected viral genes are benign or even useful enough to hang around. The 2016 review found that viral genes seem to play important roles in the immune system, as well as in the early days of embryo development.

But the new papers take things a step further. Not only is an ancient virus still very much active in the cells of human and animal brains, but it seems to be so important to how they function that processes of thought as we know them likely never would have arisen without it, the researchers said.

The Arc gene
Shortly after a synapse fires, the viral gene known as Arc comes to life, writing its instructions down as bits of mobile genetic code known as RNA, the researchers found. (A synapse is the junction between two neurons.)

RNA is DNA’s messenger and agent in the world outside the cell’s nucleus. A single-strand copy of code from DNA’s double helix, it carries genetic instructions to places they can be useful. (And, interestingly, viruses tend to store their genetic code in RNA, rather than in DNA.)

Following the Arc RNA’s instructions, the nerve cell builds „capsids” — virus-like envelopes — around it. Those envelopes let it travel safely between cells, and it does just that, entering neighboring neurons and passing its packet of genetic information along to them, according to the studies.

It’s still unclear what that information does when it arrives in a new cell, but the researchers found that without the process functioning properly, synapses wither away. And problems with the Arc gene tend to show up in people with autism and other atypical neural conditions, the researchers said.

In a companion article, two experts who were not involved in the 2018 papers (the same two experts, in fact, behind the 2016 review) wrote that this process offers the best explanation yet for how nerve cells exchange the information necessary to reorganize themselves in the brain over time.

„These processes underlie brain functions ranging from classical operant conditioning to human cognition and the concept of ‘self,'” they wrote. (Classical and operant conditioning are simple forms of reward and punishment-based learning in animals and humans.)

Bizarrely, Arc seems to have made the jump from virus to animal more than once. The researchers found that Arc genes in humans and other four-limbed creatures seem to be closely related to one another. The Arc genes in fruit flies and worms, however, seem to have arrived separately.

The next step for this research, the outside experts wrote in the companion article, is to bring experts in neuroscience and ancient viruses together to work out the mechanisms for just how Arc arrived in the genome, and exactly what information it’s passing between our cells today.

Originally published on Live Science.

Get More from Our Newsletter

Enter Email Address
Subscribe
Editor’s Recommendations
10 Things You Didn’t Know About the Brain
7 Strange Facts about the ‘Mind-Control’ Parasite Toxoplasma Gondii
Top 10 Mysteries of the Mind

Despre behaitul oilor si Glasul Pastorului

caci "Oile Mele ascultă glasul Meu; Eu le cunosc, şi ele vin după Mine "...
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

46 de răspunsuri la Cine ti-a spus ca esti gol ? ( Gen. 3.11)

  1. Luand in seama aceasta descoperire putem patrunde mai adanc in intelegerea mecanismului care a condus la pierderea vietii vesnice si, recunoastem adevarul absolut pe care Dumnezeu ni l-a transmis prin Cuvantul vorbit al Mesajului orei
    Acest virus ( microb producator de bola fatala ) a fost preluat de Eva si transmis lui Adam in acelasi mod in care se transmite virusul HIV= SIDA in societatea moderna .
    Intelegem acum faptul ca nu relatia sexuala normala intre barbat si femeie a fost socotita de Dumnezeu ca si pacatul originar, ci acest pacat a fost relatia extraconjugala a Evei cu sarpele cel vechi care a dus la infestarea umanitatii
    Putem, de asemenea sa pricepem mai in detaliu vorbele apostolului Pavel :
    „Fugiti de curvie! Orice alt pacat, pe care-l face omul, este un pacat savarsit afara din trup; dar cine curveste pacatuieste impotriva trupului sau. (1Cor.6:18)
    Multe alte intrebari pe seama Bibliei pe care ni le-am pus noi, oamenii, de-a lungul timpului isi gasesc raspuns concludent in Mesajul orei si aceasta descoperire arunca o lumina si mai puternica asupra adevarurilor Scripturilor revelate prin Mesaj .

  2. dan zice:

    Romani 1:25 „căci au schimbat în minciună adevărul lui Dumnezeu şi au slujit şi s-au închinat făpturii în locul Făcătorului, care este binecuvântat în veci! Amin. ”
    Carei fapturi a fost amagita femeia sa ne inchinam ? aceasta este intrebarea si nu descoperirile venite in mintea ei dela cel rau a dus la calcarea poruncii a dus la moarte?
    Daca ar fi ascultat de barbat si s-ar fi inchinat n-ar avea pacat.
    Chiar de ar fi ascultat de constiinta ei nu ar fi fost atat de rau, dar ce nu s-a putut mai rau, aceea s-a intamplat prin admiratia ei fata de Creatorul ei a fost amagita sa manance din rodul pomul cunostiintei binelui si raului ce-l da nepazirea poruncii Domnului.
    Cat despre „relatia extraconjugala” de care spui nu sunt decat batjocora de cel mai jos nivel intelectual.
    Eva nu a facut asa ceva. Si nu spune ca vorbesti spiritual.

  3. dan zice:

    _”Oamenii de stiinta au descoperit un virus stravechi prezent in creierul uman si la alte animale patrupede, despre care zic ei ca ar fi raspunzator pentru formarea constiintei de sine ( implicit de gandurile rationale constiente in recunoasterea vinovatiei …”
    Dar asta de unde provine- tot rod al cunostiintei binelui si raului ca definere facuta de sarpele cel vechi? Si sa luam de buna ori si ce instiintare facuta din samanta sarpelui si satanei, in cazul asta acei „oameni de stiinta” ?

    Să aveţi în voi gândul acesta, care era şi în Hristos Isus: El, măcar că avea chipul lui Dumnezeu, totuşi n-a crezut ca un lucru de apucat să fie deopotrivă cu Dumnezeu, ci S-a dezbrăcat pe Sine Însuşi şi a luat un chip de rob, făcându-Se asemenea oamenilor. La înfăţişare a fost găsit ca un om, S-a smerit şi S-a făcut ascultător până la moarte, şi încă moarte de cruce.
    Alta traducere zice _S-a golit pe Sine – desigur ca noi sa fim inveliti imbracati si nu goi, prin cunostiinta robului Meu, Cel Neprihanit va pune pe multi intr-o stare dupa Voia lui Dumnezeu.
    Satana s-a golit si el pe sine sa umple lumea de minciuna si pacatul care da moarte , caci in el nu este viata.
    Bun titlul articolului! si revenind la intrebare: Cine ti-a spus ca esti gol ?
    Satana sau Domnul ? Domnul spune ca instiintare: el nu are nimic in Mine si nici Eu in el. Si ori de cate ori vorbeste, vorbeste din ale lui. Caci e mincinos si tatal a minciunii. Tot asa si samanta lui care au ajuns oameni de stiinta pe nedrept.

    • Articolul trebuie sa fie citit cu atentie pentru ca sa intelegi de ce cred eu ca ne poate ajuta sa intelegem mai detaliat relatarea biblica din Geneza
      In traducere ( folosind , de exemplu ,site-ul https://translate.google.co.uk/ ) citim ca „Un virus antic poate fi responsabil pentru conștiința umană ( titlul art. ) si ca :”mult timp în urmă, un virus a legat codul său genetic la genomul animalelor cu patru membre „( sau picioare )….. virușii nu sunt doar creaturi care încearcă să facă o casă într-un corp, cum fac bacteriile. În schimb, așa cum Stiinta Vietii ( Acesta-i titlul blogului respectiv ) a raportat anterior, un virus este un parazit genetic. Își injectează codul genetic în celulele gazdei și le deturnează, transformându-le în scopuri proprii – în mod obișnuit, asta înseamnă fabrici pentru a face mai multi viruși.
      Acest proces este, de obicei, fie inutil , fie dăunător pentru gazdă, dar, din când în când, genele virale injectate sunt benigne sau chiar utile pentru a se agăța. Revizuirea din 2016 a constatat că genele virale par să joace roluri importante în sistemul imunitar, inca din primele zile de dezvoltare a embrionilor.
      Dar noile lucrări iau lucrurile un pas mai departe. Nu numai că un virus vechi încă este foarte activ în celulele creierului uman și animal, dar se pare că este atât de important pentru modul în care funcționează acele procese de gândire, cum le știm că nu ar fi apărut niciodată fără el, ( adica fara virusul respectiv ) au spus cercetătorii.
      Potrivit a două articole publicate în revista Cell în ianuarie, cu mult timp în urmă,>b> un virus a legat codul său genetic la genomul animalelor cu patru picioare Acest fragment de cod este încă foarte viu în creierul oamenilor astăzi, unde face sarcina foarte virală de a împacheta informații genetice și de a le trimite din celulele nervoase către vecinii lor în capsule mici care arată foarte mult ca virușii înșiși. Și aceste mici pachete de informații ar putea fi elemente critice ale modului în care nervii comunică și se reorganizează în timp – sarcini considerate a fi necesare pentru gândirea de ordin superior, au spus cercetatorii…….
      Mai spun si alte lucruri, pe care , desigur, numai cine le citeste ar putea sa le inteleaga , iar cine nu, nu !
      Si numai cine citeste Biblia si recunoaste slujba profetica a lui William Branham poate sa faca legatura cu ce este scris in legatura cu ce s-a intamplat in gradina Eden , care este pacatul originar , cum a aparut el si cum este si astazi inca prezent la absolut toti oamenii (Rom.3:23) la care ” duhul mintii ” (Efes.4:23) nu este innoit
      Aceasta intelegere schimba in mod radical toate vechile conceptii religioase teologice si ne conduce la o credinta tare in descoperirea lui Isus Hristos in vederea pregatirii pentru iminenta rapire a Bisericii

  4. Comentariile lui Dan sunt neclare, in general, dupa cum este si gandirea lui, totusi la aceasta fraza „Bun titlul articolului! si revenind la intrebare: Cine ti-a spus ca esti gol ?
    Satana sau Domnul ? ” raspunsul ar putea sa sune asa :
    „Nici unul , nici altul, ci doar propria constiinta, formata atunci cand a fost ” mancat ” fructul oparit Atunci sarpele a transmis Evei, prin sex, virusul prezentat mai sus, si Eva l-a dat lui Adam, tot pe cale sexuala .
    Cuvantul spune : ” Cand Neamurile, macar ca n-au lege, fac din fire lucrurile Legii, prin aceasta ei, care n-au o lege, isi sunt singuri lege; si ei dovedesc ca lucrarea Legii este scrisa in inimile lor; fiindca despre lucrarea aceasta marturiseste cugetul lor si gandurile lor, care sau se invinovatesc ; sau se dezvinovatesc intre ele. – aceasta-i constiinta de sine – (Rom.2:15) Si faptul acesta se va vedea in ziua cand, dupa Evanghelia mea, Dumnezeu va judeca, prin Isus Hristos, lucrurile ascunse ale oamenilor.”
    In articol se mentioneaza ca ” „Aceste procese se bazează pe funcții ale creierului, de la condiționarea clasică a operantului la cunoașterea umană și la conceptul de” sine „”, au scris ei. (Condiționarea clasică și operantă este o formă simplă de învățare bazată pe recompensă și pedepse pe animale și pe oameni.)
    Bizar, Arc pare să fi făcut saltul de la virus la animal mai mult decât o dată. Cercetătorii au descoperit că genele Arc la om și alte creaturi cu patru picioare par a fi strâns legate unele de altele. Dar genele Arc din fructe și viermi, par să fi sosit separat. ”
    Prin descoperirea acestor gene Arc am putea sa intelegem de ce a zis Domnul asa : ” Atunci Isus a zis ucenicilor Sai: „Daca voieste cineva sa vina dupa Mine, sa se lepede de sine, sa-si ia crucea si sa Ma urmeze. (Mat.16:24) Apoi a zis tuturor: „Daca voieste cineva sa vina dupa Mine, sa se lepede de sine, sa-si ia crucea in fiecare zi si sa Ma urmeze. (Luc.9:23)Cine nu-si ia crucea lui si nu vine dupa Mine nu este vrednic de Mine. (Mat.10:38)

  5. dan zice:

    Crede-ma , nici William Branham care demult a murit, n-ar fi de acord cu ceea ce susti tu fratioare. Daca ar fi dupa tine chiar Branham ar avea nevoie de acesti „cercetatori” de care vorbesti si descoperirile nu sunt decat balega Pe cand acum si el ar fi pierdut, daca morti n-ar invia in Hristos si numai datorita Lui. Caci aceasta este nadejdea noastra in Dumnezeu prin Hristos care l-a inviat din morti Domnul nostru.
    Si crezi ca cercetatorii acestia de care vorbesti, vor fi ei oare prezenti in ziua venirii lui Isus Hristos si descoperirii Slavei Sale? Si vor contribui ei la inviere cu descoperirile lor cu ceva? Apostolii si cei dintre cei din timpul lor si multii alti, nu au avut parte de acele descoperiri, crezi ca sunt pierduti ?
    _gândirea de ordin superior,_ ha, ha, ha !
    O fi lasat Dumnezeu invierea pe seama lor, tare glumet esti fratioare !

    • Nu as vrea sa te ranesc in cugetul tau, fratioare, cand iti spun ca te pripesti in gandire (PRIPÍ, pripesc, vb. IV. 1. Refl. A face un lucru în grabă și adesea fără chibzuială, a acționa în pripă. ♦ Intranz. (Înv.) A se grăbi, a se zori. ♦ Tranz. A accelera, a iuți ritmul unei acțiuni. ♦ A nu izbuti, a rata o acțiune din cauza grabei.)
      Ma gandesc , totusi, ca inca nu ai citit Mesajul complet al Profetului, ci doar o parte infima ( foarte mica ) din el . Deci, nu ai aflat inca faptul ca el si-a exprimat convingerea aceasta : ” daca as mai trai inca o suta de ani, si El mi-ar vorbi in fiecare zi, totusi Domnul Isus ar mai avea inca multe lucruri noi sa-mi dezvaluie ”
      Si iarasi, se pare ca nu stii ca fratele Branham nu a murit, el doarme, doar, si se odihneste ( ca si Daniel, de exemplu Daniel 12.13 ) , fiindca este scris ” Si oricine traieste si crede in Mine nu va muri niciodata. Crezi lucrul acesta?” (Ioan.11:26)

      • dan zice:

        A murit , numai turma mica se odihneste. Se pare ca cel ce se grabeste eti tu fratioare.

        • dan zice:

          Mesajul tau este de-o ora, propovaduirea Evangheliei tine o vecinicie.
          Totusi avand acestea spuse timpul nostru este scurt si nu vreau sa-l irosesc degeaba. Poate ca si eu ma grabesc.
          Un gand imi spune _urmariti pacea sfintirea si zidirea, lucruri in folosul tuturor potrivit cu mantuirea in Numele lui Isus Hristos.

    • Mai am inca o observatie, adresata lui Dan . Oare nu ai observat tu pana acum aceste doua locuri in Scriptura, unde este scris asa :
      ” Cand va veni Mangaietorul, Duhul adevarului, are sa va calauzeasca in tot adevarul; caci El nu va vorbi de la El, ci va vorbi tot ce va fi auzit si va va descoperi lucrurile viitoare.” (Ioan.16:13) Apostolul Pavel nu era inca ucenic, cand Domnul a vorbit asa , dar dupa ce i s-a aratat Domnul Isus si l-a insarcinat cu Evanghelia Lui, a putut sa spuna tuturor, fara frica de greseala:
      ” Prin descoperire dumnezeiasca am luat cunostinta de taina aceasta despre care v-am scris in putine cuvinte. Citindu-le, va puteti inchipui priceperea pe care o am eu despre taina lui Hristos, care n-a fost facuta cunoscut fiilor oamenilor in celelalte veacuri, in felul cum a fost descoperita acum sfintilor apostoli si proroci ai lui Hristos, prin Duhul. ”
      Daca fratele Branham nu mai este printre noi, asta nu inseamna ca ” am ramas orfani ” si fara o permanenta calauzire divina , ci noi credem si traim astazi din plin fagaduinta Lui ” Eu sunt cu voi in toate zilele, pana la sfarsitul veacului.” Amin. (Mat.28:20)
      vreau sa zic si eu, citindu-l pe fratele Pavel „. …: taina tinuta ascunsa din vesnicii si in toate veacurile, dar descoperita acum sfintilor Lui,. carora Dumnezeu a voit sa le faca cunoscut care este bogatia slavei tainei acesteia intre Neamuri, si anume: Hristos in voi, nadejdea slavei.

      • dan zice:

        Branham de care vorbesti tu a murit, si noi toti deasemenea vom muri.
        Numai indurarea lui Dumnezeu va ramane, dupa cum este scris
        -daca nu ne-ar fi lasat Domnul Savaot o samanta…
        Si iarasi Apostolul Petru spune ca si Pavel acelasi lucru:
        __ Cât despre patriarhul David, să-mi fie îngăduit, fraţilor, să vă spun fără sfială că a murit şi a fost îngropat, şi mormântul lui este în mijlocul nostru până în ziua de azi.30 Fiindcă David era proroc şi ştia că Dumnezeu îi făgăduise cu jurământ că va ridica pe unul din urmaşii săi pe scaunul lui de domnie,
        31 despre învierea lui Hristos a prorocit şi a vorbit el, când a zis că sufletul lui nu va fi lăsat în Locuinţa morţilor şi trupul lui nu va vedea putrezirea.
        32 Dumnezeu a înviat pe acest Isus, si in El ni se vesteste invierea mortilor nu in David , valabil inclusiv pentru William Branham care demult a murit. De David se mai vorbeste dar de Branham nu prea stiu multi.
        Totusi nu judec eu ci Domnul cat priveste invierea nu a venit inca.
        Da, taina tinuta ascunsa potrivit cu bogatia Slavei Hristos in „noi” intre Neamuri a fost facuta cunoscuta, bine ar fi sa nu ne abate dela ea, lucru acela bun ce ti s-a incredintat pazeste_L !
        Insa contextul in care vorbesti despre Branham este foarte periculos pentru tine, _Daca fratele Branham nu mai este printre noi, asta nu inseamna ca ” am ramas orfani ” si fara o permanenta calauzire divina , ci noi credem si traim astazi din plin fagaduinta Lui ”
        Branham nu este nici tata si nici fagaduita lui Dumnezeu asadar nici „calauza in cele divine” daca despre cele duhovnicesti te referi.

        Dar cam atat despre partide, nu ma intereseaza a promova vreuna , cand toate de Dumnezeu vor fi judecate.
        Discutia era cu totul alta, nu ! Sau asa acoperi tu greselile, ratacind pe alte cai? Asta nu e intelepciune ci viclenie, nu ti se pare ?
        .

        • Nu vreau sa acopar greseli imaginate de altii si nici sa promovez o partida ratacita , dar tin cu tot dinadinsul sa promovez acea cale despre care a scris Pavel : „Iti marturisesc ca slujesc Dumnezeului parintilor mei, dupa Calea pe care ei o numesc partida; eu cred tot ce este scris in Lege si in Proroci (Fapt.24:14)
          Si mai spun si eu ca ” n-am primit … nicio scrisoare cu privire la tine si n-a venit aici niciun frate care sa fi spus sau sa fi vorbit ceva rau despre tine., dar am vrea sa auzim parerea ta, pentru ca stim ca partida aceasta pretutindeni starneste impotrivire.” (Fapt.28:22)

          • dan zice:

            ” Ai lucrul acesta bun ca urasti faptele si invatatura Nicolaitilor pe care si eu o urasc”
            De altfel nici eu nu m-as fi oprit privirile asupra-le! (ceeace le scri sa le citesc)
            Domnul sa fie Cel ce va fi sa te binecuvinteze, frate, dar si eu !
            (dupa Domnul)

  6. dan zice:

    Cat priveste raspunsul tau la intrebare, ar putea suna asa, dar nu este in el nici un adevar, ca este stiut de oricine ca satana a amagit pe femeie chiar constiinta ei a raspuns sarpelui, daca citesti mai atent Geneza.
    Cat priveste Neamurile cu referire in Romani de care vorbeste Apostolul Pavel iarasi se stie ca ele sunt sub legea pacatului si nu a Legii lui Dumnezeu, Satana fiind raspunzator de ea; ai gresit si acolo. Legile lui Dumnezeu nu se invinovatesc si nici dezvinovatesc intre ele, ci toate lucreaza impreuna una si aceiasi porunca a Legii lui Hristos.
    Dar dupa cum spune Domnul: Matei 16:23 „Dar Isus S-a întors şi a zis lui „Înapoia Mea, Satano, tu eşti o piatră de poticnire pentru Mine! Căci gândurile tale nu sunt gândurile lui Dumnezeu, ci gânduri de ale oamenilor.””

    • dan zice:

      Gandul pe care l-a avut Eva inainte de a fi amagita a fost bun si dela Dumnezeu ca si Adam Domnul ei!

    • La ce gand, anume, ( al Evei ) te referi , Dane ( buzdugane ) ?

    • Zici , Dane, ca am gresit si ” acolo” ? Cine ti-a spus tie ca Neamurile sunt sub legea pacatului , nu sub Legea lui Dumnezeu ? Oare nu ai inteles tu ca in textul biblic este vorba despre gandurile oamenilor, care se invinovatesc , nu despre Legile lui Dumnezeu ?
      Iarasi, de unde ai prins tu ideea ca omul si femeia lui n-au avut constiinta chiar de la inceput ? Eu nu am zis asa ceva . In articol scrie ca virusul care s-a atasat pe creierul lor ( al unor oameni, mai precis intr-o poportie de aprox 60 % a cauzat aparitia elementului de de cunostinta de sine si de vinovatie in constiinta lor , care nu exista ” la inceput ” Omul si nevasta lui erau amandoi goi si nu le era rusine. (Fac.2:25). Virusul este raspunzator de ” controlul mintii „si inducerea de sentimente negative in gandirea omului (Prov.17:22) . (Prov.18:14) In alt articol din acea revista, citat mai la urma, cu titlul 7 Strange Facts about the ‘Mind-Control’ Parasite Toxoplasma Gondii este vorba de un alt virus puternic ce controleaza si el mintea, cauzand boli grave , cum este schizofrenia . Fratele Branham ne-a invatat ca orice boala este cauzata de un duh de viata straina organismului uman , si acel duh strain de viata este un demon . De aceea a zis si Pavel ca nu avem de luptat impotriva carnii si a sangelui , ci impotriva duhurilor rautatii care sunt in locurile ceresti .. (Efes.6:12) Locurile ceresti nu sunt cele din vazduhul indepartat, ci acelea care trebuie sa fie locuinta Duhului Sfant in noi.
      Sarpele a amagit pe Eva, dar nu stim ca el i-ar fi zis ca este goala , ca , daca-i zicea,, precis ca o apuca rusinea si nu-i mai ducea si lui Adam ” marul „, ca sa-i stea si lui in gat ! ( asta,este, recunosc, intr-adevar o gandire dupa aceea a oamenilor )

      • dan zice:

        N-am prins de niciunde ca Eva nu ar fi avut constiinta chiar dela inceput si nici prin cap nu mi-a trecut asemenea gand, odata ce Dumnezeu a creat-o si i-a intocmit pana si cugetul constiintei ei din barbatul ei.
        Ca neamurile sunt sub pacat si in mare nevoie de rascumpararea care este in Hristos, am scris mai jos.dar si despre „goliciunea” oferita de cel rau prin amagire. ca el nu imbraca pe nimeni.

  7. dan zice:

    Oh scuza-mi referinta din Matei, nu este adresata tie ci este parte din context, eu nu judec gandurile oamenilor si nici ale tale, este datoria ta cat priveste gandurile tale bineintelese, daca sunt bune si cladite in folosul mantuirii tale spre Slava lui Dumnezeu, dupa cum este scris si „vei avea rasplata”

    • Oricum, Dane multumesc pentru curajul tau de a comenta , fiindca prin el ai deschis noi portite de patrundere in adancul adevarurilor lui Dumnezeu

      • dan zice:

        Fratele meu, da-mi voie sa adaug cateva cuvinte in legatura cu „goliciune”
        Atat Adam cat si Eva atunci cand au fost creati si in Eden, ei nu au fost goi, ci au avut totul din belsiug.
        Evrei au un obicei de a citi Scriptura de la „Sfarsit” daca intelegi si cred ca intelegi termenul „Sfarsit”. Astfel cei ce nu inteleg Geneza, poate incepe cu Sfarsitul si vei intelege de unde a cazut Adam si ce a pierdut Eva atunci cand a fost amagita in schimbul „goliciunii” ce ofera Ispititorul pana in ziua de azi si din care doreste Dumnezeu sa ne rascumpere imbracandu-ne din nou in Hristos si aceasta prin moarte si inca moarte de cruce!
        Marit sa fie Dumnezeu, Cel Binecuvantat in veci de veci prin Isus Hristos,
        ALELUIA, OSANA, AMIN !

  8. Iosif zice:

    „Drept raspuns Isus le-a zis: „Va rataciti ! Pentru ca nu cunoasteti nici Scripturile, nici puterea lui Dumnezeu. Caci, la înviere, nici nu se vor însura, nici nu se vor marita, ci vor fi ca îngerii lui Dumnezeu în cer. Cât priveste învierea mortilor, oare n-ati citit ce vi s-a spus de Dumnezeu, când zice: „Eu sunt Dumnezeul lui Avraam, Dumnezeul lui Isaac si Dumnezeul lui Iacov ? Dumnezeu nu este un Dumnezeu al celor morti, ci al celor vii.” – Matei 22: 29-32 –

    • Asa este scris , Iosif, El este un Dumnezeu al celor vii . Ma deranjeaza faptul ca Dan nu a observat ca am scris in comentariu ” fagaduinta Lui ” cu litera mare, ca sa se stie ca nu m-am referit la Branham . Eu nu stiu ca Branham sa fi zis ” nu va voi lasa orfani „, (Ioan.14:18) dar stiu ca Domnul Isus a zis asa ,
      Ideea pe care vreau s-o transmit ” branhamistilor „( adica celor care nu cunosc Mesajul dar tot timpul se straduiesc sa bage bete in roate tuturor care , conform Mesajului dat prin el ( cu e mic de data asta ) continua sa mearga pe calea lui Hristos ) este aceea ca Hristos este Calauzitorul, nu Branham . Dar, ce putem zice daca vedem ca Branham a umblat si el , cat timp a trait, pe urmele Lui ? Daca bine stiu, Branham a zis ca umbla pe urmele lui Pavel ( adica preda aceeasi invatatura ca el ) si stiu , de asemenea ca Pavel a zis ca umbla pe urmele lui Hristos . Deci, daca cineva citeza vorbele lui Pavel, ale lui Branham si ale lui Hristos, pe care urme calca ?
      Dupa cunostintele mele in privinta Mesajului orei in care traiesc, stiu ca in desenul piramidei afisat de Branham ca reprezentare a Staturii de om matur in Hristos si in acelasi timp si a Epocilor Bisericii Crestine , dupa Laodicea mai este inca o etapa , aceea a Epocii Duhului Sfant , in care, conform fagaduintei Lui ( cu litera mare ) ” Toti vor fi invatati de Dumnezeu „, fiindca Mangaietorul = Duhul adevarului S-a chezasuit pe Sine insusi sa ne calauzeasca in tot adevarul , (Ioan.16:13) tinand cont ca trebuie sa-si implineasca si o alta fagaduinta spus prin gura lui Pavel : ” ce este in parte, se va sfarsi „(1Cor.13:10)
      Eu sunt de parere ca vine vremea si acum a si venit, ca sa putem pricepe ce au spus Glasurile ceor sapte tunete , care au fost exprimate clar prin Mesajul dat de Ingerul Domnului fratelui Branham

      • dan zice:

        Fratele meu bine ai facut ca ai precizat acele lucruri, daca nu penru mine macar pentru ceice cerceteza ceeace vorbesti,(si cred ca au dreptul acesta) ca nimeni sa nu inteleaga gresit cand tu nu ai avut acel indemn. Da, ai scris cu litera mare „Lui” si orisicine intelege ca Dumnezeu este cel ce a dat fagaduinta, dar si ca Dumnezeu a implinit fagaduinta Lui inviind pe Isus facandu-L Domn si Hristos prin faptul ca l-a inviat din morti l-a si proslavit cu Slava ce a avut-o la Tatal inainte de intemeierea lumii. Caci Cel ce s-a pogorat din cer Este Acelasi cu Cel ce s-a suit la cer.
        Nimeni altul nu a fost inviat din morti si proslavit decat Cel ce s-a pogorat din cer. Acela da, El Este Singurul nascut din Tatal. care a zis lui Moise pe muntele Sinai_Cel ce se Numeste EU sunt m-a trimes la voi Si in El ni se vesteste prin trupul Lui de carne, rascumpararea din pacat , iertarea si invierea dupa fagaduinta Lui Dumnezeu Tatal prin Isus, Hristos Domnul.
        Cat priveste invierea, negresit, trebuie sa fie mai intai o moarte a celui ce va invia si nu de orice moarte, mai intai fata de pacat si chiar in trup, caci fara varsare de sange nu este iertare, dar nici inviere.
        Insa Iosif a uitat sa citeze urmatorul fapt de care este primordinal invierii_moartea fata de pacat si lume_ si de care Isus spune cand vorbeste despre inviere: _34 Isus le-a răspuns: „Fiii veacului acestuia se însoară şi se mărită, dar cei ce vor fi găsiţi vrednici să aibă parte de veacul viitor şi de învierea dintre cei morţi nici nu se vor însura, nici nu se vor mărita.36 Pentru că nici nu vor putea muri, căci vor fi ca îngerii.
        Deci ce spune Domnul, ca nu vom muri ? Nu, ci „cei ce vor invia nu vor putea muri” cei ce vor fi gasiti vrednici de inviere.
        Ma bucur insa ca va luptati pentru inviere dupa randuieli asa cum le-a oranduit Dumnezeu, nu ca si cum nu stiti incotro sa alergati.
        Deci ce spun dar, ca nu vom murii? Insasi ceice au murit fata de pacat sunt cei vii pentru Dumnezeu !
        Neamurile care nu cunosc pe Dumnezeu nu umbla dupa aceasta Lege a lui Dumnezeu in Isus Hristos. Caci ei sunt sub legea pacatului, a mortii si patimele firii pamantesti care lucreaza acum in fiii neascultarii.
        Noi insa, ne-am sfarsit alergarea? Zic ca nu !
        De asemenea, şi firea aşteaptă cu o dorinţă înfocată descoperirea fiilor lui Dumnezeu.20 Căci firea a fost supusă deşertăciunii – nu de voie, ci din pricina celui ce a supus-o – cu nădejdea însă că şi ea va fi izbăvită din robia stricăciunii, ca să aibă parte de slobozenia slavei copiilor lui Dumnezeu. (cat despre firea in care traieste lumea, dorinta ei infocata este indreptata spre alte lucruri)

  9. Iosif zice:

    Nu am înteles niciodata de ce crestinii slavesc oamenii, creatia, (indiferent cât de sfinti ar fi acestia), laudându-se cu apartenenta la ideologia unuia sau altuia, ignorând sa-L slaveasca pe Cel Ce Este, *SURSA* existentei, manifestat prin Cuvântul întrupat în Fiul omului Hristos.
    Nu ca as avea ceva cu acest om Branham care a trait dupa cum i-a fost scris sa traiasca, însa tendinta crestinilor este întotdeauna sa-si raporteze viata la alti oameni ‘modele’ pe care apoi ajung sa le idolatrizeze.
    „Vreau sa spun ca fiecare dintre voi zice: „Eu sunt a lui Pavel !” „Si eu a lui Apolo !” „Si eu a lui Chifa !” „Si eu a lui Hristos !” Hristos a fost împartit ? Pavel a fost rastignit pentru voi ? Sau în numele lui Pavel ati fost voi botezati ? – 1 Corinteni 1: 12;13 –

    • Si eu am avut , mai demult, , o lipsa de intelegere a faptului pentru care oamenii se poticnesc grozav in sfatul Mantuitorului nostru Isus Hristos cu privire la felul in care noi, credinciosii de obste, trebuie sa-i apreciem pe trimisii Lui ( pe apostoli si pe prooroci )
      „Cine primeste un proroc, in numele unui proroc, va primi rasplata unui proroc; si cine primeste pe un om neprihanit, in numele unui om neprihanit, va primi rasplata unui om neprihanit.” (Mat.10:41)
      „Cine va primeste pe voi Ma primeste pe Mine; si cine Ma primeste pe Mine primeste pe Cel ce M-a trimis pe Mine „. (Mat.10:40)
      „Adevarul, adevarat va spun ca cine primeste pe acela pe care-l trimit Eu, pe Mine Ma primeste; si cine Ma primeste pe Mine primeste pe Cel ce M-a trimis pe Mine.” (Ioan.13:20)
      „caci va spun ca de acum incolo nu Ma veti mai vedea pana cand veti zice: „Binecuvantat este Cel ce vine in Numele Domnului!” (Mat.23:39)
      Si, pentru ca oricine citeste , sa inteleaga , va spun si eu ca nu veti putea vedea Chipul lui Dumnezeu pe fata Domnului Isus Hristos ( citeste si intelege (2Cor.4:6) pana cand nu veti binecuvanta Cuvantul vorbit al Mesajului orei . Fiindca este scris : „Pe cine Ma nesocoteste si nu primeste cuvintele Mele, are cine-l osandi: Cuvantul pe care l-am vestit Eu, acela il va osandi in ziua de apoi. (Ioan.12:48)

  10. Iosif zice:

    Din moment ce Dumnezeu prin harul jertfei lui Hristos, mi-a oferit în dar, fara plata Duhul Adevarului, aceasta ungere divina, prin care Tatal îmi acorda eliberarea de sub puterea Legii pacatului si a mortii, de ce sa mai intru sub incidenta blestemului încrederii în oameni necunoscuti si/sau cunoscuti atâta timp cât Vestea Buna a Evangheliei îmi este hrana si bautura zilnica pentru Sufletul înfometat si însetat ?
    „Dar voi ati primit ungerea din partea Celui Sfânt si stiti orice lucru.” -1 Ioan 2:20 –
    „Asa vorbeste Domnul: „Blestemat sa fie omul care se încrede în om, care se sprijina pe un muritor si îsi abate inima de la Domnul.” -Ieremia 17:5 –

    • Dumnezeu, intr-adevar, ti-a oferit, dar dupa toate aparentele, nu ai avut de gand sa-i primesti harul si chemarea , ci te-ai multumit cu ce ai mostenit de la inaintasii tai , adica cu botezul si credinta trinitara , care s-a dovedit prin Cuvantul lui Dumnezeu, a fi nici mai putin decat o curvie spirituala, stimabile Iosif ! Cat despre ” ungerea „pe care o afisezi, sa-mi fie cu iertare, dar lasa foarte mult de dorit !
      Daca crezi cu adevarat ca Hristos nu a fost impartit , ce ti-e asa de greu sa te lepezi de Sfanta Treime ? ( care este chipul Fiarei )

    • Iosife, nu iti pierde vremea pe-aici, caci asta este singurul mod in care stie sa-si manifeste oaia branhamista „iubirea divina” (facandu-te curvar) 😀

      • Da, Iosife, lasa-l numai pe Abel sa si-o piarda ! Sa stii insa ca nu de pierderea vremii tale este el ingrijorat , ci se teme ca ai putea sa te pocaiesti cu adevarat, accesand informatiile pe care le impartasesc altora. Probabil ca stii povestea imparatului caruia croitorii vestiti i-au facut haine invizibile si nu s-a gasit nici un slujbas matur ca sa-i adevereasca faptul ca este gol pusca . La fel ca in poveste, orice copil al lui Dumnezeu poate si o spune in public tuturor care pretind invizibilul . Domnul, Dumnezeu nostru Isus Hristos este real, si eu nu fac mai mult decat ce m-a invatat mesterul croitor Pavel : ” Caci Dumnezeu, care a zis: „Sa lumineze lumina din intuneric”, ne-a luminat inimile, pentru ca sa facem sa straluceasca lumina cunostintei slavei lui Dumnezeu pe fata lui Isus Hristos. (2Cor.4:6) Si Pavel, la fel ca si Petru, iacov si Ioan, au fost in schimb de experienta pe muntele inalt pe care i-a dus Isus (Mat.17:2) Pavel ne-a impartasit mai mult din experienta lui, zicand ” sa va imbracati in omul cel nou, facut dupa chipul lui Dumnezeu, de o neprihanire si sfintenie pe care o da adevarul. (Efes.4:24)
        Imbracati-va cu toata armura lui Dumnezeu, ca sa puteti tine piept impotriva uneltirilor diavolului. (Efes.6:11)
        Stati gata, dar, avand mijlocul incins cu adevarul, imbracati cu platosa neprihanirii, (Efes.6:14)
        Astfel, dar, ca niste alesi ai lui Dumnezeu, sfinti si preaiubiti, imbracati-va cu o inima plina de indurare, cu bunatate, cu smerenie, cu blandete, cu indelunga rabdare. (Col.3:12)
        Dar mai presus de toate acestea, imbracati-va cu dragostea, care este legatura desavarsirii. (Col.3:14)
        ….i imbracati-va in Domnul Isus Hristos si nu purtati grija de firea pamanteasca, pentru ca sa-i treziti poftele. (Rom.13:14)
        Chiar si mai mult decat aceasta imbracaminte spirituala, care de altfel este vizibila , vazuta de toti oamenii , la oricare crestin autentic, (1Pet.3:15-16), Pavel ne-a spus despre o imbracaminte fizica in care corpul nostru va trai in vesnicie, langa Domnul si Dumnezeul nostru ,pe care-l marturisim ca Singurul stapanitor, Imparatul imparatilor si Domnul Domnilor
        ” Stim, in adevar, ca, daca se desface casa pamanteasca a cortului nostru trupesc, avem o cladire in cer, de la Dumnezeu, o casa care nu este facuta de mana, ci este vesnica.. Si gemem in cortul acesta, plini de dorinta sa ne imbracam peste el cu locasul nostru ceresc, negresit, daca atunci cand vom fi imbracati nu vom fi gasiti dezbracati de el. Chiar in cortul acesta deci gemem apasati; nu ca dorim sa fim dezbracati de trupul acesta, ci sa fim imbracati cu trupul celalalt peste acesta, pentru ca ce este muritor in noi sa fie inghitit de viata.
        Si Cel ce ne-a facut pentru aceasta este Dumnezeu, care ne-a dat arvuna Duhului. ( 2 Cor.5.1-5)

        • Iosif zice:

          Toate filozofiile si religiile lumii,iudeo-crestine, islamice, buduste, confucianiste, vorbesc despre cer, însa nici una dintre aceste filozofii sau religii nu localizeaza spatio-temporal, cu precizie obiectiva acest loc, limitati de relativismul subiectiv înselator al unor dogme false, incerte, iluzorii, efemere, trecatoare, moarte, bune de adormit constiintele infantile nemetamorfozate de nasterea din nou autentica, din apa si Duh, si de botezul Focului Sfânt !
          „Vântul sufla încotro vrea si-i auzi vuietul, dar nu stii de unde vine, nici încotro merge. Tot asa este cu oricine nascut din Duhul.” -Ioan 3:8 –

      • Mamifer cu coarne, să știi că îmi tremură chiloţii pe mine de teamă… 😀 Am impresia că de prea mare încărcătură de informații adevărate, sublime și atot-cuprinzătoare, Internetul va ceda în orice moment, vor pica serverele şi blogurile fiindcă nu vor mai putea face faţă. 😀

        Să nu mai impărtăşeşti deci nimănui „Adevărurile Mesajului Orei” dar nici noile dovezi imbatabile despre Pământul „Flat” sau uriaşa conspiraţia NASA-GOOGLE-CO…

        Meştere croitor, care încerci să îmbraci lupul în cojocul tău (de oaie), las-o aşa, că țeşi cu lână invizibilă. 😀 Toată lumea care are mai mult de doi neuroni funţionali poate vedea că Branham e gol-puşcă, adică „Mesajul Orei” este un amestec de de plagiat, minciuni, isterii, demenţă şi ură împotriva sinelui şi a aproapelui.

        Oricât o dai că William Marrion Bulibaşa al vostru este „îmbrăcat”, dreptate are cel ce zice despre el:

        Nu ştii că eşti ticălos, nenorocit, sărac, orb şi… GOL

  11. dan zice:

    Doamne ajuta-ma sa nu trag concluzii pripite inainte de a asculta toate argumentele (ce zice Legea) si nici sa judec pe nimeni inainte de vreme. Fara nici un gand avut mai dinainte bazandu-ma pe lucruri ne intemeiate, nici asupra oamenilor, fie aproape sau departe.
    As vrea totusi sa intreb_ Isus nu este om_ ca Iosif zice ca blestemat este omul care se increde in om? ba chiar este privit pana in ziua de azi de multi ca blestemat si numai cand te uiti mai de aproape, cat ne este ingaduit a ne fi descoperit fiecaruia, dupa indurarea Ta, ca nu este asa. Caci Tu insuti ai zis _Acesta este Fiul meu Preaiubit, in care imi gasesc Toata Placerea!
    Ba chiar ceice si-au gasit placerea in Voia lui Dumnezeu a ajuns sa cunoasca ca
    El Este, Fiul, Mielul lui Dumnezeu care ridica pacatul, prostia si nebunia, nu numai a lor, ci si a intregii lumi si au primit Ungerea Adevarata.
    De aceea intreb_oare pentru ca au crezut in Dumnezeu prin Singurul Tau Fiu, oare sa stie ei toate lucrurile, sau este ungerea Ta in care sunt ascunse toate, Preasfintia Ta? Si daca este asa, multi dintre noi am luat-o inainte, socotindu-ne a fi ceva? Negresit Ungerea Ta ne invata, daca staruim in cuvantul Fiului.
    Dar Dumnezeu a gasit cu cale sa ascunda Adevarul despre toate lucrurile in cuvantul Fiul rascumpararii si al Imparatiei si nimeni nu cunoaste pe Fiul afara de Tatal, ca oamenii sa se inchine Tatalui potrivit ungerii Fiului. Si ca cel chemat sa fie invatat de Fiul Sau Isus, Hristos.
    El s-a facut partas omului blestemat, ca peste el sa torni din Duhul Tau, chipul Dumnezeirii, un om care n-a facut nimic vrednic de blestem.
    Totusi, care este deci omul vrednic de primit? Si de neprimit? Nu stiu !
    Tu sti Doamne, ca Tu pe toate le sti Singurul Rascumparator si Mantuitor !
    Tu ai pogorat cerurile ca sa inveti pe om! Care om? Ori si cine daca inseteza si voieste! Chiar si pe cel ce nu voieste si tot va cunoaste pe Cel ce Este, nu se poate altfel chiar daca nu sunt toti la fel.
    Dar, cum, blestemat este omul care primeste si se increde in om?
    Doamne cu toti mananci ! Toate lucrurile sunt curate pentru cel curat !

  12. Iosif zice:

    „Cine zice ca ramâne în EL trebuie sa traiasca si el cum a trait Isus.” – 1Ioab 2:6 –

    • Cum ar putea cineva sa traiasca ca si Isus daca nu stie exact Cine este Isus Hristos ? Eu zic , ar putea sa traiasca numai asa cum isi imagineaza ca a trait personajul fals din inchipuirea lui !

      • Nu faci un articol despre „Cum a trait Isus”?

        Poate stie cineva cum a trait? I-a urmarit careva canalul de Youtube? Sau e cineva „Follower on Instagram”? Poate ii cititi blogurile si stiti cum „a trait” Isus? Daca nu, cautati pe Facebook poate e printre alti 4973 „prieteni”.

        Daca l-ati gasit, spuneti-mi daca este intr-o relatie? Sa stiu sa traiesc si eu ca el… 😀

        Are copii? Daca nu, e vai da mama natura daca trebuie sa traim „ca El” 🙂 O sa se stinga specia umana 😀

        Oricine crede că ştie cum trăieşte Isus, de fapt vrea să trăiască încontinuare în iluzii… Fiecare vrea de fapt să impună altora propriul său mod de a trăi (sau cel al grupului de care aparţine), Behăiţă de exemplu vrea să promoveze felul de trai „Branham Style” pe care îl defineşte ca „Jesus Style” si cine nu trăieşte aşa, trăieşte în curvie 😀

        • Isus ne-a spus El insusi ” Fiul nu poate face nimic de la Sine; El nu face decat ce vede pe Tatal facand; si tot ce face Tatal face si Fiul intocmai.”
          Probabil , ca si oricare fiinta in carne omeneasca , Isus ar fi avut dorinta sa se comporte ca toti oamenii, insa a marturisit ca nu a facut nimic dupa voia Lui ( Ioan 5.30). Odata, dupa ce a plecat din casa lui Iosif,, a zis unuia care s-a oferit sa-L urmeze oriunde se va deplasa, i-a zis asa : ” „Vulpile au vizuini, si pasarile cerului au cuiburi; dar Fiul omului n-are unde-Si odihni capul.” (Mat.8:20). Dar ucenicilor care L-au intrebat unde locuieste, le-a zis ” Veniti si vedeti ”
          Conform Scripturilor, primul Adam a trait ” dupa capul lui” adica dupa imaginatia proprie , precum un fiu razgaiat pe care parintele il lasa sa faca tot ce vrea, insa al doilea Adam a trait doar dupa imaginile – viziunile care i-au fost transmise , si acestea au corespuns intocmai – adica 100%- planului lui Dumnezeu facut in viata Lui.
          Daca Dumnezeu are un plan facut in viata noastra, trebuie sa stim neaparat, fiindca El va lucra cu noi doar in acelasi fel ca si cu Isus , adica asa cum este profetit :
          „”In zilele de pe urma, zice Dumnezeu, voi turna din Duhul Meu peste orice faptura; feciorii vostri si fetele voastre vor proroci, tinerii vostri vor avea vedenii, si batranii vostri vor visa vise! (Fapt.2:17)

      • dan zice:

        Stin cine este Hristosul si ca El s-a descoperit in Isus, Fiul lui David.
        De asemenea stim si cunoastem multe despre El si lucrarea Lui pe pamant, nu numai din ceeace este scris ci si din pricina izbavirii ce ne-o da Dumnezeu in Numele Lui. Dar si nadajduim si ca nu IL cunoastem pe deplin ci numai in parte este de asemenea adevarat, pana cand acest „in parte” se va sfarsi cand va veni El in toata Stralucirea Plinatatii Slavei Sale, a Lui Dumnezeu. caci din plinatatea Lui am fost pliniti, primiti si impliniti si har dupa har prin Harul Lui.

  13. dan zice:

    ca un fatarnic caruia ii place sa se roage la colturi de ulite si pe strazi, m-am rugat. totusi in odaita mea, nu cea de sus, daca ma aude cineva!
    Si un fariseu si stie mai multe decat mine pentru ravna altora.

  14. dan zice:

    Eu sunt de acord cu Abel ben Adam ca pe Isus nu este de gasit pe facebook si ca: „Oricine crede că ştie cum trăieşte Isus, de fapt vrea să trăiască încontinuare în iluzii…” cat despre faptul ca zice: _Are copii? Daca nu, e vai da mama natura daca trebuie sa traim „ca El” 🙂 O sa se stinga specia umana 😀 si cu asta sunt de acoord , si anume cea care traieste in pacat si faradelege Si daca intreaba totusi cineva _are copii? – raspunsul este ca da, are! Din a caror gura a scos laude spre Slava lui Dumnezeu. Ah, ca nu toti sunt de acord, este iarasi asa, deocamdata !

  15. dan zice:

    Totusi nu inteleg de ce vorbeste codificat?

  16. dan zice:

    Auzi frate_Iosif zice ca metamorfozarea comstiintei este „nasterea din nou autentica” facuta din apa si prin focul Duhului_
    Da…! Vantul sufla incotro vrea si nu ii auzi decat vuietul, dar sa nu sti de unde sufla si incotro se indreapta poate fi si ratacire totodata, sti?
    Comentariul asta al lui ar fi trebuit vanturat pe pagina cealalta a nasterii din nou.
    Dar poate fi si pe pagina asta, caci, chiar nascut din nou sa fie cineva, tot gol este!

nimic

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.