„…. pecetluieste cartea pana la vremea sfarsitului. Atunci multi o vor citi, si cunostinta va creste.” (Dan.12:4)

Omul care cauta Adevarul , citeste tot ce se presupune ca altii ar sti despre El , iar atunci cand Il intalneste cu adevarat, Il imbratiseaza !
Insa omul caruia nu-i pasa de Adevar se comporta asa cum a descris Domnul Isus Hristos : „Cercetati Scripturile, pentru ca socotiti ca in ele aveti viata vesnica, dar tocmai ele marturisesc despre Mine. (Ioan.5:39). Si nu vreti sa veniti la Mine ca sa aveti viata!
Azi am citit si eu aceasta carte :

REGI DETRONATI – De GERRARD HICKSON

Despre behaitul oilor si Glasul Pastorului

caci "Oile Mele ascultă glasul Meu; Eu le cunosc, şi ele vin după Mine "...
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

nimic

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.