Despre sateliti – de citit si ascultat , pentru Abel, cel barbat !

… care face filme, noaptea ,incercand sa demonstreze ce-i place lui sa viseze Dar si altii au filmat ….. let’ s compare ce-au aflat :

Despre behaitul oilor si Glasul Pastorului

caci "Oile Mele ascultă glasul Meu; Eu le cunosc, şi ele vin după Mine "...
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Despre sateliti – de citit si ascultat , pentru Abel, cel barbat !

  1. kosk zice:

    Salut
    eu nu contest ca exista sateliti (militari, meteo, de cartografiere etc) doar nu cred ca vreun obiect creat de om a depasit centura van Allen , so, toate aberatiile incepand de la aterizarea pe luna, sonde spatiale (Voyager de exemplu) roboti pe marte sau luna sonde Cassini etc sunt toate A.AMINCIUNI elaborate in laboratoare care apartin de stim noi cine pentru prostirea maselor de creduli.

  2. kosk zice:

    ps
    stii, prin anii 70-80 in revistele de stiinta se spunea ca omul va ajunge pe Marte inainte de 2000. acum ma distrez recitind colectiile vechi caci ori stiinta spatiala nu a progresat deloc ori „AIA” ne mint deliberat de cateva decenii. eu pariez pe varianta 2. si mai pariez ca „elitele stiintifice” cunosc forma pamantului si ca e FIX dar sunt subiecte tabu fiindca rastoarna ceea ce li s a inoculat maselor (incepand cu „evolutionismul” lui Darwin si terminand cu „heliocentrismul”). conspiratia tacerii pe aceste subiecte e totala, istoria se rescrie de cine trebuie iar generatii dupa generatii de oameni sunt prostiti. „Cauta Adevarul si Adevarul te va face liber”

  3. Oaie imbecila, filmele tale nu au nici o legatura cu satelitii sau cu ISS, asa cum se promite in titlu. Probabil nici tu nu te-ai uitat la ele, ci le-ai raspandit ca un postac feisbucilist fara minte… Daca te-ai uitat, probabil nu ai inteles nimic din ele, parerea mea.

    Stii ce cred eu despre tine? Ca tu nu existi de fapt, esti un FAKE, o iluzie, astfel ca nu are rost sa mai discut cu tine.

    Cand o sa vad la tine ceva gandit cu capul tau propriu, pe care inca mai sper ca o sa-l scoti din nisip si o sa te uiti pe cer, si o sa argumentezi ceva cu mintea ta, nu prin filmele unor alti dobitoci, atunci o sa reevaluez daca EXISTI cu adevarat sau esti un HOAX.

    Pana atunci, iti doresc somn usor, poti sa p(r)ostezi in continuare cate filme sau pagini de net vrei, ca nu ma nu ma impresioneaza si nu ma intereseaza absolut nimic!

  4. kosk zice:

    parerea mea stimabile este ca iti lipsesc cei 7 ani de acasa , desi nici eu nu sunt in acord (pe chestii teologice) cu gazda nu imi permit sa l insult la el „acasa” ca un ratan.nici doo kopeici nu meriti pe comentariul asta.

  5. M-am hotarat sa va zic „A DIEU” („Ramaneti cu Dumnezeu”) si sa imi indrept atentia catre alte lucruri, motiv pentru care nu mai doresc sa fac comentarii pe acest blog.

    Behaitule, daca vrei, poti sa imi stergi comentariul de mai sus si orice alte comentarii doresti.

    Imi cer scuze tuturor celor care s-au simtiti ofensati sau jigniti de mine.

nimic

