Experimentul cu raza laser ………

facut de o echipa de unguri demonstreaza ca pamanul nu are nici o curbura, nici la orizont, nici mai departe de acesta

Despre behaitul oilor si Glasul Pastorului

caci "Oile Mele ascultă glasul Meu; Eu le cunosc, şi ele vin după Mine "...
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Experimentul cu raza laser ………

  1. Joaca ungurilor cu laserul si barcuta demonstreaza doar ca sunt niste amatori si masuratorile si calculele lor sunt inexacte…

  2. cherie zice:

    Cred ca cel care a comentat experimentul habar nu are ce spune sau face comrntarii cu dedicatie ca sa distreze.
    Pot sa citesc si eu articolul? Dar sa nu fie in ungureste ! Sa fie tradus in engleza sau franceza .
    unda laser nu se curbeaza dupa gravitatie Poate. doar i n. anumite conditii…Asta este altceva… Undele de lumina nu se curbeaza dupa curbura pamantului A vazut cineva cum lumina o ia dupa colt??? Trebuie. sa citesc sa vad despre ce ce este vorba,

  3. cherie zice:

    Imi pare rau dar nu am inteles nimic si singura cauza este ca nu stiu nici o limba straina Credeam ca intr-un articol scris as fi reusit cu greutate sa priocep ceva… !

nimic

