Ce taine a descoperit Branham ? ” Si credinta este substanta lucrurilor nadajduite ….”

Acesta este al doilea articol introductiv la subiectul propus in titlu . De fapt, omul Branham, pe care eu il socotesc fratele meu in Hristos, netinand seama de toate acuzatiile defaimatoare care i se aduc acum, la mai mult de jumatate de secol dupa plecarea lui la odihna in tarana , nu a descoperit nici o taina, el doar a implinit , prin slujba lui, Cuvantul privitor la asezarea din nou a tuturor lucrurilor ,in aceste vremi despre care au vorbit toti proorocii din vechime .Este vorba , desigur, despre lucrurile pe care le-a facut Dumnezeu, nu despre acelea facute de maini omenesti ., in mod special despre o nastere de oameni „nascuti nu din sange, nici din voia firii lor, nici din voia vreunui om, ci din Dumnezeu. (Ioan.1:13)
Si va dezvalui de la inceput concluzia care va rezulta la sfarsitul acestei teme, anume ca Isus Hristos este taina lui Dumnezeu descoperita , despre care ne-a facut fratele Branham constienti prin ceea ce eu numesc Mesajul Orei
Dar sa raman la ceea ce vreau sa scot in evidenta in acest articol introductiv, anume faptul ca am observat o alta neconcordanta intre traducerea facuta de Cornilescu si originalul dupa care a tradus el , anume aceea privitoare la definitia credintei , pe care a dat-o apostolul Pavel
In Biblia King James citesc ” Now, faith is the substance of things hoped for, the evidence of things not seen „ si aceste cuvinte, dupa intelegerea mea, inseamna ca nu poate fi doar o iluzie, si nici un lucru numai spiritual, ci credinta trebuie sa fie asa cum este descrisa , o substanta adica o materie deosebita , probabil necunoscuta stiintei actuale, care totusi este materia prima pe care o foloseste Dumnezeu ca sa fabrice pentru noi lucrurile pe care le nadajduim, adica materia prima pentru minunile Lui in special acelea de vindecare divina, despre care Branham a vorbit in absolut toate predicile lui.
Vindecarea divina se face in interiorul trupului, acolo unde lucrurile nu se vad cu ochiul liber Doctorii nu pot face altceva decat sa taie si sa indeparteze celulele infectate, eventual sa le inlocuiasca cu altele preluate de la alt om ori animal, mai nou, insa refacerea organismului uman propriu ramane pururi doar in seama lui Dumnezeu

Despre behaitul oilor si Glasul Pastorului

caci "Oile Mele ascultă glasul Meu; Eu le cunosc, şi ele vin după Mine "...
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

23 de răspunsuri la Ce taine a descoperit Branham ? ” Si credinta este substanta lucrurilor nadajduite ….”

  1. cherie zice:

    este foarte frumos ca vrei sa scrii despe acest indrumator spiritual al tau dar controversata problema dintre temenii grecesti folositi in evanghelii referitor la aceeasi materie sau materie asemanatoare din care este facut Dumnezeu si Iisus… rste o problema teologiça veche care ii tine si acum in discutii contradictorii pe catolici si ortodocsi…

  2. Cuvântul din Evrei 11:1, tradus prin „substanţă” de unii sau prin „încredere” de alţii, este în greacă: HYPOSTASIS adică IPOSTAZĂ

    Şi de aici… încept discuţiile teologice şi filosofice. Fiecare înţelege altceva…

    https://dexonline.ro/definitie/ipostaz%C4%83

    IPOSTÁZĂ s.f. 1. (La Platon) Fiecare dintre cele trei substanțe spirituale (individul – unul, intelectul și sufletul) care împreună cu materia constituie lumea inteligibilă. ♦ (În teologia creștină) Fiecare entitate a trinității.

    IPOSTÁZĂ s. f. 1. stare, situație în care se găsește cineva; aspect, înfățișare. 2. (la Plotin) fiecare dintre treptele ierarhice ale principiului divin. 3. (în teologia creștină) fiecare entitate a trinității.

    *ipostáză f., pl. e (vgr. ῾ypóstasis, ceĭa ce e dedesupt [!], temelie, sediment, ființă, persoană). Med. Sediment, depozit (de ex., în urină). Teol. Ființă, persoană. – Vechĭ ipostás, n., pl. urĭ și e (ngr.). V. stat 1.

    ipostas n. substanță, persoană: D-zeu are trei ipostase și o singură natură.

    ipostază, ipostaze s. f. 1. Stare, situație în care se găsește cineva; aspect, înfățișare, chip; p. ext. fază. 2. (În neoplatonism, la pl.) Trepte ierarhice ale principiului divin. 3. (În creștinism, în forma ipostas) Fiecare dintre cele trei persoane: Tatăl, Fiul și Sfântul Duh, sub care este înfățișat Dumnezeu. [Var.: ipostás s. n.] – Din gr. ipostasis, sl. ipostasĭ.
    –––––––––

    Vezi deci, că Pavel (sau cine o fi scris sub semnatura apostolica) folosea termeni din filosofia greaca (platonistă și neoplatonist). Mă tem că dacă accepţi traducerea „substanţă” din King James, vei recunoaşte implicit şi „filosofiile” trinitariene, ceea ce nu vrei 😀

    • Cuvantul ” ipostaza” nu se potriveste pur si simplu sa fie folosit in nivi o propozitie biblica care se refera la credinta .Oricat ar fi socotit de ” filozofic” este totusi ” aiurea”.
      Pe cand acela de ” substanta „( din care sunt facute lucrurile nadajduite – am putea sa zicem ” visate” ) da un inteles profund in aproape toate cazurile , de exemplu cand este vorba de faptele legii ca baza pentru neprihanire , aceste fiind facute de om cu materia prima de pe pamant, in contrast cu lucrarea facuta de Dumnezeu avand ca materie prima credinta , care aduce adevarata neprihanire ( adica indreptatirea la mantuire )
      ” Voi sunteti paziti de puterea lui Dumnezeu, prin credinta, pentru mantuirea gata sa fie descoperita in vremurile de apoi! (1Pet.1:5)
      Prin credinta pricepem ca lumea a fost facuta prin Cuvantul lui Dumnezeu, asa ca tot ce se vede n-a fost facut din lucruri care se vad. (Evr.11:3)
      Dar voi, preaiubitilor, ziditi-va sufleteste pe credinta voastra preasfanta, rugati-va prin Duhul Sfant, ” (Iuda.1:20)
      Din fericire, credinta CRESTINA n-are nimic de-a face cu filozofiile trinitariene, ci numai cu Cuvantul lui Dumnezeu din Biblie

    • cherie zice:

      Abel ca totdeauna, a studiat problema temeinic nu ca mine !

      • Am fost pur si simplu curios, pentru ca ai scris ca subiectul asta este „o problema teologica veche” si nu imi inchipuiam ce putea starni controverse intre catolici si ortodocsi. Cand am vazut cuvantul am am inteles, fiindca acolo sunt probabil plantate semintele doctrinei trinitatii… Doctrina care de altfel ma intereseaza destul de putin, asa ca nu voi mai comenta pe baza acestui subiect, pro sau contra… 😀

        Stiu de la Bart Ehrman, ca anumiti scribi ai Noului Testament au modificat in intentionat anumite cuvinte sau pasaje, pentru a sustine doctrina grupului din care facea parte, si a desfiinta cele opuse. De ce nu ar fi si aici posibil acelasi lucru?

  3. Tu vei zice că Biblia nu este filosofie (deşi este 😀 ) şi că se tâlcuie singură…

    Dicţionarul nu ne va ajuta prea mult, deoarece cuvântul „Ipostază” a căpătat de-a lungul mileniilor nu una, ci multe conotaţii filosofice şi teologice.

    Hai să lăsăm doar Biblia să „vorbească”, că „ce-i scris e scris” 🙂 şi să vedem unde mai apare acest cuvânt grecesc… (Eu aşa fac, când vreau să îmi dau seama de un cuvânt, din context, deşi habar nu am de limba respectivă).

    Următoarele 4 versete sunt fiecare în 3 traduceri: Biblia engleză KJV, Biblia Cornilescu şi Biblia Ortodoxă:

    1) 2 Corinteni 9:4 – ÎNCREDERE

    „Lest haply if they of Macedonia come with me, and find you unprepared, we (that we say not, ye) should be ashamed in this same confident boasting.”

    „Dacă vor veni vreunii din Macedonia cu mine, şi nu vă vor găsi gata, n-aş vrea ca noi (ca să nu zicem voi) să fim daţi de ruşine în încrederea aceasta.”

    „Ca nu cumva, când macedonenii vor veni împreună cu mine şi vă vor găsi nepregătiţi, să fim ruşinaţi noi, ca să nu zicem voi, în această laudă încrezătoare.”

    2) 2 Corinteni 11:17 – ÎNCREDERE / STARE

    „That which I speak, I speak it not after the Lord, but as it were foolishly, in this confidence of boasting.”

    „Ce spun în această îndrăzneală, ca să mă laud, nu spun după Domnul, ci ca şi cum aş spune din nebunie.”
    (Cornilescu nu a mai tradus cuvintele după virgulă…)

    „Ceea ce grăiesc, nu după Domnul grăiesc, ci ca în neînţelepţie, în această stare de laudă.”

    3) Evrei 1:3 PERSOANĂ / FIINŢĂ

    „Who being the brightness of his glory, and the express image of his person, and upholding all things by the word of his power, when he had by himself purged our sins, sat down on the right hand of the Majesty on high”

    „El, care este oglindirea slavei Lui şi întipărirea Fiinţei Lui, şi care ţine toate lucrurile cu Cuvântul puterii Lui, a făcut curăţirea păcatelor, şi a şezut la dreapta Măririi în locurile prea înalte”

    „Care, fiind strălucirea slavei şi chipul fiinţei Lui şi Care ţine toate cu cuvântul puterii Sale, după ce a săvârşit, prin El însuşi, curăţirea păcatelor noastre, a şezut de-a dreapta slavei, întru cele prea înalte”

    4) Evrei 3:14 – ÎNCREDERE / STARE

    „For we are made partakers of Christ, if we hold the beginning of our confidence stedfast unto the end”

    „Căci ne-am făcut părtaşi ai lui Hristos, dacă păstrăm până la sfârşit încrederea nezguduită de la început”

    „Căci ne-am făcut părtaşi ai lui Hristos, numai dacă vom păstra temeinic, până la urmă, începutul stării noastre întru El”

    Deci, doar de 4 ori mai există acest cuvânt HYPOSTASIS, în afară de Evrei 11:1 (doar Pavel îl foloseşte). Şi este tradus ca ÎNCREDERE, PEROSOANĂ, FIINŢĂ sau STARE. Traducerea „Substanţă” mi se pare neadecvată în orice context. Nu pentru că nu aş fi de acord cu cele scrise de tine, despre o substanţă, sau materie primă, invizibilă, din care sunt făcute lucrurile vizibile, idee în care sunt perfect de acord cu tine. Mi însă tare mi se pare că traducerea KJV atrage cu sine (vrei nu vrei) celălalte conotaţii pe marginea cărora s-au certat teologii (trinitari sau nu)…

    Că există o „substanţă” care stă la bază (fundamentală, esenţială), am zis deja că accept. Ce nu mi se potriveşte mie aici însă, este să zici că „CREDINŢA = SUBSTANŢA”. Pentru mine, actul de „credinţă” este înfăptuit de „credincios” adică de nişte persoane. Pe când SUBSTANŢA care stă la baza lucrurilor vizibile nu are nevoie nici de credinţă, nici de credincioşi…

    Eu cred că această SUBSTANŢĂ este ceea ce stă la baza oricărei vieţi, este ENERGIA FORŢEI DE VIAŢĂ… Este denumită în multe feluri, în China se cheamă Qi (sau Chi), în Japonia Ki, în sanscrită Prana, în ebraică Nefesh… În Star Wars: „The Force” 🙂 Este forţa motrice însăşi… Dar asta este o altă temă, pentru că în cazul ăsta nu văd nici o legătură cu credinţa credinciosului, care el însăşi estre un „suflet viu” tocmai din cauza acestei „substanţe”…

    Încă o observaţie:

    Să nu satanizezi prea repede „Filosofia”. Nu ştiu dacă eşti conştient ce înseamnă acest cuvânt: Phileo-Sophia adică Iubirea Înţelepciunii…

    Pentru că: „Cine iubeşte înţelepciunea înveseleşte pe tatăl său…” (adică pe Dumnezeu… Proverbe 29:3)

    Ba da, credinţa creştină are FIX DE A FACE cu Filosofia. Pentru că derivă din modul de gândire elenistic (grec), fie că ştim sau ne place, fie că nu. Şi grecii, prin „Iubirea de Înţelepciune” au contribuit major la evoluţia umanităţii, înainte de a apare noua religie creştină… Dacă nu erau „Filosofii”, cine ştie cât timp mai exista „Barbarismul” vechi testamental sau oriental şi păgân, aşa că las-o mai moale cu demonizatul lucrurilor despre care nu ai habar…

    Proverbe 8:1  Nu strigă înţelepciunea / SOPHIA, şi nu-şi înalţă priceperea glasul?
    2  Ea se aşează sus pe înălţimi, afară pe drum, la răspântii,
    3  şi strigă lângă porţi, la intrarea cetăţii, la intrarea porţilor:
    4  „Oamenilor, către voi strig, şi spre fiii oamenilor se îndreaptă glasul meu.
    5  Învăţaţi-vă minte, proştilor, şi înţelepţiţi-vă nebunilor!
    6  Asculaţi, căci am lucruri mari de spus, şi buzele mi se deschid ca să înveţe pe alţii ce este drept.
    7  Căci gura mea vesteşte adevărul, şi buzele mele urăsc minciuna!
    8  Toate cuvintele gurii mele Sunt drepte, n-au nimic neadevărat nici sucit în ele.
    9  Toate Sunt lămurite pentru cel priceput, şi drepte pentru cei ce au găsit ştiinţa.
    10  Primiţi mai de grabă învăţăturile mele decât argintul, şi mai de grabă ştiinţa decât aurul scump.
    11  Căci înţelepciunea preţuieşte mai mult decât mărgăritarele, şi nici un lucru de preţ nu se poate asemui cu ea.
    12  Eu, Înţelepciunea, am ca locuinţă mintea, şi pot născoci cele mai chibzuite planuri.
    13  Frica de Domnul este urîrea răului; trufia şi mândria, purtarea rea şi gura… mincinoasă, iată ce urăsc eu.
    14  de la mine vine sfatul şi izbînda, eu Sunt priceperea, a mea este puterea.
    15  Prin mine împărăţesc împăraţii şi dau voievozii porunci drepte.
    16  Prin mine cârmuiesc dregătorii, şi mai marii, toţi judecătorii pământului.
    17  Eu iubesc pe cei ce mă iubesc, şi cei ce mă caută cu tot dinadinsul mă găsesc.
    18  Cu mine este bogăţia şi slava, avuţiile trainice şi dreptatea.
    19  Rodul meu este mai bun decât aurul cel mai curat, şi venitul meu întrece argintul cel mai ales.
    20  Eu umblu pe calea nevinovăţiei, pe mijlocul cărărilor neprihănirii,
    21  ca să dau o adevărată moştenire celor ce mă iubesc, şi să le umplu visteriile.
    22  Domnul m-a făcut cea dintâi dintre lucrările Lui, înaintea celor mai vechi lucrări ale Lui.
    23  Eu am fost aşezată din veşnicie, înainte de orice început, înainte de a fi pământul.
    24  Am fost născută când încă nu erau adâncuri, nici izvoare încărcate cu ape;
    25  am fost născută înainte de întărirea munţilor, înainte de a fi dealurile,
    26  când nu era încă nici pământul, nici câmpiile, nici cea dintâi fărîmă din pulberea lumii.
    27  Când a întocmit Domnul cerurile, eu eram de faţă; când a tras o zare pe faţa adâncului,
    28  când a pironit norii sus, şi când au ţîşnit cu putere izvoarele adâncului,
    29  când a pus un hotar mării, ca apele să nu treacă peste porunca Lui, când a pus temeliile pământului,
    30  eu eram meşterul Lui, la lucru lângă el, şi în toate zilele eram desfătarea Lui, jucând neîncetat înaintea Lui,
    31  jucând pe rotocolul pământului Său, şi găsindu-mi plăcerea în fiii oamenilor.
    32  Şi acum, fiilor, ascultaţi-mă, căci ferice de cei ce păzesc căile mele!
    33  Ascultaţi învăţătura, ca să vă faceţi înţelepţi, şi nu lepădaţi sfatul meu.
    34  Ferice de omul care m-ascultă, care veghează zilnic la porţile mele, şi păzeşte pragul uşii mele.
    35  Căci cel ce mă găseşte, găseşte viaţa, şi capătă bunăvoinţa Domnului.
    36  Dar cel ce păcătuieşte împotriva mea îşi vatămă sufletul său; toţi cei ce mă urăsc pe mine, iubesc moartea.

    • Abel, ai scris mai sus : „Că există o „substanţă” care stă la bază (fundamentală, esenţială), am zis deja că accept. Ce nu mi se potriveşte mie aici însă, este să zici că „CREDINŢA = SUBSTANŢA”. Pentru mine, actul de „credinţă” este înfăptuit de „credincios” adică de nişte persoane. Pe când SUBSTANŢA care stă la baza lucrurilor vizibile nu are nevoie nici de credinţă, nici de credincioşi…”
      insa Pavel a spus :„Caci prin har ati fost mantuiti, prin credinta. Si aceasta nu vine de la voi; ci este darul lui Dumnezeu. (Efes.2:8)
      Pentru mantuire a fost nevoie de o substanta speciala, despre care Biblia spune ca s-a gasit numai in sangele lui Isus Hristos . Cu sangele Lui , Dumnezeu a facut curatarea pacatelor si cu acelasi sange ne-a facut copiii Lui, nascuti prin Duhul Sfant .
      Cu siguranta, credinta este o substanta

    • Mesajul adus de fratele Branham ,ne-a avertizat si ne-a atras atentia asupra descoperirii prin Scripturi a unei alte intelepciuni, care se dovedeste a fi nebunie, fiindca lucreaza impotriva intelepciunii lui Dumnezeu . Si intelepciunea falsa ne este prezentata de acelasi Solomon, in Proverbe 9
      „. Intelepciunea si-a zidit casa, si-a taiat cei sapte stalpi.
      . Si-a injunghiat vitele, si-a amestecat vinul, si-a pus masa.
      Si-a trimis slujnicele si striga, de pe varful inaltimilor cetatii:
      „Cine este prost, sa vina incoace!” Celor lipsiti de pricepere le zice:
      „Veniti de mancati din painea mea si beti din vinul pe care l-am amestecat!

      . Lasati prostia si veti trai, si umblati pe calea priceperii!”

      Cel ce mustra pe un batjocoritor isi trage dispret si cel ce cauta sa indrepte pe cel rau se alege cu ocara. . Nu mustra pe cel batjocoritor, ca sa nu te urasca; mustra pe cel intelept, si el te va iubi!
      Da inteleptului, si se va face si mai intelept; invata pe cel neprihanit, si va invata si mai mult! Inceputul intelepciunii este frica de Domnul; si stiinta sfintilor este priceperea.
      Prin mine ti se vor inmulti zilele si ti se vor mari anii vietii tale.
      Daca esti intelept, pentru tine esti intelept; daca esti batjocoritor, tu singur vei suferi.

      .
      Nebunia este o femeie galagioasa, proasta si care nu stie nimic.
      . Ea sade totusi la usa casei sale, pe un scaun, pe inaltimile cetatii. ca sa strige la trecatorii care merg pe calea cea dreapta:
      . „Cine este prost, sa vina aici!” Iar celui fara minte ii zice: „Apele furate sunt dulci, si painea luata pe ascuns este placuta!”
      . El nu stie ca acolo sunt mortii si ca oaspetii ei sunt in vaile Locuintei mortilor.

      Prima si ultima parte a capitolului 9 sunt despartite printr-un sfat de avertizare, si cine nu stie sa ia seama la lucrul acesta confunda primejdios lucrurile, pentru el . Concluzia din ultimul verset ar trebui sa fie graitoare pentru oricare cititor consecvent al Bibliei

      • Eu cred ca tu accentuezi prea mult linia despartitoare si adancesti prapastia intre doua aspecte care sunt doar aparent DUALE. Cand Biblia face acesasta, este OK, pentru ca este intr-un alt context, un alt mod de comunicare. Nu se cade noua sa clasificam cine e „bun” si cine e „rau” si cine este „intelept” si cine „nebun”…

        • Eu nu cred ca adancesc ceva, fiindca in Biblie este scris ca prapastia exista deja , Chiar Domnul Isus a afirmat asta , cand a dat pilda cu saracul Lazar . A folosit cuvintele lui Abraham, prin care a raspuns bogatului care era in marea caldura a iadului din somnul mortii : „Pe langa toate acestea, intre noi si intre voi este o prapastie mare, asa ca cei ce ar vrea sa treaca de aici la voi sau de acolo la noi sa nu poata.” (Luc.16:26)
          Despre adevarul ca iadul si raiul nu sunt vesnice, ci ele exista doar in perioada de timp de la creatie pana la inviere, fiindca locatia lor este intr-o dimensiune in care sufletele oamenilor isi petrec somnul mortii fizice , despartite de trupul de tarana , am mai scris in articole anterioare .. Si dovada cea mai concludenta este aceasta naratiune din Evanghelia lui Luca : „ Pe cand era el in Locuinta mortilor, in chinuri, si-a ridicat ochii in sus, a vazut de departe pe Avraam si pe Lazar in sanul lui . si a strigat: „Parinte Avraame, fie-ti mila de mine si trimite pe Lazar sa-si inmoaie varful degetului in apa si sa-mi racoreasca limba; caci grozav sunt chinuit in vapaia aceasta.”
          . „Fiule”, i-a raspuns Avraam, „adu-ti aminte ca, in viata ta, tu ti-ai luat lucrurile bune, si Lazar si-a luat pe cele rele; acum aici, el este mangaiat, iar tu esti chinuit.

          • Eu inteleg ca tu traiesti in iluzia dualismului, numita metaforic „prapastie de netrecut” si iti dau voie sa o adancesti tot mai mult, daca crezi ca este bine asa… 🙂

            Cand te vei dezvolta mai mult, vei intelege si tu, in final, ca „prapastia” nu exista (decat in perceptia noastra), e ca o „fata morgana” in desert. Si ca misiunea lui ADAM nu este sa departeze tot mai tare ceea ce „a despartit dumnezeu”, ci ca sa uneasca si sa aduca toate „oile pierdute” inapoi la UNITATE.

          • Tin sa precizez ca nici eu nu am depasit perceptia dualista alumii, ci doar ii inteleg iluzia intr-o forma teoretica. Dar cand Omenirea va deveni deplin constienta si va privi amandoua aspectele ca fiind de fapt UNUL SI ACELASI lucru, atunci putem spune ca „Mesia a venit”.

  4. cherie zice:

    Abel, ce scrii seamana cu o introducere in metoda ta de studiu a unui limbi sttaine !
    Ti-_am mai spus, parca te pregatesti de un doctorat. Blogul tau va fi foarte interesant. inteleg dece tot te pregatesti si nu publici ….

    • Nu este nici o metoda noua, ma folosesc de ce pot… Pentru cautare in Biblie in greaca/ebraica folosesc un program pe care il am de la astia cu Mesajul si este foarte eficient in cautare. (Se numeste „The Table”)

      Mai am un program cu Biblia Interliniara (Englez/Ebraic/Greaca) care se gaseste pe Net (se cheama Interlinear Scripture Analyzer). In rest, folosesc cateva situri de net si bineinteles, prietenul GOOGLE 🙂 Pe partea cu limba ebraica mai am o biblioteca ampla de carti si materiale audio, din care inca nu am parcurs nici un sfert din ea 😀

      Lucrurile pe care le abordez sunt departe de a fi de nivelul unui doctorat 😀
      Le pregatesc cum pot, in limita timpului putin care imi sta la dispozitie

  5. cherie zice:

    Chiar daca eu si „tu”, oierul, nu ne intelegem mereu, eu cred ca am inteles dece spui ca credinta nu este filozofie. Pentru tine credinta este un „cult” si nu ai nevoie decat o divinitate la care sa te inchini nu de filozofie si analize lingvistice… Este senzatia ta de multumire, de liniste, chiar de fericire…
    Poate asta trebuie sa fie credinta sau „religia” fiecaruia….

  6. Ex mesaj zice:

    Branham nu a descoperit nimic nici nu a restituit nimic. El a fost un plagiator dovedit. Exista mai mult de 2-3 marturii ca a mintit si ca a fost fals.
    Taina, Hristos, a fost relevata de altcineva in urma cu 2000 de ani. Iata unul dintre ei:

    25. Slujitorul ei am fost facut eu, dupa ispravnicia pe care mi-a dat-o Dumnezeu pentru voi, ca sa intregesc Cuvantul lui Dumnezeu.
    26. Vreau sa zic: taina tinuta ascunsa din vesnicii si in toate veacurile, dar descoperita acum sfintilor Lui,
    27. carora Dumnezeu a voit sa le faca cunoscut care este bogatia slavei tainei acesteia intre Neamuri, si anume: Hristos in voi, nadejdea slavei.
    28. Pe El Il propovaduim noi, si sfatuim pe orice om, si invatam pe orice om in toata intelepciunea, ca sa infatisam pe orice om desavarsit in Hristos Isus.

    Branham nu are nici o legatura.

    • Ex mesaj zice:

      revelata*

    • Daca zici ( precum ai spus , Ex- ) inseamna ca tu cunosti ” taina ” insa probabil esti prea egoist ca sa ne-o spui si noua , ori nu-ti gasesti cuvintele prin care sa te exprimi in mod civilizat si coerent ?
      Citatul pe care l-ai scris ne spune ca sfintilor lui Dumnezeu , El le-a facut cunoscut ” care ceste bogatia slavei tainei acesteia intre Neamuri ” Ne spune , de asemenea, ca taina tinuta ascunsa in toate veacurile ( toate, nu numai cele trecute ) este descoperita sfintilor Lui vii, in fiecare veac in care traieste fiecare sfant Insa nu ne spune taina , efectiv , in aceste versete . de aceea inca o data-zic : Spunene-o tu, daca crezi ca o cunosti , nene Ex- ! Fara sa te folosesti de revelatia Mesajului orei, O.K. branhamistule ? ( ca tot te tii scai de Branham )
      De alta parte, citind primul verset din comentariul tau, intelegem ca ” ispravnicia lui Pavel ” era sa intregeasca Cuvantul lui Dumnezeu . Cum zici tu ca vine asta ( adica, cum sa traducem pe intelesul nostru ce-a zis el ?) Adica, ispravnicia lui Isus Hristos n-a facut totul ? De ce a mai zis si Ingerul care a vorbit cu Ioan ca ” taina lui Dumnezeu se va sfarsi atunci cand Ingerul al saptelea va suna din trambita lui” ?

      • Ex mesaj zice:

        Ai intrebat: De ce a mai zis si Ingerul care a vorbit cu Ioan ca ” taina lui Dumnezeu se va sfarsi atunci cand Ingerul al saptelea va suna din trambita lui” ?

        Raspuns: In apocalipsa 11:15 se implineste aceasta taina: Aceasta este inceperea domniei lui Cristos, nu are NICI O TREABA CU UN evanghelist made in USA pe nume Branham.

        In apoc 10:7 ingerul anunta sunarea trambitei la VIITOR fata de acel moment, apoi se implineste. Branham a zis ca el a implinit acel verset. Unde mai e Branhamel si inchipuirile lui in toata povestea asta? Nicaieri.

        Prin ce l-a implinit daca acolo NU EXISTA NICI UN INGER AL 7 LEA?

        Asa ca se pare ca Branham nici macar nu a citit corect Biblia. Nu e de mirare ca Frank il contrazice DIRECT si pe FATA pe Branham la acest subiect.

        Branham, autorul confuziilor. De aceea intreaga miscare a Mesajului Orei este dezbinata din cauza contradictiilor lui Branham cu el insusi si cu Biblia.

        (ciudat e ca azi noapte am visat cu Florin Duca si ii explicam ceva despre erorile din mesaj asupra carora nici el nu avea claritate de multi ani iar la acest subiect a zis: „Fratele Frank a stiut mereu ca fratele Branham a gresit, dar nu putea spune pe fata lucrul asta”)

        • Zici ca se implineste taina in 11.15, da ? Cum ar mai putea sa fie taina pana atunci, daca , dupa cum afirmi in comentariul de mai jos, Pavel a spus-o si a si terminat de intregit Cuvantul ? Baiete cucuiete , tu ai obiceiul capresc de-a sari peste, fara sa atingi versetul in care Isus a spus ca ” Ilie va veni intai si va aseza din nou toate lucrurile ” , in pozitia originala, aceea de dinainte ca Satan sa le ravaseasca in iuresul cailor lui ( alb, rosu, negru si galben ) apocaliptici .

  7. Ex mesaj zice:

    Pavel spune taina cum spui ca nu o spune. Si daca el a intregit Cuvantul, ce mai are Branham de spus? Intregire la intregire?
    Si daca Branham are ceva de spus CE A SPUS? ca din predicile lui nu spune nimic interesant si original.
    Plagiatura, inchipuire si multa multa minciuna, asta e caracteristica predicilor lui.

    • Omule ( cu calul sur, ce stai cu caruta-n drum ? ) de ce nu dezlegi calul de la gard si sa ne duci in Scripturi, ca sa ne spui cu cuvintele tale , aratandu-ne ” pe viu ” taina lui Hristos , despre care te lauzi ca si tu o cunosti ? Daca Branham a mintit, spune tu adevarul , desteptule ! Si mai termina, te rog , cu pusul de bete in roate , ca doar nu esti ” copil de trei zile „, sa nu-ti dai seama ce faci !

nimic

