Ascultandu-l pe Calin , buna viata o sa traim !

Despre behaitul oilor si Glasul Pastorului

caci "Oile Mele ascultă glasul Meu; Eu le cunosc, şi ele vin după Mine "...
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Ascultandu-l pe Calin , buna viata o sa traim !

  1. Multumesc, este o prezentara foarte interesanta. Am mai auzit de acest Calin, dar nu l-am vazut sau ascultat pana acum. Voi lua seama mai mult la ce ne invata el.

  2. Dupa sfaturile sale de diete vegetale nu mai am cancer de piele, Ieri, dupa mai bine de 2 ani trecuti dupa operatia de extirpare ( era o pata pe tampla dreapta de aproape 10 mm in diametru )m-au sunat de la spital sa verifice starea mea de sanatate. Banuiesc ca au facut-o fiindca doctorul m-a avertizat sa ma tin sub observatie, fiindca, daca apare din nou pe undeva. , din stadiul de ” carcinoma” va deveni ” melanoma”, care de obicei este fatal .
    Doctorul Calin Marginean, fata de alti medici, are meritul de a prezenta subiectele medicale in stransa legatura cu poruncile lui Dumnezeu , care au fagaduinta unui trai bun pe pamant , ceea ce este demonstrat si prin aceasta marturie a mea

    • Mă bucur că ai trecut cu bine de această încercare. Dumnezeu să te binecuvânteze și să te mențină în deplină sănătate și de acum înainte!

      Ce dietă urmezi acum? Bănuiesc că ai renunțat definitiv la carne? Care sunt alimentele recomandate, sau care ai observat că îți priesc cel mai bine?

  3. Este o vorba ” de la tara ” ; ” Sunt bolnav de moarte si-as manca de toate ” tot asa si eu, incepand de la sfarsitul anului trecut nu am mai tinut cont de regim alimentar . Totusi , prefer sa folosesc uleiul de in si frunzele de papadie in salate, praful galben de turmeric in supa, sau in orez fiert, fulgii de ovaz la micul dejun , praful de carob in loc de cacao, pireul de soia condimentat cu cuisoare si scortisoara,, painea de casa din faina integrala, si mancarea fara sare, in general .
    Insa, vorba lui Totoev ( filozof bulgar ) ,” cand e, e, cand nu e, nu e „! asa ca mananc tot ce mi se pune pe masa , cand ajung acasa, fara sa tin cont de continut, fiindca asa cred , potrivit cu cele scrise, ca toate sunt binecuvantate daca se iau cu multumire . Cred ca atunci cand vindeca Domnul, boala n-are cum sa se mai intoarca .

  4. cherie zice:

    Ai facut citostatice? O prietena de amea a avut si ea un aastel de cancer si desi i s-pu recomandar citostatice, nu a facut….

    • Nu am facut absolut nimic, in afara de faptul ca am tratat cu cea mai mare indiferenta pata caramizie timp de un an ,fiindca nu simteam decat o usoara usturime din cand in cand, datorita transpiratiei, si nici nu ma cautam in oglinda decat cam o data la o luna, cand aveam obiceiul sa ma barbieresc , fiindca eram la lucru,departe de familie pe vremea aceea . Dar am intrat in panica atunci cand una dintre fete a venit sa lucreze la londra ca asistenta si ea mi-a atras atentia in mod deosebit decat a facut-o un coleg de munca , imai inainte . Atunci m-am hotarat sa consult doctorii, iar acestia m-au trimes direct „la cutit ” Mi-a venit atunci in minte urarea tiganeasca ” taiete-ar doftorii pe masa de oiaga ” si nu mi-a fost deloc usor . Am luat legatura pe mail cu doctorul Calin , dar el mi-a cerut sa-i prezint analizele medicale, pe care nici acuma nu le-am primit , asa ca nu am avut incotro decat ” sa-i fur meseria ” adica mi-am insusit cat am putut de multe recomandari date in videourile domniei sale . Si, bineinteles, am cerut rugaciunea de credinta in adunarea crestina , si ungerea cu untdelemn, cum zice Scriptura . Restul am lasat totul in grija Domnului si El S-a ingrijit si de mine , asa dupa cum obisnuiam sa cantam in adunare : ” insa stiu ca Dumnezeu se-ngrijeste si de mine, ca si eu sunt fiul Sau

nimic

