Pentru ce ne-a dat Domnul Dumnezeu cinci simturi , daca nu stim sa le folosim ……?

…..pentru a deosebi binele de rau ?…daca nu stim sa deosebin Cuvantul lui Dumnezeu de impotrivirile stiintei ?…daca gandirea noastra este neancapatoare sa cuprinda descoperirea lui Dumnezeu in simturile noastre ?
„Fiindca ce se poate cunoaste despre Dumnezeu le este descoperit in ei, caci le-a fost aratat de Dumnezeu. (Rom.1:19) In adevar, insusirile nevazute ale Lui, puterea Lui vesnica si dumnezeirea Lui se vad lamurit, de la facerea lumii, cand te uiti cu bagare de seama la ele in lucrurile facute de El. Asa ca nu se pot dezvinovati;”
” Ce era de la inceput, ce am auzit, ce am vazut cu ochii nostri, ce am privit si ce am pipait cu mainile noastre, cu privire la Cuvantul vietii – (1Ioan.1:1).
pentru ca viata a fost aratata, si noi am vazut-o si marturisim despre ea si va vestim viata vesnica, viata care era la Tatal si care ne-a fost aratata
deci ce am vazut si am auzit, aceea va vestim si voua, ca si voi sa aveti partasie cu noi. Si partasia noastra este cu Tatal si cu Fiul Sau, Isus Hristos.”
Chiar si popa ortodox canta in auzul tuturor surzilor lui enoriasi de fiecare data cand isi face slujba ;
Dumnezeu este Domnul , si S-a aratat noua !

Despre behaitul oilor si Glasul Pastorului

caci "Oile Mele ascultă glasul Meu; Eu le cunosc, şi ele vin după Mine "...
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Pentru ce ne-a dat Domnul Dumnezeu cinci simturi , daca nu stim sa le folosim ……?

  1. cherie zice:

    Cu simturile cunoastem lumea materiala cu inims il cunoastem pe Dumnezeu. Eu cred ca gresesc aceia care cred ca stiinta este a diavilukui si doar „restul” , adica „prostimea”. a lui DUMNEZEU.
    Eu cred ca de la Dumnezeu este si stiinta, o ramura din pomul vietii care ne da sansa sa devenim din nou copiii lui Dumnezeu…
    Sa te folosesti de binefacerile stiintei desvaluite omului prin gratia divina este ca si cum ai culege fructe din pomul vietii…

nimic

