Cine este Isus Hristos ? ( o privire prin lumina Evangheliei, redata prin Mesajul orei )

Domnul sa te binecuvanteze, sa ne binecuvanteze si sa ne faca capabili sa primim lumina, s-o pastram mereu in inima noastra si sa o impartasim si altora. Caci, paradoxal, o pastram atunci cand o daruim.
mihaela
26 Iunie 2017 la 13 h 32

(Lumina divina ) ” o pastram atunci cand o daruim”
In cuvinte biblice, afirmatia din comentariul de mai sus se poate exprima asa : Dar oricui va bea din apa pe care i-o voi da Eu, in veac nu-i va fi sete; ba inca, apa pe care i-o voi da Eu se va preface in el intr-un izvor de apa care va tasni in viata vesnica.” (Ioan.4:14)”Cine crede in Mine, din inima lui vor curge rauri de apa vie, cum zice Scriptura.” (Ioan.7:38) .
Raurile distribuie apa, o imprastie pe o suprafata mare si o depoziteaza in mari si oceane, , dar izvorul ramane si circuitul apei in natura o intoarce inapoi la el .
Tot astfel este si cu lumina de la Dumnezeu,care emana din Cuvantul lui Dumnezeu original (Fac.1:3) si este raspandita prin Cuvantul Lui , dupa ce isi incheie circuitul in natura umana se reintoarce la El, cu omul respectiv, cu tot !
tot asa si cuvantul Meu, care iese din gura Mea, nu se intoarce la Mine fara rod, ci va face voia Mea si va implini planurile Mele. (Isa.55:11)
Si in acest context intra si faptul ca ” voi sunteti lumina lumii ” „Voi insa sunteti o semintie aleasa, o preotie imparateasca, un neam sfant, un popor pe care Dumnezeu Si l-a castigat ca sa fie al Lui, ca sa vestiti puterile minunate ale Celui ce v-a chemat din intuneric la lumina Sa minunata;” (1Pet.2:9) „Voi sunteti lumina lumii. O cetate asezata pe un munte nu poate sa ramana ascunsa. (Mat.5:14)

Daca stam si chibzuim la ce-am invatat si stim despre prima Lui lucrare din epoca creatoare, cum El a facut lumina ca sa lumineze tina ( tarana uda ) si luand la cunostinta si ce zic cei ” de stiinta” despre ” unde” si ” fotoni ” ne putem gandi ca omul si-a luminat intenericul doar cu foc de la lemne, de la uleiuri si de la lumanari,de ceara pana acum aproximativ 200 de ani in urma .. Astazi alungam intunerecul cu lumina de la curentul electric , in principal cel alternativ si apoi cel continuu de la baterie pentru autovehicole .
La creatie Dumnezeu a stabilit ca luminatorii mondiali sa fie soarele, luna si stelele . El a facut sa fie ziua pentru lucru si noaptea pentru odihna, insa omul modern nu mai tine cont de planul lui Dumnezeu, ci lucreaza ” pana nu mai vede bine ” apoi ” aprinde ” ( cuvantul pentru producerea luminii nu s-a schimbat odata cu noile surse ) lumina si continua munca, ” bagand ziua in noapte ” .
Cuvantul lui Dumnezeu ne da indicii clare ca Dumnezeu a mai creat un alt fel de lumina decat aceea materiala si sursele ei , o lumina pe care a pus-o direct in om si a carei sursa nu este materiala Daca lumina naturala din lumea materiala o percepem prin ochii firesti , care se afla la partea superioara a capului, lumina spirituala o percepem cu ” ochii inimii „in cazul cand Dumnezeu ni-i lumineaza pe aceia . si daca devenim constienti de existenta lor
Despre aceste lucruri care pentru multi au ramas tainuite si pecetluite in paginile Bibliei, ne-a vorbit apostolul Pavel si prin Mesajul orei cunoastem si noi taina aceasta descoperita
„Si voi, dupa ce ati auzit Cuvantul adevarului (Evanghelia mantuirii voastre), ati crezut in El si ati fost pecetluiti cu Duhul Sfant care fusese fagaduit si care este o arvuna a mostenirii noastre, pentru rascumpararea celor castigati de Dumnezeu, spre lauda slavei Lui.
De aceea si eu, de cand am auzit despre credinta in Domnul Isus care este in voi si despre dragostea voastra pentru toti sfintii, nu incetez sa aduc multumiri pentru voi, cand va pomenesc in rugaciunile mele.
. Si ma rog ca Dumnezeul Domnului nostru Isus Hristos, Tatal slavei, sa va dea un duh de intelepciune si de descoperire, in cunoasterea Lui, si sa va lumineze ochii inimii ca sa pricepeti care este nadejdea chemarii Lui, care este bogatia slavei mostenirii Lui in sfinti si care este fata de noi, credinciosii, nemarginita marime a puterii Sale, dupa lucrarea puterii tariei Lui, pe care a desfasurat-o in Hristos, prin faptul ca L-a inviat din morti si L-a pus sa sada la dreapta Sa, in locurile ceresti,. mai presus de orice domnie, de orice stapanire, de orice putere, de orice dregatorie si de orice nume care se poate numi, nu numai in veacul acesta, ci si in cel viitor.. El I-a pus totul sub picioare si L-a dat capetenie peste toate lucrurile, Bisericii, care este trupul Lui, plinatatea Celui ce indeplineste totul in toti. ( Efeseni 1.13-23 )

Lumina descoperirii lui Isus Hristos este si mai puternica in relatarea din Ioan 16:
” Mai am sa va spun multe lucruri, dar acum nu le puteti purta.
Cand va veni Mangaietorul, Duhul adevarului, are sa va calauzeasca in tot adevarul; caci El nu va vorbi de la El, ci va vorbi tot ce va fi auzit si va va descoperi lucrurile viitoare.
El Ma va proslavi, pentru ca va lua din ce este al Meu si va va descoperi.
Tot ce are Tatal este al Meu; de aceea am zis ca va lua din ce este al Meu si va va descoperi.. Peste putina vreme, nu Ma veti mai vedea; apoi iarasi, peste putina vreme, Ma veti vedea, pentru ca Ma duc la Tatal…….. Adevarat, adevarat va spun ca voi veti plange si va veti tangui, iar lumea se va bucura; va veti intrista, dar intristarea voastra se va preface in bucurie……………In ziua aceea, nu Ma veti mai intreba de nimic. Adevarat, adevarat va spun ca orice veti cere de la Tatal, in Numele Meu, va va da.
Pana acum n-ati cerut nimic in Numele Meu: cereti, si veti capata, pentru ca bucuria voastra sa fie deplina.. V-am spus aceste lucruri in pilde. Vine ceasul cand nu va voi mai vorbi in pilde, ci va voi vorbi deslusit despre Tatal.
. In ziua aceea, veti cere in Numele Meu, si nu va zic ca voi ruga pe Tatal pentru voi. Caci Tatal insusi va iubeste, pentru ca M-ati iubit si ati crezut ca am iesit de la Dumnezeu.
Am iesit de la Tatal si am venit in lume; acum las lumea si Ma duc la Tatal.”
Ucenicii Sai I-au zis: „Iata ca acum vorbesti deslusit si nu spui nicio pilda. Acum cunoastem ca stii toate lucrurile si n-ai nevoie sa Te intrebe cineva; de aceea credem ca ai iesit de la Dumnezeu.”. „Acum credeti?”, le-a raspuns Isus.
„Iata ca vine ceasul, si a si venit, cand veti fi risipiti fiecare la ale lui; si pe Mine Ma veti lasa singur; dar nu sunt singur, caci Tatal este cu Mine.
V-am spus aceste lucruri ca sa aveti pace in Mine. In lume veti avea necazuri; dar indrazniti, Eu am biruit lumea.”
Iesirea si intoarcerea este iluistrata in imaginea Mielului jerfit, care in viziunea primita de Ioan a inaintat si S-a asezat in mijlocul unicului Scaun de domnie , ca sa stearga orice lacrima din ochii copiilor Sai ( fiindca Ful si Tatal ceresc nu sunt si n-au fost doi niciodata , ci Duhul Sfant al lui Dumnezeu a locuit in trupul sfant al lui Dumnezeu, un trup de carne asemanator intru totul noua, dar lipsit de pacat La inceput Dumnezeu L-a facut pe om dupa chipul si asemanarea Sa , si la sfarsit Dumnezeu Si-a aratat Chipul ca Om, caruia Iosif i-a pus Numele Isus Toate scrierile apostolului Pavel sunt presarate cu prezentarea acestei taine, descoperita in lumina Scripturilor implinite .
„Spuneti celor slabi de inima: „Fiti tari, si nu va temeti! Iata Dumnezeul vostru, razbunarea va veni, rasplatirea lui Dumnezeu; El insusi va veni si va va mantui.” (Isa.35:4) Aceasta este o proorocie speciala, adresata celor care primesc iluminatea inimii , ca sa vada slava lui Dumnezeu pe chipul Domnului nostru Isus Hristos
Caci Dumnezeu, care a zis: „Sa lumineze lumina din intuneric”, ne-a luminat inimile, pentru ca sa facem sa straluceasca lumina cunostintei slavei lui Dumnezeu pe fata lui Isus Hristos. (2Cor.4:6)

Si, daca Evanghelia noastra este acoperita, este acoperita pentru cei ce sunt pe calea pierzarii,. a caror minte necredincioasa a orbit-o dumnezeul veacului acestuia, ca sa nu vada stralucind lumina Evangheliei slavei lui Hristos, care este chipul lui Dumnezeu.

Lipsa luminii spirituale la oamenii hibrizi ( cu sange prepondernt animal ) care nu pot accepta sangele curatitor al jertfei de pe Calvar este cauza pentru care aceia nu primesc descoperirea lui Isus Hristos, ei nu pot sa stie cine este El si nu-L pot vedea niciodata pe Dumnezeu , desi se lauda ca ei ” vad ”
Dar oamenii curatiti , care pot sa se apropie ” cu o inima curata, cu credinta deplina, cu inimile stropite si curatate de un cuget rau si cu trupul spalat cu o apa curata.( Evrei 10.22) prin botezul in Numele Domnului Isus Hristos, primesc o lumina care strabate perdeaua dinlauntru si vad ce este dincolo de ea fiindca au intrarea sloboda in locul preasfant, unde se intalneste Dumnezeu cu omul.
Ilustrarea celor zise mai sus o gasim si in relatarea evenimentului vindecarii de catre Isus a orbului de 38 de ani, in Evanghelia dupa Ioan , cap. 9
In urma discutiilor intre oameni si Isus, , El a fost determinat sa zica „Eu am venit in lumea aceasta pentru judecata: ca cei ce nu vad sa vada, si cei ce vad sa ajunga orbi.” El a mai zis apoi ca aceia al caror pacat ramane, care nu cunosc harul si nu stiu ca au nevoie de iertare , dovedesc orbirea ,fiind inconstienti de ” adevarata lumina , care lumineaza pe orice om, venind in lume”. (Ioan.1:9) Lumina adevarata , lumina spirituala, care vine in lume lumineaza pe orice om adevarat, dar nu-i lumineaza pe hibrizi . Cata vreme este in trupul Sau din lume ( Biserica) , Isus este lumina lumii ( Ioan 9.5)
Citind relatarea Evangheliei, putem observa linia principala a discutiei, care s-a axat pe dilema oamenilor de atunci si care este si a oamenilor de astazi : Cine este Fiul omului, al carui Nume este Isus Hristos ?
Fiind intrebat de catre farisei cine l-a vindecat, orbul a zis ca nu stie, dar ca precis trebuie sa fie un sfant . Conducatorii religiosi n-au acceptat merturia lui si l-au dat afara l-au exclus din comunitate . Si cand ” a iesit afara din tabara, la El , suferind ocara Lui ” (Evr.13:13) Isus i-a REDAT si vederea spirituala , pe care o puteau primi si fariseii , daca ascultau cuvintele Lui prin care Dumnezeu se legitima inaintea lor , profetind evenimentul rastignirii, care trebuia sa aiba loc la scurt timp dupa demonstrarea puterii Sale de vindecare divina .
Sa citim cuvintele Lui spuse in auzul fariseilor si sa intelegem descoperirea lui Dumnezeu in mijlocul oamenilor, ascuns dupa perdeaua trupului Sau
„. Isus le-a vorbit din nou si a zis: „Eu sunt Lumina lumii; cine Ma urmeaza pe Mine nu va umbla in intuneric, ci va avea lumina vietii.” La auzul acestor vorbe, fariseii I-au zis: „Tu marturisesti despre Tine insuti: deci marturia Ta nu este adevarata.”
Drept raspuns, Isus le-a zis: „Chiar daca Eu marturisesc despre Mine insumi, totusi marturia Mea este adevarata; caci Eu stiu de unde am venit si unde Ma duc, dar voi nu stiti nici de unde vin, nici unde Ma duc.
. Voi judecati dupa infatisare; Eu nu judec pe nimeni.
Si chiar daca judec, judecata Mea este adevarata, pentru ca nu sunt singur, ci Tatal, care M-a trimis, este cu Mine.
In Legea voastra este scris ca marturia a doi oameni este adevarata: deci despre Mine insumi marturisesc Eu, si despre Mine marturiseste si Tatal, care M-a trimis.”
Ei I-au zis deci: „Unde este Tatal Tau?” Isus a raspuns: „Voi nu Ma cunoasteti nici pe Mine, nici pe Tatal Meu. Daca M-ati cunoaste pe Mine, ati cunoaste si pe Tatal Meu.”
Isus a spus aceste cuvinte pe cand invata pe norod in Templu, in locul unde era vistieria; si nimeni n-a pus mana pe El, pentru ca inca nu-I sosise ceasul.. Isus le-a mai spus: „Eu Ma duc, si Ma veti cauta si veti muri in pacatul vostru; acolo unde Ma duc Eu, voi nu puteti veni.”
Atunci iudeii au zis: „Doar n-o avea de gand sa Se omoare, de zice: „Unde Ma duc Eu, voi nu puteti veni”!” „Voi sunteti de jos”, le-a zis El, „Eu sunt de sus: voi sunteti din lumea aceasta, Eu nu sunt din lumea aceasta.
De aceea v-am spus ca veti muri in pacatele voastre; caci, daca nu credeti ca Eu sunt, veti muri in pacatele voastre.”. „Cine esti Tu?”, I-au zis ei. Isus le-a raspuns: „Ceea ce de la inceput va spun ca sunt.
Am multe de zis despre voi si de osandit in voi; dar Cel ce M-a trimis este adevarat; si Eu, ce am auzit de la El, aceea spun lumii.”
Ei n-au inteles ca le vorbea despre Tatal.
Isus deci le-a zis: „Cand veti inalta pe Fiul omului, atunci veti cunoaste ca Eu sunt si ca nu fac nimic de la Mine insumi, ci vorbesc dupa cum M-a invatat Tatal Meu. Cel ce M-a trimis este cu Mine; Tatal nu M-a lasat singur, pentru ca totdeauna fac ce-I este placut.”
Pe cand vorbea Isus astfel, multi au crezut in El. . Si a zis iudeilor care crezusera in El: „Daca ramaneti in Cuvantul Meu, sunteti in adevar ucenicii Mei;. veti cunoaste adevarul, si adevarul va va face slobozi.” ( Ioan 8. 12-32)
Voi judecati dupa aparente, dar nu vedeti interiorul ! Cel ce M-a trimis este cu Mine ! Unde ? Infasurat in haina trupului omenesc !
Chiar daca a marturisit despre Sine insusi, Marturia lui Dumnezeu este adevarata fiindca nu este altul afara de El ca s-o poata da
„Isus i-a zis: „De atata vreme sunt cu voi si nu M-ai cunoscut, Filipe? Cine M-a vazut pe Mine a vazut pe Tatal. Cum zici tu, dar: „Arata-ne pe Tatal”? (Ioan.14:9)
Luand in considerare lucrarea si invatatura fratelui William Branham, cunoastem ca marturia lui despre sine insusi este adevarata , fiindca nimeni pana la el nu a depus o marturie mai mare si mai completa despre Dumnezeul Atotputernic descoperit in trupul de carne al lui Isus Hristos din Nazaret si dupa inaltarea la cer, in Biserica Lui ca Mireasa, , dupa care Se va intoarce foarte curand, probabil chiar in timpul acestei generatii sodomite, la implinirea vremii de indelunga rabdare din partea Lui si a noastra .

Despre behaitul oilor si Glasul Pastorului

caci "Oile Mele ascultă glasul Meu; Eu le cunosc, şi ele vin după Mine "...
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Cine este Isus Hristos ? ( o privire prin lumina Evangheliei, redata prin Mesajul orei )

  1. kosk zice:

    chiar daca nu sunt de acord cu toate cele scrise de tine traim vremurile de pe urma(anti hristice) in care cei ce vor fi martirizati|ucisi n numele lui Hristos vor fi mai mari mucenici decat toti mucenicii din toate veacurile.Doamne ajuta-ne sa trecem peste necazuri sa dobandim viata vesnica intru Imparatia TA.

nimic

