Desi este nepartinitor, (Efes.6:9, Ioan 3.16, etc.) Dumnezeu are totusi alesii Lui. Cine ziceti voi, cititorii, ca ar fi aceia ?Ce scrie in Biblie despre ei ?

Spre exemplu : ” Cuvantul Domnului mi-a vorbit astfel:
„Fiul omului, cand va pacatui o tara impotriva Mea dedandu-se la faradelege, si Imi voi intinde mana impotriva ei – daca ii voi sfarama toiagul painii, daca ii voi trimite foametea, daca ii voi nimici cu desavarsire oamenii si vitele –
chiar de ar fi in mijlocul ei acesti trei oameni: Noe, Daniel si Iov, ei nu si-ar mantui decat sufletul lor prin neprihanirea lor, zice Domnul Dumnezeu. „( Ezechiel 14 )

Despre behaitul oilor si Glasul Pastorului

caci "Oile Mele ascultă glasul Meu; Eu le cunosc, şi ele vin după Mine "...
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la Desi este nepartinitor, (Efes.6:9, Ioan 3.16, etc.) Dumnezeu are totusi alesii Lui. Cine ziceti voi, cititorii, ca ar fi aceia ?Ce scrie in Biblie despre ei ?

  1. cherie zice:

    In conceptia mea, alesii lui Dumnezeu nu au privilegii ci indatoriri suplimentare .
    Poporul ales, evreii nu s-au bucurat de un regim preferential din partea creatorului.
    Dimpotriva, practic, aproape 2000 de ani nu au avut tara si au fost prigoniti, multi au suferit in lagare, au murit si au trait foarte greu dar sunt foarte multi evrei care au realizat mult pentru omenire si Dumnezeu i-a recompensat caci cei care au dovedit inteligenta si au facut ceva pentru omenire ( si sunt foarte multi) nu au trait rau.. Stim bine ca multi evrei sunt foarte bogati si multi se ajuta intre ei cum crestinii nu se ajuta desi noi ii invidiem si poate habar nu avem de realitatea vietii lor …
    Sa fii alesul lui Dumnezeu inseamna sa fii astfel incat Dumnezeu sa se bucure privind la tine, sa ai caracter si credinta astfel incat Dumnezeu sa te aleaga pe tine ca preferat, in nici un caz nu inseamna ca te protejeaza si sa iti trece cu vederea greselile.

  2. Ai dreptate, Cherie, sunt intru totul in acord cu gandurile tale . Dumnezeu a ales poporul Israel, dintre toti urmasii lui Abraham ( care nu sunt deloc putini la numar ) si pe acestia i-a si disciplinat intr-o maniera greu de invidiat, dar si demna de un Tata iubitor, care vrea de la copiii Sai nici mai mult, nici mai putin decat prefectiune in toate lucrurile . De aceea Cuvantul Sau, adica „Toata Scriptura este insuflata de Dumnezeu si de folos ca sa invete, sa mustre, sa indrepte, sa dea intelepciune in neprihanire,. pentru ca omul lui Dumnezeu sa fie desavarsit si cu totul destoinic pentru orice lucrare buna. (2Tim.3:16-17)
    El a zis : ” Fiti sfinti, caci Eu sunt sfant ” (Lev.19:2) Voi sa-Mi fiti sfinti, caci Eu sunt sfant, Eu, Domnul; Eu v-am pus deoparte dintre popoare ca sa fiti ai Mei. (Lev.20:26)
    „Ci, dupa cum Cel ce v-a chemat este sfant, fiti si voi sfinti in toata purtarea voastra.
    Caci este scris: „Fiti sfinti, caci Eu sunt sfant”. (1Pet.1:15-16)
    Dupa cum stim din cele scrise in Sfanta Scriptura, , toti crestinii veritabili, nascuti din nou in Hristos, sunt samanta lui Abraham, nu doar duhovniceasca ( cum predica cei mai multi ” crestini vopsiti ” ) ci si fizica , cum zicea Domnul catre parintele Abraham : „Nu te vei mai numi Avram; ci numele tau va fi Avraam; caci te fac tatal multor neamuri. (Fac.17:5)
    dupa cum este scris: „Te-am randuit sa fii tatal multor neamuri.” El, adica, este tatal nostru inaintea lui Dumnezeu in care a crezut, care invie mortii si care cheama lucrurile care nu sunt, ca si cum ar fi. (Rom.4:17)
    Nadajduind impotriva oricarei nadejdi, el a crezut, si astfel a ajuns tatal multor neamuri, dupa cum i se spusese: „Asa va fi samanta ta.” (Rom.4:18)

  3. Dumnezeu si-a bazat alegerea anticipat, neconditionat potrivit cu buna Lui placere: cine vor fi aceia care vor crede si se vor pocai cu adevarat. Omul fara Dumnezeu nu poate influenta pe Dumnezeu in nici un fel deoarece Harul Suveran nu functioneaza la ei, Domnul Isus Cristos a spus ca oamenii iubesc mai mult intunericul decat lumina, ca sa nu se vada faptele lor rele.
    (Ioan 3, 16-21, 27)
    Dumnezeu nu este nedrept sau partinitor ci El este Suveran in alegerea Sa PUNCT.
    Dumnezeu spune clar: „nu depinde de cine vrea de cine alearga ci se indura de cine vrea El ” (Rom 9, 6-33) ; (Ieremia 31, 18-21) (Efeseni 2-8) (Filipeni 1-29)
    Oamenii nu vin la Dumnezeu prin voia lor, ci doar cei alesi de El vin deoarece Dumnezeu le da vointa si infaptuirea bunei Sale placeri.(Ioan 1,13)
    ,

    • cherie zice:

      Pentru Angelica… referitor la faptul ca Dumnezeu este „suveran” :.
      Scrii:
      Dumnezeu nu este nedrept sau partinitor ci El este Suveran in alegerea Sa PUNCT.
      Dar … eu as spune ca Dumnezeu nu este un suveran care face totul dupa bunul sau plac, arbitrar…. Eu cred ca Dumnezeu face totul asa cum trebuie chiar daca eu sau altul nu il intelegem si uneori, bineinteles credem ca este nedrept.

    • Daca „Dumnezeu” a „ales” ca doar unii oameni mai „speciali” sa „vina la Dumnezeu”, atunci eu VOMIT URGENT aceasta conceptie despre „Dumnezeu”, deoarece imi creeaza mari balonari si indigestie… 😛 😛

  4. Angelyca si Cherie, e bine c-ati comentat, dar raspunsul nu l-ati dat . ( Oarecum ) ati ocolit ceea ce Domnu-a vorbit si pe cine-a ales El ( ca multi L-au urmat, la fel ) S-a coborat impreuna cu ei si S-a oprit intr-un podis unde se aflau multi ucenici de ai Lui si o mare multime de oameni, care venisera din toata Iudeea, din Ierusalim si de pe langa marea Tirului si a Sidonului ca sa-L asculte si sa fie vindecati de bolile lor. (Luc.6:17)

    • Ba ti-au dat raspunsul, dar ne fiind compatibil cu creierul de OAIE, tu nu l-ai priceput.

      „Alesii lui Dumnezeu” – oricare ar fi aceia – nu au privilegiul de a fi „slujiti” de oameni (nici aici, nici „in cer”), ci au sarcina de a SLUJI UMANITATII.

      „Alesii lui Dumnezeu” – oricare ar fi aceia – nu au privilegiul de de a „conduce” lumea, in sensul ca sa o guverneze (nici pe fata, nici din umbra), ci au misiunea de a DUCE MAI DEPARTE, de a IMPINGE, sau TRAGE IN SUS, de a CONDUCE precum o LOCOMOTIVA UMANITATEA spre MANTUIRE.

nimic

