Stim …..si ca toata lumea zace in cel rau ( 1 Ioan 5.19)

Despre behaitul oilor si Glasul Pastorului

caci "Oile Mele ascultă glasul Meu; Eu le cunosc, şi ele vin după Mine "...
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la Stim …..si ca toata lumea zace in cel rau ( 1 Ioan 5.19)

  1. cherie zice:

    Am vizionat tot. Stiam de acest grup si… nu stiu ce sa spun…
    In aceasta situatie cand exista bomba atomica la indemana multor nebuni poate ca doar alti nebunii ar fi ]n stare sa stabileasca echilibrul. Eu cred ca totul este controlat prin natura si scopul Universului… Oricum este interesant tot ce am citit chiar daca mai stim multe la modul general …

  2. Cev zice Alex Jones se regaseste si in paginile Supermemorandumului , despre care am scris intr-un articol anterior https://behaituloilorsiglasulpastorului.wordpress.com/2016/11/21/religia-mondiala-nu-ntarzie-sa-apara/

  3. Nimic bun. Te hranesti doar cu rautate, negativism si teorii ale conspiratiei… Evolutie ZERO. Asa cum v-a invatat tatal vostru, Fratele William Marrion Buratino…

    • Asemanarea nu e doar de nume, chiar si fizionomia celor doi era identica.

      Si chestia aia de pe cap, pe care oile le venereaza ca „Dumnezeu, Isus Christos, Stalpul de Foc, Fiul Omului, Dumnezeu pe pamant” nu era nimic altceva decat „semnul unui profet mincinos” 😀

      Idolatrie jegoasa, ridicata la rang de adevar suprem.

      #NUMAIREZIST #VOMIT

      Si #ISUS a #VOMITAT: (#APOC_3_16)

nimic

