Ce ne spune astazi duhul lui Ilie despre sarbatoarea Pastelui .(din primul legamant ) Alegeti astazi cui vreti sa slujiti ! ( cei care vreti s-o tineti pe aceea )

De ce  trebuie sa deosebim  Pastele  Domnului  de  pastele  lumesc ?  Ascultati  ce ne spune Biblia

Despre behaitul oilor si Glasul Pastorului

caci "Oile Mele ascultă glasul Meu; Eu le cunosc, şi ele vin după Mine "...
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Ce ne spune astazi duhul lui Ilie despre sarbatoarea Pastelui .(din primul legamant ) Alegeti astazi cui vreti sa slujiti ! ( cei care vreti s-o tineti pe aceea )

  1. Ăsta să fie mai nou „Ilie”? Ce faci Behăitul, deviezi de la linia lui Branham? 🙂

    Sincer să fiu, îmi vine greu să îmi pierd 100 minute din viaţă ca să ascult tot ce zice Iliuţă ăsta… Aşa că am ascultat selectiv şi am citit şi de pe pagina dânsului de Internet.

    În principiu zice că este greşit să ţinem „Paştele” (Easter în engleză) şi că trebuie să ţinem „Paştele” evreiesc, (Passover în engleză sau Pesach în ebraică). Tot aşa, este greşit să ţinem „Rusaliile” (Pentecost în engleză), că trebuie să ţinem „Shavuot” (în ebraică).

    Dacă studiem calendarul lor „bisericesc” care se găseşte pe www . shilohmessianic . com/calendar (am pus intenţionat spaţii, ca să nu aştepte comentariul meu „aprobare” 😉 ) observăm că ei ţin „Shabbat”, în fiecare vineri seara şi sambata dimineaţa. Mai ţin şi „Pesach” în data de 10 aprilie seara (ziua 14 Nisan la evrei), apoi, ţinând cont că Isus ar fi fost răstignit exact în acea zi, sărăbătoresc „Învierea lui Yeshua” joi 13 aprilie (3 zile mai târziu). Deci s-a zis cu „În ziua întâi a săptămânii”, după datina creştină… 😦

    La final mai spune că iepuraşul cu ale lui ouă de paşte sunt „urâciuni înaintea lui Iehova” că nu au nici o treabă cu Yeshua şi cu „Pesach”. Dar asta o ştie şi orice creştin, este o altă tradiţie care din păcate s-a adâugat şi suprapus la învierea Domnului, la fel cum datina cu „Moş Crăciun” s-a suprapus la cea a naşterii Domnului. Dar, săracul pastor nu a avut ce critica, aşa că săracul iepuraş a trebuit să devină ţap (ispăşitor)….

    Totuşi, mesajul central era că „adevăratul Paşte” e cel după calendarul ebraic, nu „duminica învierii”, la fel nici „duminica rusaliilor” nu e nimic, ci „Shavuotul” evreilor. Probabil că toţi cei care nu ţin sărbătorile (şi Sabatul?) după calendarul evreiesc sunt consideraţi „păgâni”, dar asta e părerea mea, cum am spus, nu am ascultat tot, dar mă iau şi după comentariul behăitului.

    –––––––––––––––

    Dacă mi se permite să fac una-două observaţii, acest pastor se ridiculizează singur, când spune undeva că lui Dumnezeu „nu îi plac amestecările”, dar el umblă cu fular evreiesc pe umeri si amesteca in cel mai penibil mod crestinismul cu iudaismul….

    De „Sindromul Ierusalim” cred ca s-a auzit?
    http://www.descopera.ro/stiinta/16202556-sindromul-ierusalim-sau-tulburarile-psihologice-care-ii-afecteaza-pe-turistii-care-viziteaza-orasul-sfant

    „Se precizează că aceştia încep să poarte lenjeria patului de la hotel ca imitaţie a veşmintelor antice şi încep să facă profeţii. Încep să ţipe sau să cânte psalmi, cântece religioase sau versete din Biblie. Uneori, cazurile sunt atât de severe încât este nevoie de intervenţia poliţiei.” 😀 😀 😀

    Treaba e că nu doar la Ierusalim există sindromul, ci în special în America. Mulţi pastori şi intitulaţi „profeţi” trăiesc mitul Israelului spiritual, motiv pentru care zic ce zic, şi se comportă cum se comportă. Evident, doar ei sunt cei „corecţi” şi în acelaşi timp „adevăraţii evrei” dar şi „adevăraţii creştini”. (cum era treaba cu separarea la Iehova?) Umblă cu fulare şi kippe (şepci din alea), îşi lasă barbă, perciuni, citesc Noul Testament în evreieşte, ţin Sabbatul şi ce le mai trece lor prin cap…

    Din păcate, nu sunt altceva decât nişte fanatici cu oarecare tulburări psihologice, care ar avea mai degrabă nevoie de sfatul unor psihologi…

nimic

