Cine are minte, sa ia aminte ! Infricosator lucru este mantuirea noastra ! – zice popa ortodox in video din acest post . ( al Pastelui , bineinteles, ce ganditi ? – aveti de-ales ! )

Ascultati  in continuare )invataura  ortodoxa  despre  moarte  si judecata , prezentata de doi popi  ( intelepti…….. de dau  in gropi ! )

Aflam, in continuare, ce stie  omul de stiinta  despre  moarte

Iar in acest film, omarturie  a unui om  din Romania care  a  fost intors  dintr-o moarte clinica  . O experienta asemanatoare  am avut si eu  in anul 2001, cand  ma aflam in  orasul  Saint Louis,  Missouri , USA .

Despre behaitul oilor si Glasul Pastorului

caci "Oile Mele ascultă glasul Meu; Eu le cunosc, şi ele vin după Mine "...
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Cine are minte, sa ia aminte ! Infricosator lucru este mantuirea noastra ! – zice popa ortodox in video din acest post . ( al Pastelui , bineinteles, ce ganditi ? – aveti de-ales ! )

  1. cherie zice:

    Eu ca ortodox… am ascultat doar primul clip si mi-a placut … Bineînţeles că nu cred tot ce se spune acolo căci nimeni nu ştie ce este după ce murim dar asta am auzit de când mă ştiu…
    Asa cum si sectele anatemizează pe păcătoţii din alte biserici decât a lor, şi mai ales pe ortodocşi tot aşa anatemitează şi preotii ortodocsi pe ceilalti dar importante sunt faptele noastre şi credinţa noastră.IInainte de moarte omul isi trece in revistă viaţa… asta este adevărat căci am văzut asta când a murit mama mea, am văzut cum avea viziuni cu evenimente din viata ei şi îmi spunea ce credea că vede si aude … Nu după moarte ci chiar în ultimile saptămâni din viaţă, si îmi ănchipui că viziunile pot continua si după moarte.
    Viata fiecăruia este importantă si credinţa… Dar clipul la care m-am uitat mi-a plăcut, este foarte frumos realizat…

    • Profu Constantin Dulcan le zice bine. Am tot respectul si consideratia pentru un astfel de om. El a reusit sa scrie inca pe vremea lui Ceausescu carte „Inteligenta Materiei” in care practic sustinea o inteleigenta superioara („Dumnezeu”) si a trecut cu cartea aia prin cenzura securista. Pot sa recomand tot ce gasesti de el (carti, sau filme pe Youtube)…

nimic

