Retrospectiva Revolutiei Romane de la Craciunul lui 1989 – ” colindata ” de Tudor Gheorghe

Despre behaitul oilor si Glasul Pastorului

caci "Oile Mele ascultă glasul Meu; Eu le cunosc, şi ele vin după Mine "...
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la Retrospectiva Revolutiei Romane de la Craciunul lui 1989 – ” colindata ” de Tudor Gheorghe

  1. Max zice:

    Talent mare la omul asta. frumos concert. Pacat ca la pupat pe dictatorul in fund atata vreme. Sa fie invatatura ca orisice pupincuristi ai dictatorilor vii sau morti nu vor fi uitati orice spalatura isi fac.

  2. cherie zice:

    Cred ca Max este foarte tânăr căci nu prea ştie cum este cu pupatul.
    In ce priveste pe Tudor Gheorghe pe care eu il apreciez mult… chiar nu cred că meriata să fie caracterizat aşa cum scrie Max. Dar lumea este mare si oamenii sunt de multe feluri…

    • L-am apreciat mereu pe Tudor Gheorghe la fel ca si pe Adrian Paunescu, cu toate ca ei cantau si „ode de slava” dictatorului, ceea ce la vremea aceea oricum era bine-cunoscut de toata lumea…

      Mai grav este cu pupincuristii de azi, de pe la televiziuni sau situri de stiri, despre care lumea nici nu isi da seama ca slavesc sistemul si ca ii trambiteaza propaganda…

      • La vremea aceea Ceausescu era ceea ce a fost intotdeauna si posteritatea a inceput sa-i recunoasca meritele : unul dintre cei mai buni conducatori ai Roamniei .
        Eu am urmarit pe internet cateva filmari de epoca in care Ceausescu purta tratative cu conducatorii politici ai lumii de pe vremea lui, si la afirmatiile lui am observat ca toti postau o fata uimita si ramaneau fara cuvinte . In istorie , Ceausescu este printre foarte putinii sefi de stat pe care Regina Elisabeta II i-a plimbat cu caleasca prin Londra . Daca stam sa tragem linie dupa insiruirea realizarilor ” oamenilor muncii ” sub conducerea lui Ceausescu, putem trage fara preget concluzia ca a fost intr-adevar o Epoca de Aur pentru Romania . Viata era mai putin stresanta, prin anii 80 era chiar foarte buna, aveam bani destui, aveam concedii in care ne puteam permite orice excursie, chiar si in strainatate, ( daca nu am fi fost restrictionati de obtinerea vizelor ) . Pamantul tarii era lucrat in intregime, chiar si in jurul blocurilor, muncitorii primeau apartamente gratuite, si nu existau tineri studenti care sa nu gaseasca loc de munca dupa terminarea studiilor .
        Ei, dar ce stie ” tineretul ovin si taurin „( vorba impuscatului ) de astazi , caruia i se potriveste acel cantec copilaresc : ” frunza verde loboda , gura lumii-i sloboda ” despre ceea ce se vorbeste ? Zic si ei cate ceva , „ca sa sune „,pentru ei chiar nu are nici o importanta ce inseamna ceea ce se spune !

      • Ceausescu a fost si bun si rau, poate mai mult rau, decat bun… Probabil ca Epoca de Aur s-a datorat oamenilor muncii, care erau mai sanatosi la cap decat tinerii frumusi si liberi din ziua de azi… Nu este neaparat meritul Tovarasului, cat al colectivului din vremea aceea.

        Altceva, am urmarit recent o marturie intr-o emisiune, si are cumva legatura si cu poetii (fosti comunisti) Adrian Paunescu si Vadim Tudor, dar cand am scris eu despre Paunescu in 3 aprilie inca nu vazusem aceasta emisiune:

        (Emisiune interesanta din multe puncte de vedere, dar treaba cu Paunescu si Vadim este undeva intre minutele 30-36)

        Vizionare placuta!

        • „Probabil ca Epoca de Aur s-a datorat oamenilor muncii, ”Daca ar fi fost asa, astazi ar fi trebuit sa fie la fel, unde sunt acei oameni care ii enunti tu? Dar se vede treaba ca totul depinde de Conducatori! Ceausescu a stiut sa tie fraile in toate domeniile, a mai facut si greseli, dar in comparatie cu Conducatorii de dupa 89 e o nimica toata ,a fost un adevarat patriot si-a iubit rara si neamul……

  3. Sunteti niste comentatori de toata groaza! – pardon, voiam sa zic ” grozavi „Ma mir ca nu ati observat lucrul pe care l-am vazut eu ,ascultand pe Tudor : nici pana in ziua de azi nu s-au schimbat absolut deloc lucrurile in biata noastra tara , care a ramas , dupa revolutie,tot timpul beata de fericire, atat de beata ca nici nu observa , nici nu face nimic pentru schimbarea visata in anul acela de gratie 1989 . Tudor Gheorghe , in acest concert a avut curajul si puterea sa spuna lucrurilor pe nume , si eu il apreciez .Si ma gandesc ca ascultatorii din sala , in loc sa rada , considerand drept glume vorbele lui, ar fi trebuit mai degraba sa planga , situatia in care am ajuns cu totii in timpul prezent
    Eu am dat peste acest concert dupa ce l-am reascultat pe Andre Rieu , a carui muzica ma incanta mereu ,https://youtu.be/n3QbHNOxzcY
    si a aparut si Tudor Gheorghe pe lista concertelor postate pe You Tube. Am ramas placut surprins la inceput , vazand ca si in Romania mai sunt inca oameni capabili de spectacole adevarate , dar,pe masura ce ascultam mi-au revenit si mie amintirile evenimentelor pe care le-am trait atunci si de atunci incoace . de aceea nu mai conteaza parerile unora care n-au habar despre ce se vorbeste ( pe vremea aceea unii erau, dar fara sa stie ca exista )
    Si ma gandesc ca in aceeasi situatie sunt si cei care-si dau astazi cu parerea in privinta fratelui Branham, care a trait si a lucrat pentru Dumnezeu cu mult inainte ca ei sa fie macar proiectati de catre parintii lor si poate ca nici aceia nu au auzit de existenta unui om trimis de Dumnezeu cu un dar special de vindecare divina pentru oamenii din preajma lui, , atat de departe in jur cat i-a fost posibil sa ajunga .

nimic

