omul vine in lumea aceasta plangand si o paraseste in acelasi fel ….

……orice om matur  si cu o gandire  odihnita  constata la un moment  dat  ca Biblia are  dreptate   suta la suta  si  cand  afirma  ca  ” Omul nascut din femeie are viata scurta, dar plina de necazuri. (Iov.14:1)

Care sa fie motivul  pentru aceasta situatie  dezastruosa ? De ce plang copii  imediat  dupa ce parasesc  pantecele mamei  si continua  sa planga  des mult timp dupa aceea ?  Nu putem sti  precis, fiindca  ei nu pot sa ne spuna  in cuvinte ce-i doare. Au ei  oare acelasi fel de dureri pe care  le simte  omul imbatranit  de zile, la care  bolile  cronice  abunda  ( precum reumatismul, ateroscleroza,  hipertensiunea arteriala ) si-l faca sa nu mai simta  placere  pentru aceasta viata ?   Stie , oare, orice copil  nou nascut  ca a venit aici dintr-o alta lume , in care  nu existau aceste   necazuri , dar  dupa  cateva luni  cand incep sa-i dispare durerile si sa i se intareasca trupul care se obisnuieste cu noua hrana  ( naturala) uita complet  de acea lume , cand incepe sa invete comunicarea cu  semenii lui din lumea aceasta ?

Eu cred iarasi ca in Biblie este scris  adevarul absolut , exprimat si prin   vorbele  Mantuitorului :  „Ei nu sunt din lume, dupa cum nici Eu nu sunt din lume. (Ioan.17:16)

Ce este „lumea”  si de ce trebuie omul sa  intre in ea si  apoi sa  iasa  dupa  un anumit timp specific  fiecarui individ in parte ? Este  diferenta intre  viata  pe aceasta lume si  viata vesnica ?  Ori este doar un singur fel de viata care  continua, venind  din  minus infinit si  mergand  mereu spre celalalt sens  pozitiv al lui ?

In Biblie trebuie sa   fie  date  toate  raspunsurile  cu privire la  intrebarile despre viata  ( dintre care eu am scris aici  doar cateva )  si cine crede  ca Biblia este  Cuvantul  Celui care  are viata , trebuie sa le gaseasca !  Eu am gasit  deja  cateva raspunsuri,  citind  Mesajul  orei  prin care Dumnezeu  a binevoit sa mi le descopere  si mie . Cel care ne-a adus acest Mesaj  a spus odata : ”  Veti gasi in Scripturi   tot ce v-am spus  eu ”  fiindca  ne-a  transmis tot ce a auzit  de la Ingerul Domnului , de fiecare data  cand   El  l-a vizitat .

https://cantece.wordpress.com/a/ai-fost-tu-sa-l-vezi-cum-se-roaga-n-gradina/

Despre behaitul oilor si Glasul Pastorului

caci "Oile Mele ascultă glasul Meu; Eu le cunosc, şi ele vin după Mine "...
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

22 de răspunsuri la omul vine in lumea aceasta plangand si o paraseste in acelasi fel ….

  1. cherie zice:

    De acord cu ce scrii in postarea asta. Ne nastem plangand si murim plangand !… Biblia este un izvor de intelepciune… Dar biblia nu spune clar ce urmeaza dupa ce murim…. Iisus ne asigura ca cei care meria, sa fie siguri ca nu vor regreta dupa moarte ce au facut pentru credinta in timpul viaii, dar nu vrea sa spuna precis nimic… Ne da de inteles doar,ca straduinta noastra in ale credintei va fi si este rasplatita (chiar din timpul vietii la drept vorbind.. 🙂
    Dartot la drept vorbind, daca ar fi asa de rau sa traim dece ne-am crampona asa de temeinic de viata? Dece nu ne ducem fericiti ca scapam de chinuri ???
    De fapr eu cred ca de aceea la batranete a lasat Dumnezeu sa fim neputinciosisi asa suntem si in boala inainte de moarte, asta ca sa nu plangem chiar asa de mult cum am plange altfel…

    • De ce nu ne ducem fericiti ? pentru ca nu stim precis daca scapam de chinuri cand plecam, ori abia atunci vom intra in ele ! Si , probabil ca pentru acelasi motiv ne cramponam asa de temeinic in viata aceasta . Numai cine ajunge pe patul de moarte stie cum stau cu adevarat lucrurile cu privire la el , personal .
      Biblia ne mai spune un lucru demn de luat in seama ” Scumpa este inaintea Domnului moartea celor iubiti de El. ” (Ps.116:15) Pentru ca a platit pentru toti aceia cel mai mare pret care se putea cere pentru infierea lor = rascumpararea trupurilor , prin inviere

      • cherie zice:

        Dar stiam ca voi cei care il primiti pe Cristos prin schimbarea credintei si botezati din nou primiti iertarea pacatelor prin jertfa lui Iisus. Dar… sa lasam asta Nu stiu daca mai primesti raspunsul meu ca imi cere o confirmare… Sa vedem…

        • Credinta , odata primita, nu se mai poate schimba . Cine zice ca si-a schimbat credinta, nu stie ca n-a avut-o si ca nici nu o are inca . Fiindca , conform Bibliei, ” credinta este substanta lucrurilor nadajduite, incredintarea puternica in posedarea lucrurilor care nu se vad ” ( Evrei 11.1)
          Iertarea pacatelor, conform Bibliei, numai prin jertfa lui Isus se primeste si pentru a beneficia de ea , oricine ai fi si de cate ori te-ai boteza, trebuie sa fii in deplina cunostinta de cauza atunci cand depui marturie cu un gand sincer ca tu crezi ca este asa si nu altfel .Marturia se face printr-un botez in apa , la care se pronunta Numele Domnului Isus Hristos asupra celui botezat .. Avem mai multe exemple clare scrise in Biblie, intre care este si aceasta marturie a apostolului Pavel :
          ” Si a venit la mine un om, numit Anania, barbat temator de Dumnezeu dupa Lege, si pe care toti iudeii care locuiesc in Damasc il vorbeau de bine. El mi-a zis: „Frate Saule, capata-ti din nou vederea!” Chiar in clipa aceea, mi-am capatat vederea si m-am uitat la el. El mi-a zis: „Dumnezeul parintilor nostri te-a ales sa cunosti voia Lui, sa vezi pe Cel Neprihanit si sa auzi cuvinte din gura Lui; caci Ii vei fi martor, fata de toti oamenii, pentru lucrurile pe care le-ai vazut si auzit.
          Si acum, ce zabovesti? Scoala-te, primeste botezul si fii spalat de pacatele tale, chemand Numele Domnului.” (Fapt.22:16)
          Cine va crede si se va boteza va fi mantuit; dar cine nu va crede va fi osandit. (Marc.16:16)
          In textul citat ni se spune ce se va intampla tuturor celor carora Dumnezeu le va accepta marturia de credinta prin botezul biblic :
          1. vei fi luminat, adica vei intelege bine si vei pricepe usor cum stau lucrurile ( iti vei capata vederea ) 2.vei cunoaste voia Lui Isus Hristos 3. Il vei vedea 4. vei vorbi cu El direct ( fara intermediari ) 5. vei fi un martor pentru El, spunand tuturor, fara frica sau rusine de situatia ta ceea ce ti s-a intamplat si ceea ce crezi ca este adevarat , adica faptul ca El ti-a spalat pacatele si tu esti sigur ca esti mantuit , indiferent cine ce-ar zice .
          Numarul 5 in Scriptura este numarul harului lui Dumnezeu

  2. Max zice:

    l ai citat pe Iov in timpul cand a trecut prin disperare dar nu e asa cu adevaratii credinciosi.
    „Eu am venit ca oile să aibă viaţă, şi s-o aibă din belşug.” Turma Lui nu e turma lui brahman si frank. Si Pavel zice „Bucurati va totdeauna…iarasi zic bucurati va”
    Si multe altele si psalm 23…..Da fericirea si indurarea ma vor insoti….toate zilele vietii mele….”
    nu poti sa fi fericit dincolo daca nu duci fericirea in tine.
    la voi la Branhamisti nefericirea si boala tristetei va conduce viata. si deprimarea. cum a fost liderul asa e si turma.

    • Domnul nostru Isus Hristos a fost cat timp a trait pe pamant un ” om al durerii si obisnuit cu suferinta „precum a fost profetit despre El (Isa.53:3)
      El ne-a avertizat si pe noi , ca daca vrem sa-L urmam ” … In lume veti avea necazuri; dar indrazniti, Eu am biruit lumea.” (Ioan.16:33) Cand a vorbit noroadelor despre fericiri , una dintre ele este „Ferice de cei ce plang, caci ei vor fi mangaiati! (Mat.5:4) iar mai pe urma ne spune care ceste bucuria cu care vom fi trecuti pe lista celor rasplatiti : ” Ferice va fi de voi cand, din pricina Mea, oamenii va vor ocari, va vor prigoni si vor spune tot felul de lucruri rele si neadevarate impotriva voastra! Bucurati-va si inveseliti-va, pentru ca rasplata voastra este mare in ceruri; caci tot asa au prigonit pe prorocii care au fost inainte de voi.
      Max , dragule ( al cui te are ) nu ai nici o sansa sa introduci mesajul tau de evanghelie a prosperitatii lumesti in locurile unde domneste invatatura sanatoasa . A mai fost unul ca tine, pe nume Lica, care se lamenta in adunare ca surorile ( neveste ale altora ) sunt triste ( ele isi pastrau locul lor tacut in adunare, dar el voia sa le auda vorbind ) in timp ce nevasta lui era pe nicaieri din pricina comportarii lui in familie, ajungand sa divorteze de cretinul care poza tot timpul numai bucurie .. Ai grija cum calci pe urmele lui !

  3. kosk zice:

    ..dupa ce murim urmeaza judecata particulara dupa care ne vom petrece un timp (potrivit pacatele sau virtutiile propii) in iad/rai dupa care va urma la sfarsitul vremurilor /Judecata finala in care orice apel este redundant (nu ai cum sa mai emiti justificari) @cherie..

    • Asa-i, toate acestea despre care ne spui sunt in legatura cu viata traita in lumea aceasta si tot ce se leaga de ea este trecator
      Eu am pus insa in alt fel problema vietii, in articol Citind ce a zis profetul Iov ( omul care a avut in vremea lui cea mai inalta descoperire a Mantuitorului ( zicand : „Dar stiu ca Rascumparatorul meu este viu si ca Se va ridica la urma pe pamant. Chiar daca mi se va nimici pielea si chiar daca nu voi mai avea carne, voi vedea totusi pe Dumnezeu.
      Il voi vedea si-mi va fi binevoitor; ochii mei Il vor vedea, si nu ai altuia. Sufletul meu tanjeste de dorul acesta inauntrul meu. (Iov.19:25-27 )” ), care, printr-o simpla intrebare : „Unde erai tu cand am intemeiat pamantul? Spune, daca ai pricepere. (Iov.38:4)” l-a vindecat de boala amneziei spirituale pe care inca noi, ceilalti oameni o mai purtam . Iov a stiut atunci ceea ce Ingerul Domnului i-a descoperit si fratelui Branham : ca toti oamenii care poarta viata vesnica in ei au in cer un trup de teofanie, o locuinta vesnica despre care a vorbit Domnul ca merge sa o pregateasca pentru vremea intoarcerii noastre ” acasa ” Scriptura ne spune, in mod indirect, ca nu toti oamenii au acea teofanie, , fiinbdca sunt unii al caror nume nu a fost scris in Cartea vietii cand acea carte a fost scrisa, adica inainte de intemeierea lumii . Dumnezeu face alegerea si chemarea la mantuire pe baza numelor scrise in Carte „Oricine n-a fost gasit scris in Cartea Vietii a fost aruncat in iazul de foc. (Apoc.20:15) Iazul de foc este moartea a doua. (Apoc.20:14)

      • Completand comentariul de mai sus cu citatul din Apoc. 20.14, am mai gasit o legatura la tema despre iad si rai pe care am dezbatut-o in articole anterioare, mai pe larg cu Adevaratul crestin, Este versetul „Dar, cat despre fricosi, necredinciosi, scarbosi, ucigasi, curvari, vrajitori, inchinatorii la idoli si toti mincinosii, partea lor este in iazul care arde cu foc si cu pucioasa, adica moartea a doua.” (Apoc.21:8)
        In discutie afirmam ca raiul si iadul sunt stari trecatoare, de natura spirituala doar, pe care sufletele le traiesc in perioada somnului mortii fizice . Dupa inviere pentru judecata de obste nu mai este decat un singur fel de viata vesnica, aceea traita in prezenta Chipului lui Dumnezeu , care este Isus Hristos . Cei care vor fi osanditi la o pedeapsa fara redundanta nu se vor intoarce in iadul din somnul primei morti, ci partea lor este acea distrugere completa prin focul cu pucioasa ,impreuna cu prima moarte, despre care se zice ca si ea va fi aruncata acolo. Si asa precum ” moartea nu va mai fi „, asa si cei care vor arde impreuna cu ea , Fiindca , daca Dumnezeu are puterea sa rascumpere trupurile celor sfintiti de El,(1Tes.5:23) „Nu va temeti de cei ce ucid trupul, dar care nu pot ucide sufletul; ci temeti-va mai degraba de Cel ce poate sa piarda si sufletul si trupul in gheena. (Mat.10:28) ( despre cei ramasi sub pedeapsa pacatului este vorba aici )

    • cherie zice:

      Cine stie ce este raiul si ce este raiul ?…
      Indiferent ce este, nimini nu poate fi sigur ci doar isi inchipuie.
      Ce spune biblia am citit si eu, dar fiecare crede ce poate crede …. sau altfel spus ce il lasa Dumnezeu sa creada… 🙂

  4. kosk zice:

    exact..toata sbaterea asta (dupa bani, averi ,sanatate,urmasi,succes putere politica,,faima,,etc,etc)TOATE sunt DESERTACIUNI…si asta ti o spune un ins de alta confesiune decat a ta. deci ma bucur ca avem puncte comune..

  5. Max zice:

    ceva interesant.

    William Branham este fără îndoială cel mai problematic dintre cei trei. La el sunt vizibile însuşiri de ghicitor, de hipnotizator, de magnetopat, de magician, dar şi însuşiri biblice. Totul este îmbrăcat în cuvinte creştine. A moştenit de la părinţii săi, care aveau darul prezicerii o anumită împovărare. În Karlsruhe el a declarat: „Eu am din naştere predispoziţii de vizionar.” Am fost şi eu de faţă cînd s-a exprimat astfel. În acest caz este trecut cu vederea un adevăr biblic. Darurile Duhului Sfânt (carismata) nu se primesc prin naşterea naturală, ci prin naşterea din nou. Un caz tipic s-a întâmplat la Zürich.

    E/191. Branham a chemat un tânăr pe un podium. S-a desfăşurat următorul dialog: „Noi nu ne cunoaştem încă!” „Nu!”, răspunse tânărul. „În buzunarul hainei aveţi o scrisoare de la o tânără.” „Da.” „În scrisoare este o fotografie de a mea.” „E-adevărat.” Apoi tânărul a fost rugat: „Arătaţi scrisoarea.” Tânărul o scoase din buzunar. Branham a luat scrisoarea şi a arătat-o tuturor cu întrebarea: „Ei, sunt un profet al lui Dumnezeu?” Răspunsul a fost o furtună de aleluia. Să cugetăm: ” Oare o demonstraţie de ghicitor poate fi dovada unui dar profetic? ” Aici ghicitul este socotit profeţie.

    http://williambranhaminvestigat.blogspot.ro/2015/05/william-branham-un-vindecator-adevarat.html

  6. Max, faci ce faci si judeci prost si ramai cum ai mai fost ! Pe tine nu te intereseaza ce scriu pe blogul meu, ca sa faci comentarii pertinente la temele abordate, ci urmezi numai sa-ti expui tampeniile de pe blogul tau .Eu ma gandesc ca te-am tolerat deja peste masura , dar tie se vede ca nu-ti ajunge ca ai pus deja multe link-uri la articolele tale, si ca cititorii mei au destule sanse sa le acceseze , tu mai vrei si altceva, si nu stiu ce maI VREI de tot repeti lucruri despre care ti-am spus ca le incadrez in categoria ” junk mail ” adica deseuri postale , sau in cuvinte mai blande, corespondenta nesolicitata .

nimic

