Anonimilor sadea , comentati cat veti putea …..

…….pana vi se vor scranti  chiar si muschii  inimii,  ca de mana, ce sa zic,  va mai trebuie un pic  s-aveti cu ce tipari  gandurile inimii  ! Dar pe  mine  , m-ati scuzat  de lipsa la comentat  fiindca m-am cam obosit  de ce-ati scris  si ce-am citit  : astfel,  azi m-am hotarat  sa va las  sa ziceti voi   ce e bine  pentru oi , caci , oricum, e Glasul Lui  cunoscut  de cei  ce sunt  imposibil de clintit  din pasunea  cea pazita  si cu iarba  inverzita  despre care am citit in acel Psalm  ce-i numit  cu numarul 23 .  Hai,  citeste-l daca vrei  , chiar din  Biblia  online, ca-i mai usor pentru tine  care  uzezi  internetul  ( sa afli ce-a zis  Profetul )  :

Psalmii 23

. (O cantare a lui David.) Domnul este pastorul meu: nu voi duce lipsa de nimic.

El ma paste in pasuni verzi si ma duce la ape de odihna;

. imi invioreaza sufletul si ma povatuieste pe carari drepte, din pricina Numelui Sau.

Chiar daca ar fi sa umblu prin valea umbrei mortii, nu ma tem de niciun rau, caci Tu esti cu mine. Toiagul si nuiaua Ta ma mangaie.

Tu imi intinzi masa in fata potrivnicilor mei; imi ungi capul cu untdelemn, si paharul meu este plin de da peste el.

Da, fericirea si indurarea ma vor insoti in toate zilele vietii mele, si voi locui in Casa Domnului pana la sfarsitul zilelor mele.

Despre behaitul oilor si Glasul Pastorului

caci "Oile Mele ascultă glasul Meu; Eu le cunosc, şi ele vin după Mine "...
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Anonimilor sadea , comentati cat veti putea …..

  1. Anonim zice:

    Eu pe Branham il cinstesc ca pe-un tata pamantesc fiindca m-a calauzit ( cu gand sa fiu mantuit ) prin Cuvantul din Scriptura sa primesc invataura de credinta si iubire s-astept pe Isus ca Mire !

  2. Vai vai, Behaitule, am stiut dintotdeauna ca esti bolnav, dar chiar asa…?

    Dedublarea personalității este o tulburare a unității conștiinței de sine care se caracterizează prin apariția în alternanță, a unei prime personalități și a uneia sau mai multe personalități secundare la același subiect.

    Dedublarea de personalitate intervine pe fondul unor tulburări psihice, iar adesea persoana suferindă trăiește cu convingerea că este o altă persoană, de obicei cunoscută ca unul din oamenii celebri ai lumii, sau un personaj religios. În fiecare caz, pacienții trăiesc cu intensitate personajul în care s-au transformat.

    https://ro.wikipedia.org/wiki/Dedublarea_personalit%C4%83%C8%9Bii

nimic

