Steven Ben Noon si Robert Breaker ….

……sunt doi predicatori  ai Evangeliei  care corespunde  cu  Mesajul  lui Dumnezeu care ne-a fost  trimis prin fratele  Branham

In mintea mea  s-a trezit aceasta banuiala  :  Este posibil ca  acestia sa fie  cei doi martori despre care  ne vorbeste Cuvantul in  Cartea  Descoperirii lui Isus Hristos  ?   Urmariti cu atentie  propovaduirea lor , care este deoosebita  de a tuturor celorlalti  ” profeti ” denominationali  de astazi

Despre behaitul oilor si Glasul Pastorului

caci "Oile Mele ascultă glasul Meu; Eu le cunosc, şi ele vin după Mine "...
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Steven Ben Noon si Robert Breaker ….

  1. Nu, dupa parerea mea…

nimic

