Lucrarea intreita a lui Dumnezeu prin semnele din Apoc. 12 si 15

Ca exemplu de crestin care a primit si el descoperirea in zilele noastre este baptistul Robert Breaker , care preda in videourile lui, aceeasi invatatura biblica dar cu alte imagini din Scripturi , decat acelea ale fr. Branham sau Larkin . Am postat si eu cateva articole in care am recomandat predicile lui.
https://www.youtube.com/channel/UCPkTFG8FeBL6iR8YemTaMYQ
Imi amintesc ca fratele Branham a zis intr-o predica ca el crede ca daca ar mai trai inca o suta de ani, Dumnezeu a mai avea multe lucruri sa-i descopere, in fiecare zi
Aveti in acest video numit Lucrarea intreita a lui Dumnezeu o viziune interesanta a Divinitatii lui Isus Hristos, in Trinitate , ca si Trup omenesc al lui Dumnezeu, nicidecum o persoana a treia . La fel a predicat si fratele Branham trinitatea, , pentru cine a ascultat si a inteles predicile lui. Cine nu, l-a etichetat fatarnic , mincinos, inselator , etc . In acest video este prezentata si o viziune noua a capitolului 12 din Apocalipsa

Fratilor, nu vi se pare un lucru curios faptul ca Dumnezeu isi face lucraea din zilele de pe urma cu oameni care s-au nascut spiritual in biserica Baptista ? ( Larkin, Branham, Breaker )
Chiar si eu, am primit Mesajul pe cand eram credincios intr-o comunitate baptista , care este definita  in epoca Filadelfia , ca dragostea de frati  , pe cand epoca noastra , Laodicea , este aceea pe care Dumnezeu  o  varsa din gura Lui

Eo cred ca in aceasta predica este  incriptata o descoperire  mult mai inalta decat  aceea care apare la prima ascultare . Cine poate sa asculte ….va descoperi mai multe  , chiar dupa ce va vedea  cu ochii, implinirea .

 

Despre behaitul oilor si Glasul Pastorului

caci "Oile Mele ascultă glasul Meu; Eu le cunosc, şi ele vin după Mine "...
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

nimic

