Cine poate sa asculte….

ar putea  sa-nvete  multe  !

Predica  ” Cele sapte epoci ale Bisericii  ”  tradusa in direct  din enleza  in limba romana  :

Dati un click pe link-ul de mai jos, opoi  coborati  cursorul  pana la

1954=4

apoi dati click pe  ROM34-0512  din dreapta titlului  Cele sapte epoci ale bisericii  si va  doresc  rabdare  pentru o  auditie  placuta  !

http://www.branham.it/joomla/index.php?option=com_content&task=view&id=161&Itemid=154

Despre behaitul oilor si Glasul Pastorului

caci "Oile Mele ascultă glasul Meu; Eu le cunosc, şi ele vin după Mine "...
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

9 răspunsuri la Cine poate sa asculte….

  1. Anonim zice:

    PLAGIATORILOR!
    PLAGIÁT1, plagiate, s. n. Acțiunea de a plagia; plagiere. ♦ (Concr.) Operă literară, artistică sau științifică a altcuiva, însușită (integral sau parțial) și prezentată drept creație personală. [Pr.: -gi-at] – Din fr. plagiat.

    De ce acceptăm greu că Plagiatul este un furt și se pedepsește?

    http://marianpopescu.arts.ro/de-ce-acceptam-greu-ca-plagiatul-este-un-furt-si-se-pedepseste/

  2. In scolile si universitatile din Anglia plagiatul este extraordinar de bine urmarit cand se verifica tezele de examen.; exista si un site pe internet, prin care studentii se verifica inainte sa-si predea assessment-urile . Nu este permis sa fie exprimate idei prin aceleasi cuvinte care au fost folosite la prima exprimare,- a celui care a initiat idea – De asemenea, nu este admis sa fie folosite aceleasi cuvinte in tezele aa doi colegi de clasa ( daca sunt, cei doi sunt chemati la interviu, ca sa se afle plagiatoru=cel care a copiat )
    Dar daca ideile sunt explicate prin cuvinte diferite sau cuvinte puse in alta ordine, este OK .
    Dupa parerea mea, lucrul acesta este bizar, mai ales atunci cand este vorba de stiinte exacte, cand legea este lege si nu se poate modifica la bunul plac al fiecaruia .
    Cand este vorba insa de vestirea Cuvantului lui Dumnezeu, Biblia ne invata asa : „•Prorocul care a avut un vis sa istoriseasca visul acesta, si cine a auzit cuvantul Meu sa spuna intocmai cuvantul Meu! Pentru ce sa amesteci paiele cu graul? – zice Domnul. (Ier.23:28)
    Domnul Isus si apostolii au citat intocmai cuvintele proorocilor cand au prezentat evenimentele si invataturile pe care le-au predat .La fel si crestinii, folosesc aceleasi cuvinte pentru aceleasi invataturi pe care le preiau de la inaintasi si le predau urmasilor lor . Dumnezeu considera ca aceasta este lucrarea cea buna, nu plagiat , cun interpreteaza omul firesc . Fiindca noi nu avem nimic bun in afara de ceea ce am primit de la El , prin alti oameni ai Lui, ca sa dam mai departe . Plagiat in ochii lui Dumnezeu cred ca ar fi daca noi am prezenta Cuvantul Lui ca venind de la un renumit om , nu prin acela , cum este de fapt
    Acuzatia fratelui Branham ca plagiator nu are nici support biblic , nici support omenesc, fiindca nici Larkin si nici un alt predicator al Mesajului nu a ajuns pana acum la nivelul lui de prezentare a Cuvantului . ( daca eu nu am ascultat o multime de predicatori si scriitori crestini, dintre care v-am prezentat si voua pe cativa pe acest blog , cine oare a facut mai mult ? )
    Oricine poate asculta Mesajul vede diferenta si realizeaza faptul ca nu a fost preluat de la nici un om , ci a fost trimis de Dumnezeu

  3. cherie zice:

    Am reusit sa citesc o predica. despre ” trupul lui Hristos” si o completare despre „Cina Domnului.”
    Mie mi-a placut ceea ce am citit si nu prea am înţeles dece unii comentatori spun că este vorba de plagiat… Cum poate fi religia un plagiat ?
    Nu voi trece la această credinţă, nu pentrucă nu apreciez ceea ce se cere de la cei care o impartăşesc dar pentrucă am o altă formă de apropiere cu Dumnezeu pentru mine mai potrivită decât învătatura lui Branham.
    Am să mai trec pe la acest blog si voi citi iar o predică…. Mă bucur că am reuşesc sa deschid predicile.

  4. Nu m-am gandit niciodata sa pretend cuiva sa-si lase credinta, fiindca Isus a spus ca nu este un lucru bun ” Tot asa, cei infatisati prin samanta cazuta in locurile stancoase sunt aceia care, cand aud Cuvantul, il primesc indata cu bucurie;
    . dar n-au radacina in ei, ci tin pana la o vreme; si cum vine un necaz sau o prigonire din pricina Cuvantului, se leapada indata de el. ” ( Marcu 14.16-17 )
    Dar am scris la inceputul articolului ” Cine pate sa asculte poate sa invete multe gandindu-ma ca este scris, de asemenea ” „ credinta vine in urma auzirii; iar auzirea vine prin Cuvantul lui Hristos. (Rom.10:17)

  5. Anonim zice:

    Cherie. Plagiat este pretentia unuia de a fi el autorul unor lucrari furate. Este furt moral intelectual. Este falsificarea adevarului despre lucru ala . Branham a mintit o generatie intreaga ca el a descoperit lucrurile acelea cele 7 epoci si 7 peceti, cartea lui Daniel, samanta sarpelui si altele care sunt de faptmunca si „descoperirea” altuia. Nu vorbim de continut in mod special ci de metoda perfida de a insela oameni naivi.

  6. Oare de ce nu poti tu si altii de teapa ta sa pricepi si sa stii ca oricine poate sa citeasca Biblia , fara sa primeasca = sa accepte si descoperirea celor scrise in ea ?
    Apostolii au primit descoperirea lui Isus Hristos si au predat-o mai departe fiindca si ei au primit-o la randul lor . Tot la fel, oricare crestin din oricare epoca a Bisericii a primit , prin Duhul Sfant, aceeasi descoperire si, la randul sau, a dat-o mai departe , fiindca asa i s-a poruncit prin Cuvantul lui Dumnezeu, pe care L-a crezut si L-a iubit .
    Si daca Larkin si-a pus inima sa inteleaga Scripturile si a primit descoperirea Cuvantului, , denominatiunea lui baptista nu a primit-o si nu a predat-o mai departe . Insa fratele Branham a facut aceasta ,fiind primul care a inteles si a dezvoltat invataura lui Larkin si a predicat-o prin imagini biblice,pe care Larkin nu le-a prins in scrierile lui . Si el a aratat ca nu este meritul lui, ci al Ingerului care a calauzit toata viata sa misionara in Cuvant , dovedind faptul ca invataura aceea, pe care voi, anonimilor, o respingeti chiar si astazi, , este adevarata, prin faptul ca rugaciunile lui pentru oamenii bolnavi erau ascultate de Dumnezeu , care raspundea prin vindecare divina la o scara inalta, nemaiintalnita inainte si nici dupa incetarea slujbei fratelui Branham , pe Pamant.
    Ca exemplu de crestin care a primit si el descoperirea in zilele noastre este baptistul Robert Breaker , care preda in videourile lui, aceeasi invatatura biblica dar cu alte imagini din Scripturi , decat acelea ale fr. Branham sau Larkin . Am postat si eu cateva articole in care am recomandat predicile lui.
    https://www.youtube.com/channel/UCPkTFG8FeBL6iR8YemTaMYQ
    Imi amintesc ca fratele Branham a zis intr-o predica ca el crede ca daca ar mai trai inca o suta de ani, Dumnezeu a mai avea multe lucruri sa-i descopere, in fiecare zi
    Aveti in acest video numit Lucrarea intreita a lui Dumnezeu o viziune interesanta a Divinitatii lui Isus Hristos, in Trinitate , ca si Trup omenesc al lui Dumnezeu, nicidecum o persoana a treia . La fel a predicat si fratele Branham trinitatea, , pentru cine a ascultat si a inteles predicile lui. Cine nu, l-a etichetat fatarnic , mincinos, inselator , etc . In acest video este prezentata si o viziune noua a capitolului 12 din Apocalipsa

    Fratilor, nu vi se pare un lucru curios faptul ca Dumnezeu isi face lucraea din zilele de pe urma cu oameni care s-au nascut spiritual in biserica Baptista ? ( Larkin, Branham, Breaker )
    Chiar si eu, am primit Mesajul pe cand eram credincios intr-o comunitate baptista .

  7. Cherie, e mai rau decat un plagiat intelectual (lucrare stiintifica)…

    Ca o fi plagiat, ca nu o fi, daca iei ceva de la altii si mentionezi sursa, tot furt este…

    In cazul lui Branham, a copiat de la alti teologi anumite lucruri, pe care apoi le-a prezentat drept taina/tainele „descoperite” de Isus Cristos „ingerului al saptelea” (din Apocalipsa) – adica lui insusi, in mod exclusiv.

    O ticalosie mult mai mare, decat a unui „plagiator” normal (adica fara pretentii „divine”)

    In rest, Cherie, ce vei mai gasi (cu duiumul) in TOATE predicile Mohamedului secolului XX, printre alte „descoperiri” buclucase, vor fi: contraziceri, minciuni, aroganta, dispret, ura, jigniri murdare si atacuri isterice aduse UMANITATII, in primul rand femeilor si in al doilea rand tuturor bisericilor (ca fiind „femeile curve”) ce nu au acceptat pretentile acelui lider schizofren de secta. Toate aceste lucruri au fost dovedite si expuse cu mii de dovezi pe zeci sau poate sute de bloguri…

    17 ani mi-a trebuit sa imi dau seama. „Mesajul” este mai rau decat un drog. Si mai toxic. Unii nu scapa niciodata…

    ABEL

  8. De unde sute de bloguri ? Sunt doar cateva , si acelea nu sunt originale, ci doar copy-paste la ce interpreteaza John Collins, un om despre care nu am nimic de zis .= nu am nici o consideratie Dar despre William Branham am o puternica marturie ca a predicat Evanghelia lui Pavel, asa cum spune si in acest video

nimic

