O inima priceputa dobandeste stiinta, si urechea celor intelepti cauta stiinta. – (Prov.18:15)

si celelalte  6 parts  ….pe You tube

 

Despre behaitul oilor si Glasul Pastorului

caci "Oile Mele ascultă glasul Meu; Eu le cunosc, şi ele vin după Mine "...
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la O inima priceputa dobandeste stiinta, si urechea celor intelepti cauta stiinta. – (Prov.18:15)

  1. John zice:

    http://www.messagehub.info/ro/messages.do

    Un site cu peste 200 de predici ale fratelui Branham traduse in romana. Nu stiu daca e locul potrivit aici ce am scris, dar am gasit util sa va dau acest site.Pentru mine e o binecuvantare si o data la ca 1 zi sau doua apare cate o predica tradusa.Domnul ISUS sa-i binecuvanteze pe frati pentru munca care o depun.

  2. Bine, multumesc tie in Numele Domnului Isus Voi citi si voi compara ( verifica) traducerea.Poate sa fie citit in mai multe limbi . Frumos si bun pentru oricare crestin !

nimic

