Unde erai tu cand am intemeiat pamantul? Spune, daca ai pricepere.

Citind aceasta intrebare a Cuvantului vorbit de Dumnezeu in cartea lui Iov, in lumina data astazi de Dumnezeu prin Mesajul orei, gasim , prin descoperire  dumnezeiasca – asa cum ne-a spus  si apostolul  (Efes.3:3) (1Cor.2:10) – raspunsul , tot in paginile  sfintei Scripturi  .

Cuvantul vorbit prin Mesajul orei  ne este descoperit  prin Duhul Sfant  in Cuvantul scris .in Biblie . Fratele Branham a spus intr-o predica  :” Veti gasi in Scripturi  tot ce va spun eu „. Asta este astazi o dovada  pentru noi ca Mesajul adus de el  vine de la Dumnezeu .si nu ne duce in ratacire .

Astept comentarii din partea  celor care spun ca  iubesc Mesajul  si cunosc Cuvantul , in care sa ne  spuna  cum au  primit ei descoperirea  raspunsului la intrebarea din titlul  acestui articol . Fiecare sa se cerceteze dar pe sine insusi si asa  sa ia parte la aceasta  impartasire .din Cuvant

Poate ca sunt frati crestini  care au primit descoperirea  chiar fara sa  fi ajuns  inca sa  auda Mesajul , si pentru ei  lansez  aceeasi invitatie  la  cercetare  in vederea impartasirii

Despre behaitul oilor si Glasul Pastorului

caci "Oile Mele ascultă glasul Meu; Eu le cunosc, şi ele vin după Mine "...
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Unde erai tu cand am intemeiat pamantul? Spune, daca ai pricepere.

  1. John zice:

    Noi eram in gandul lui Dumnezeu asa cum gasim cateva versete pe paginile Sfintelor Scripturi:

    In El, Dumnezeu ne-a ales inainte de intemeierea lumii, ca sa fim sfinti si fara prihana inaintea Lui, dupa ce, in dragostea Lui, (Efes.1:4) ne-a randuit mai dinainte sa fim infiati prin Isus Hristos, dupa buna placere a voii Sale,…..

    Caci pe aceia pe care i-a cunoscut mai dinainte, i-a si hotarat mai dinainte sa fie asemenea chipului Fiului Sau, pentru ca El sa fie Cel intai nascut dintre mai multi frati. (Rom.8:29)
    Si pe aceia pe care i-a hotarat mai dinainte, i-a si chemat; si pe aceia pe care i-a chemat, i-a si socotit neprihaniti; iar pe aceia pe care i-a socotit neprihaniti, i-a si proslavit. (Rom.8:30)

    ne-a randuit mai dinainte sa fim infiati prin Isus Hristos, dupa buna placere a voii Sale, (Efes.1:5)
    In El am fost facuti si mostenitori, fiind randuiti mai dinainte, dupa hotararea Aceluia care face toate dupa sfatul voii Sale, (Efes.1:11)

  2. Anonim zice:

    Asa este , frate John. Cat despre acei care nu au fost acolo atunci,, Cuvantul zice „Niciodata nu v-am cunoscut; departati-va de la Mine, voi toti care lucrati faradelege.” (Mat.7:23)
    Cand am scris articolul, Duhul Domnului mi-a descoperit – adica m-a facut sa inteleg – de ce a zis Pavel : ” El ne-a mântuit şi ne-a dat o chemare sfântă, nu pentru faptele noastre, ci după hotărârea Lui şi după harul care ne-a fost dat în Hristos Isus, înainte de veşnicii,, (2Tim.1:9) Căci prin har aţi fost mântuiţi, prin credinţă. Şi aceasta nu vine de la voi; ci este darul lui Dumnezeu. Nu prin fapte, ca să nu se laude nimeni (.Efeseni, 2:8,9 ). Si aceste versete le-am primit intr-un comentariu la comentariul meu facut pe blogul http://www.peginduri.com/2010/07/o-noapte-de-rugaciune.html
    Aici am gasit cuvintele cheie ” după hotărârea Lui şi după harul care ne-a fost dat în Hristos Isus, înainte de veşnicii,, Aceste cuvinte ne spun ca noi, eram , nu numai in gandurile lui Dumnezeu, ci eram chiar ” ziditi ” in Piatra din capul unghiului cladirii, care este Templul lui Dumnezeu . De aceea , cred eu , ca a zis Pavel „Acum, dar, nu este nicio osandire pentru cei ce sunt in Hristos Isus, care nu traiesc dupa indemnurile firii pamantesti, ci dupa indemnurile Duhului. (Rom.8:1) Caci noi suntem lucrarea Lui si am fost ziditi in Hristos Isus pentru faptele bune pe care le-a pregatit Dumnezeu mai dinainte, ca sa umblam in ele. (Efes.2:10)
    Pe acel blog am mai scris comentarii, care insa nu au fost bine primite ,printre care si acestea, in legatura cu subiectul acestui articol :
    OpenID behaituloilorsiglasulpastorului said…
    Anonimo, daca esti binevoitoare, te rog, spune ceva despre ” credinta care a fost data sfintilor odata pentru totdeauna ” , despre care apostolul zice , cand se adreseaza ” catre cei ce au capatat o credinta de acelasi pret cu a noastra, ”
    Daca vrei sa stii si sa observi, am scos in evidenta faptul ca ajutorul primit de la Dumnezeu nu este si o garantie a mantuirii noastre .” caci El face sa rasara soarele Sau peste cei rai si peste cei buni si da ploaie peste cei drepti si peste cei nedrepti.” Mantuirea este Hristos Isus si nimeni dintre acei care nu vor fi invredniciti sa-i vada fata nu pot sa o aiba de la El .V-am scris pentru ca toti aceia care citesc sa nu se lase inselati de aparente In ziua cand se va arata mantuirea ” Domnul va fi Imparat peste tot pamantul. In ziua aceea, Domnul va fi singurul Domn, si Numele Lui va fi singurul Nume. (Zah.14:9) „Cand Se va arata Hristos, viata voastra, atunci va veti arata si voi impreuna cu El in slava. (Col.3:4)
    Dar daca nu citim Biblia prin descoperire, niciodata , oricat am invata unii de la altii nu vom ajunge la cunostinta deplina a Adevarului (2Tim.3:7), fiindca invatam numai lucruri marunte, dintre acelea care zilnic ne distrag atentia si ne incalcesc viata spirituala in lucrurile materiale . Sa nu cumva sa ratam ” lucrul care trebuieste „, despre care a fost avertizata Marta cea harnica in lucrurile firii

    20 October, 2016 13:59
    OpenID behaituloilorsiglasulpastorului said…
    Anonimo, inca un amanunt : „Unde erai tu cand am intemeiat pamantul? Spune, daca ai pricepere.” Dumnezeu a pus aceasta intrebare unui profet , care , ca si noi, crestinii, astepta izbavirea Lui, insa era cuprins de o amnezie spirituala . Esti tu constienta oare ca, prin citarea versetului Efeseni 2.9 ai raspuns, fara sa stii, la acea intrebare ? Numai daca ai fost si tu acolo, vei fi prezenta vie la aratarea mantuirii , asa cum a marturisit si Iov , cand i-a fost reabilitata memoria :”Dar stiu ca Rascumparatorul meu este viu si ca Se va ridica la urma pe pamant. (Iov.19:25). Chiar daca mi se va nimici pielea si chiar daca nu voi mai avea carne, voi vedea totusi pe Dumnezeu. Il voi vedea si-mi va fi binevoitor; ochii mei Il vor vedea, si nu ai altuia. Sufletul meu tanjeste de dorul acesta inauntrul meu.”
    Scopul comentariilor pe care le fac eu nu este acela de-a injosi pe cineva in privinta cunostintei lui Dumnezeu, ( cum crezi tu si sora Rodica ) ci pentru a va ajuta sa cresteti in aceasta cunostinta , daca veti fi binevoitoare sa cititi si sa luati seama la ele . Si daca vreti cu adevarat , bineinteles daca va este draga Sfanta Scriptura,tot asa de tare ca si mie .

    20 October, 2016 14:18
    OpenID behaituloilorsiglasulpastorului said…
    Cititorule, daca ai citit si inteles comentariile mele precedente, iti amintesti tu ca ai fost unul dintre acei fii ai lui Dumnezeu care ai scos strigate de bucurie cand a fost pusa Piatra din capul unghiului ? Daca da, ferice de tine . Daca nu, du-te repede la Medicul cel Bun si cere-i o consultatie cu privire la starea ta ,un sfat despre ce trebuie sa faci si medicamentul prescris in cartea Apocalipsa 3.18

    20 October, 2016 14:32

    Acesta este comentariul de azi, care inca nu a trecut prin ” moderare „= cenzura pe blogul respectiv :

    Atunci cand Cuvantul lui Dumnezeu S-a facut trup in ieslea din Betleemul Iudeii, El a devenit ” un semn care va starni impotrivire „. (Luc.2:34)Acest semn se poate vedea si astazi, acolo unde El este iarasi viu, in Biserica Lui .
    Raluca, tu nu stii bine ce stii , vorba lui Petre Ispirescu, ( din basmele copilariei ) :” daca ai scris gandurile tale, rau ai putut sa gandesti, iar daca le-ai preluat de la altii, rau te-au invatat ” M-as fi asteptat cu bucurie de la cineva sa-mi arate prin Scripturi unde am gresit in ce-am scris, nicidecum sa-mi spuna povesti vanatoresti despre o doctrina falsa , pe care se lauda ca o cunoaste . Eu cred ca, asa cum m-a invatat Cuvantul profetiei , este bine ca ” … cel ce se lauda sa se laude ca are pricepere si ca Ma cunoaste, ca stie ca Eu sunt Domnul care fac mila, judecata si dreptate pe pamant! Caci in acestea gasesc placere Eu, zice Domnul. (Ier.9:24)
    Cunoasterea lui Dumnezeu este dovedita prin cunoasterea Cuvantului vorbit de El prin profetii si apostolii Lui , caci este scris : ” Asadar, voi nu mai sunteti nici straini, nici oaspeti ai casei, ci sunteti impreuna cetateni cu sfintii, oameni din casa lui Dumnezeu,
    fiind ziditi pe temelia apostolilor si prorocilor, piatra din capul unghiului fiind Isus Hristos.
    In El toata cladirea, bine inchegata, creste ca sa fie un Templu sfant in Domnul. Si prin El si voi sunteti ziditi impreuna, ca sa fiti un locas al lui Dumnezeu, prin Duhul.( Efeseni 2.19-22) Crezi si tu asa, Raluca ? Am si eu fete,trei, ( si tot pe atatia baieti ) si pe una dintre ele o chem cu numele tau

nimic

