Ce putem sa facem noi, crestinii, vazand ca toate aceste lucruri profetite se vor intampla ( poate chiar sub ochii nostri ) ?

Deci, fiindca toate aceste lucruri au sa se strice, ce fel de oameni ar trebui sa fiti voi, printr-o purtare sfanta si evlavioasa, asteptand si grabind venirea zilei lui Dumnezeu, in care cerurile aprinse vor pieri, si trupurile ceresti se vor topi de caldura focului?

Exista un singur raspuns, si acesta este scris :   Sa facem la fel ca si Isus cand Se ruga  si sa  sa nu ne indoim de promisiunile Lui  Ridicati ochii spre cer si priviti in jos pe pamant! Caci cerurile vor pieri ca un fum, pamantul se va preface in zdrente ca o haina, si locuitorii lui vor muri ca niste muste; dar mantuirea Mea va dainui in veci, si neprihanirea Mea nu va avea sfarsit. (Isa.51:6)

Despre behaitul oilor si Glasul Pastorului

caci "Oile Mele ascultă glasul Meu; Eu le cunosc, şi ele vin după Mine "...
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

nimic

