Descoperirea Cuvantului lui Dumnezeu prin Mesajul orei – Isus…..S-a sculat de la masa, S-a dezbracat de hainele Lui, a luat un stergar si S-a incins cu el. (Ioan.13:4)

Domnul nostru a facut  gestul acesta  ” in timpul  Cinei ” si  nimeni  , pana astazi, nu a reusit  sa-i patrunda  intelesul .   Eu  l-am  cautat  de  mai multi ani  incoace,  si, in sfarsit, astazi  l-am gasit  intr-o predica  a fratelui Branham din  3 octombrie  1958 cu titlul  ” Privind Invizibilul ”

Sunt  curios  daca  mai stie  cineva  dintre  frati  ce  ne-a  aratat Domnul  cand  S-a  dezbracat de  hainele  omului  si  s-a  incins doar  cu un stergar .Stiu  ca  multi  va veti  gandi  la   semnul  umilintei si  la  exemplul  in acest  sens  , pe care  toti  il predica ,  dar  nu  aceasta  este  descoperirea,  ci  este  in  directa  legatura  cu  aceea pe care am prezentat-o  in  articolul publicat  mai demult pe acest blog   https://behaituloilorsiglasulpastorului.wordpress.com/?s=Stefan   martirul L-a recunoscut pe Iahweh in Isus

In continuare,  -la  o data  viitoare,- va  voi  dezvalui  si voua  taina ….daca vreti  cu-adevarat  ca  sa stiti  ce s-a ‘ntamplat  la  acel  eveniment  actualizat, recent , pentru  toti  copiii Lui  ce  dau  slava  Domnului  , lui Isus  si  numai Lui ! (Isa.42:8)

Despre behaitul oilor si Glasul Pastorului

caci "Oile Mele ascultă glasul Meu; Eu le cunosc, şi ele vin după Mine "...
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

9 răspunsuri la Descoperirea Cuvantului lui Dumnezeu prin Mesajul orei – Isus…..S-a sculat de la masa, S-a dezbracat de hainele Lui, a luat un stergar si S-a incins cu el. (Ioan.13:4)

  1. In mica mea cunoastere despre Descoperirea Domnului nostru Isus Cristos, referitor la subiectul tau, eu cred ca sa dezbracat de hainele omului pamantesc ,deoarece acestea arata omul din afara care Îl cunostea toti, dar aici era cu cei la care El sa relevat si au inteles ca acel stergar cu care sa incins, simboliza faptul ca acel Om Isus era CHIAR DUMNEZEU care putea spala si sterge pacatele omenirii.
    Isus Cristos a aratat Dumnezeirea din Sine si astfel ucenicii au privit INVIZIBILUL din Omul Isus Cristos care-i putea elibera si ajutandu-i sa depaseasca ori ce bariera vizibila sau invizibila a lumii acestea. Valabil pana astazi pentru noi toti care-L asteptam sa vina! (cred eu,. parerea mea)
    VINO DOAMNE ISUS!
    As vrea sa pun si eu o intrebare:
    Ne amintim ca in camera de sus la cincizecime au participat si femeile, (o lucrare mareata a noului testament) de ce la cina Domnului femeile nu au participat? (tot o lucrare mareata nou-testamentala). Nu am auzit nicaieri si pe nimeni explicand acest lucru!

  2. Angelica, esti foarte aproape de felul meu de gandire . De ce S-a dezbracat Isus de hainele Sale, ca apoi sa le imbrace iarasi ? Isus i-a raspuns ( lui Petru ) „Ce fac Eu, tu nu pricepi acum, dar vei pricepe dupa aceea.” (Ioan.13:7)
    Cheia descoperirii este in versetul 3 „. Isus, fiindca stia ca Tatal Ii daduse toate lucrurile in maini, ca de la Dumnezeu a venit si la Dumnezeu Se duce,” Daca vrea si Domnul, voi detalia subiectul in articolul urmator, cat mai curand posibil . Depinde de ziua cand voi putea sa termin mai repede programul de lucru . Am toate versetele pregatite pentru a o prezenta crestineste . Ma gandesc ca ar fi mai bine sa astept comentarii din partea fratilor, mai intai, insa se vede ca ei , ca de obicei, stau ca niste dovlecei ( bostanei )la umbra de papusoi ( in Ardeal, bostanii se seamana pe randurile de cucuruz , al caror stiulete are plete ( chica )
    De ce femeile nu au fost chemate la Cina ? Nici eu nu am auzit vre-o explicatie, si nici nu m-am gandit la astfel de intrebare pana acu . Poate ca tocmai aceasta descoperire sa fi fost motivul, data fiind si invatatura crestina despre descoperire pe care Dumnezeu o da numai barbatului ( vezi 1 Cor. 14 ) Toate profetiile din Scriptura (si talcuirea lor, eventual ) sunt numai prin barbati. ” Daca ( femeile ) voiesc sa capete invatatura asupra unui lucru, sa intrebe pe barbatii lor acasa; caci este rusine pentru o femeie sa vorbeasca in biserica.
    Sa stii insa ca aici poti sa comentezi oricand, fiindca blogul meu nu are pretentie de ” biserica „

  3. Nu vad legatura dintre faptul ca Pavel spune despre invatatura crestina, ca descoperire pe care Dumnezeu o da numai barbatului, (si aici eu cred ca se poate discuta conform descoperirii) si cina Domnului, doar ucenicii ascultau la Domnul lor ce le spunea si faceau intru-totul, nu ei dade-
    au invataturi, de ce nu puteau participa femeile? Ce a insemnat aceasta atunci si de ce astazi ele participa la cina?
    Ar trebui sa fie o explicatie sau o descoperire in sensul asta, dar conform Scripturii nu idei ale omului!
    TOATE BINECUVANTARILE DOMNULUI COPIILOR SAI!

  4. Dumnezeu „da descoperire numai barbatului”?

    Beha hani, nu esti si tu cumva un pic misogin ca „sfantul” apostol care stabileste ca „intrebuintarea femeii” este aceea de actiona ca obiect sexual pentru placerea barbatului?

    De bolnavul de Branham… ce sa mai vorbim, el o spune cu mult mai multa ura:

    Iata ce spune BRANHAM despre femeii :
    https://exmesajulorei.wordpress.com/2016/03/09/femeia-un-mamifer-dar-nu-o-persoana/

    Nici un animal nu poate fi imoral. Voi numiti cainele o “catea,” cainele femela, voi numiti masculul…porc o “scroafa,” dar moralul ei este la un milion de mile dincolo de multe stele de Hollywood. Asa este cat de jos este ea desenata sa se injoseasca. Ea nu poate…. Doar ganditi-va la aceasta acum. Nu exista nimic in lume, facut in creatiunea lui Dumnezeu, care poate fi imoral, sa se injoseasca asa de jos. Voi ziceti, “Asteapta un minut, ‘omul’!” Noi vom ajunge la aceea. Femeia trebuie sa spuna “da.” Observati, nu exista nimic desenat sa se injoseasca asa de jos, sau sa fie murdara, decat o femeie. Un caine nu o poate face, un porc nu o poate face, o pasare nu o poate face. Nici un animal nu este imoral, nici nu poate fi, caci nu este desenat astfel ca sa poata fi. O scroafa nu poate fi imorala, o catea nu poate fi imorala, o pasare nu poate fi imorala. O femeie este singurul lucru care o poate face.

    Ea este desenata, singura, pentru murdarie si traire necurata. Un caine nu poate, si nici o alta femela nu poate. Este doar femeia care poate. Un caine sau oricare alte animale, odata pe an, si aceea pentru puii ei; nu pentru placere sexuala, ci pentru puii ei. Batrana scroafa, cateaua batrana, odata pe an, un moment, aceea este pentru puii ei. Dar o femeie este desenata pentru oricand doreste ea. Eu am unele lucruri taiate afara aici acum; voi va puteti imagina restul. Un caine nu poate; femeia poate. 65-0221M

    ––––––––––––––––

    Daca Beha nu stie sa-ti raspunda la intrebarea de ce nu au fost si femei la cina cu Isus, inseamna ca nu e barbat, ci oaie… Asa ca iti voi raspunde eu, ca intrebarea este atat de simpla…

    De cand sistemul matriarhal a fost inlocuit cu cel patriarhal (in care barbatul e boss), rolul femeii in societate s-a diminuat enorm. Pamantul a primit o „rana de moarte”: Femeia a devenit o fiinta (dupa unii chiar ne-fiinta) ce trebuie subjugata, injosita, inrobita. Nu i s-a dat nici o valoare (dupa cum am citit, fie la Pavel, fie la Branham) si cele mai multe femei, insele, nu mai pun pret pe ele. Aceasta a inceput inainte sau din timpul religiilor biblice, din Vechiul Testament, a continuat prin perioada Bablilnului, a Greciei, a Romei antice, si s-a implantat deja adanc in ADN si programele mentale omenesti. Religia – insusi o „curva” dar masculina – evident ca „a ajutat” mult, venind in sprijinul conducatorilor „de trib” (si politici, evident toti barbati), prin faptul ca au ridicat patriarhatul si „supunerea in tacere” a femeii la rang de „porunca divina”. In felul acesta, cu sabia lui Damocles deasupra capului (trasnetul lui Zeus, blestemul lui Iehova, ordonantele lui Pavel si dispretul lui Branham), ce femeie ar mai indrazni sa „comenteze”? Iar barbatilor le convine asa, tac, se fac ca nu stiu, sau ca lasa asa, ca „stie Dumnezeu de ce”… in realitate se bucura ca sunt pusi deasupra, au toate drepturile, privilegiile, chiar de a-si parasi sotiile care „curvesc” atunci cand se tund sau cand poarta pantaloni (sa ma corectati daca am gresit)…

  5. In pasajul lui Branham de mai sus, „desenat” este tradus gresit (de la „designed”) dar ar fi trebuit tradus mai degraba „proiectat” – imi cer scuze.

    Pentru continutul citatului, ar trebui sa-si ceara scuze „Profetul”, dar el s-a considerat „Vocea lui Dumnezeu pe Pamant” si nu a facut-o nici pana in ultima secunda a vietii…

    Nici Pavel nu e mai breaz, atunci cand considera femeia ca fiind ceva ce trebuie „INTREBUINTAT FIRESC”… Mai are si alte scapari, le stim noi…

    Asta e… Pestele de la cap se impute, degeaba dam noi vina pe Branham acum, caci imputiciunea a inceput deja cu mii de ani inainte de Pavel, si acesta a preluat-o fain frumos, si noi am crezut pana acum ca este „cuvantul adevarat al lui Dumnezeu”…

    Si ca sa urmarim „Urma sarpelui” (imputiciunea religios-misogina a Patriarhatului) prin istorie, Mincinosul Orei a „profetit” ca femeii i s-a dat dreptul de a vota, ceea cea a fost o greseala fatala, ce a condus in alegerea presedintelui Kennedy, ceea ce pentru Branham – un „republican” inrait pana in maduva oaselor (si sustinator al Klanului Ku Klux) – a insemnat „sfarsitul lumii” (in 1960, dupa alegeri) si pe care l-a „trambitat” in mod profetic, cu bataie „peste 17 ani” adica in 1977.

    Despre asta urmeaza un documentar in curand

  6. Abel., in loc sa cauti sa te incadrezi cu comentariile in subiectul articolului, iti continui prostul obicei de a-ti refula frustrarile fata de ceea ce nu poti nicidecum sa pricepi : Cuvantul lui Dumnezeu scris in Sfintele Scripturi .Aceasta lipsa de descoperire divina te determina sa apelezi la tot felul de ganduri omenesti, care sunt la mare distanta de gandurile Celui Adevarat , cum zice Scriptura : „”Caci gandurile Mele nu sunt gandurile voastre, si caile voastre nu sunt caile Mele, zice Domnul. Ci cat sunt de sus cerurile fata de pamant, atat sunt de sus caile Mele fata de caile voastre si gandurile Mele fata de gandurile voastre. (Isa.55:8-9)
    Epoca matriarhala nu exista in istoria pe care o inregistreaza Dumnezeu, ci doar in aceea inchipuita de oameni . Probabil ca au fost in toate timpurile conducatori de popoare care au trait sub papucul nevestelor, precum Ahab, Irod, Ceausescu , si sfarsitul lor nu a fost binecuvantat de urmasi , dar epoca condusa de femei , canci ! Fratele Branham a vorbit totdeauna adevarul din Scripturi, dar tu nu cunosti Scripturile, de aceea batjocoresti chiar si pe apostolul Neamurilor ,adeverit de Dumnezeu in aceasta slujba
    Biblia tine inregistrarea unei situatii de exceptie, de pe vremea aceea cand nu era imparat in Israel. Fiecare facea ce-i placea. (Judc.17:6) Copiii lui Israel iarasi au facut ce nu placea Domnului, si El a fost nevoit sa -i readuca la realitate printr-o femeie numita Debora si sa omoare vrajmasul printr-o alta femeie, din alt neam ( in loc sa-l dea in mana lui Baruc , care s-a temut sa mearga la lupta fara Debora ) . Dar nici atunci nu era o epoca matriarhala si nu a fost o armata de femei care sa lupte cu imparatul Hatorului
    Ma intreb, Abel, de ce-ti place tie sa ramai fiu risipitor si sa sevesti mereu cuvinte ” pe laturi „,de parca ale lui Dumnezeu nici n-ar exista

  7. Corect ce spui ca e LMG, si eu cred ca e LMP (prostului) sa se faca spalarea picioarelor impreuna surori si frati, eu m-am referit strict la CINA ( impartasire ), de ce doar fratii participa in Scriptura la cina, e scris destul de clar (negru pe alb) si bisericile o fac impreuna frati si surori? Nimeni nu are un raspuns biblic? Pe cine am intrebat nu a dat nici un raspuns!
    Salom!

  8. Am citit si recitit Cuvantul si in dreptul meu am inteles de ce a fost asa.
    Imi pare rau ca am pus aceasta problema si a trebuit sa fie acele discutii de mai sus,
    Domnul Isus Cristos sa aiba mila de noi! Salom.

  9. Bine, Angelica, am mai completat comentariul anterior cu cateva versete din lista pregatita pentru articolul la care am renuntat . Cand Dumnezeu deschide cuiva mintea ca sa inteleaga Scripturile . (Luc.24:45)
    Duhul Sfant aduce in amintire si aseaza in ordine toate afirmatiile Domnului , facute cand a vorbit prin prooroci, mai intai si apoi prin Fiul pus ca mostenitor al tuturor lucrurilor (Evr.1:2) care , de altfel , au fost create prin El si pentru El
    si prin El suntem mostenitori si noi (1Cor.8:6), aceia care avem pretentii justificate prin Cuvant fara umbra de indoiala
    Azi 11.09 am observat ca dintr-o eroare, comentariul respectiv s-a evaporat si nu-l mai pot condensa . Cu regret , bine si asa rau , cum este .Cine-a apucat sa-l citeasca are la ce sa gandeasca.

nimic

