Am trait si eu sfarsitul acelei vremi ….

si  mai mult ca sigur  ca  traiesc  acum  chiar  sfarsitul acestui secol  al vitezei ( pe  toate planurile, inclusiv acela  virtual ) Unul  dintre  motivele  care  m-au determinat sa gandesc asa  il gasiti  urmarind  o concluzie  trasa intr-o discutie  din  video  prezentat in    articolul urmator acestuia

Dar  mai  intai va invit sa meditati  la  aceste  ganduri  ale  sorei Rodica Botan  

http://www.peginduri.com/2016/08/pe-vremea-cind-umblam-pe-jos.html

Despre behaitul oilor si Glasul Pastorului

caci "Oile Mele ascultă glasul Meu; Eu le cunosc, şi ele vin după Mine "...
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Am trait si eu sfarsitul acelei vremi ….

  1. cherie zice:

    Este foarte la obiect poezia Rodicai…

nimic

