Restauratia promisa – o predica originara a Mesajului Orei

Am citit aseara  acest articol http://www.peginduri.com/2010/06/cuibul-fara-pene.html   si  mi-am  amintit  cat  de multe  lucruri  ne-a  invatat  mesagerul  ultimei  epoci a Bisericii lui Hristos  in  predica  lui, pe care va  invit  s-o  reascultati :http://branham.ru/message/message11fd.html?

As The Eagle Stirs Her Nest And Fluttereth Over Her Young – Precum vulturul mama  face agitatie  in cuib  si-l  flutura ( imprastie  penele din el)  peste  puii lui

Despre behaitul oilor si Glasul Pastorului

caci "Oile Mele ascultă glasul Meu; Eu le cunosc, şi ele vin după Mine "...
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

nimic

