Eu voi pune mintuirea Mea in Sion si slava Mea peste Israel.” Isaia 46:12-13

Cine citeste MAI DEPARTE   din Carte  prin calauzirea  Duhului Sfant  va primi  si descoperirea  Cuvantului vorbit al Mesajului  orei  acesteia : Mantuirea  este oferita  tuturor, dar este garantata  doar  pentru  semintiile lui Israel

. „Ascultati-Ma, casa lui Iacov si toata ramasita casei lui Israel, voi, pe care v-am luat in spinare de la obarsia voastra, pe care v-am purtat pe umar de la nasterea voastra: pana la batranetea voastra Eu voi fi acelasi, pana la caruntetea voastra va voi sprijini. V-am purtat, si tot vreau sa va mai port, sa va sprijin si sa va mantuiesc.                                                                                                              Cu cine Ma veti pune alaturi ca sa Ma asemanati? Cu cine Ma veti asemana si Ma veti potrivi? „

Despre behaitul oilor si Glasul Pastorului

caci "Oile Mele ascultă glasul Meu; Eu le cunosc, şi ele vin după Mine "...
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

nimic

