Botezul cu Duhul Sfant este semnul Noului legamant facut de Dumnezeu cu poporul Sau Israel si este echivalent cu Taierea imprejur a Vechiului Legamant

Aceasta este una dintre invataturile  Mesajului orei  si este  suta la suta  o invatatura Biblica . Cercetati Scripturile  si va veti convinge !

Taierea imprejur  a fost data lui Abraham  si  familiei lui  ca semn ca Dumnezeu  i-a  acceptat si  apreciat credinta .

Botezul cu Duhul Sfant  a fost  si este dat in continuare  urmasilor lui Abraham  si  familiei  sale  extinse  in toate  Natiunile,  conform  binecuvantarii  acestora  in Samnata lui, precum i-a  fagaduit  Dumnezeu , inca inainte  de  taierea imprejur (” Samanta ” =” Hristos in voi”  fiind identificata prin Ungerea  Duhului Sfant )

Despre behaitul oilor si Glasul Pastorului

caci "Oile Mele ascultă glasul Meu; Eu le cunosc, şi ele vin după Mine "...
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

12 răspunsuri la Botezul cu Duhul Sfant este semnul Noului legamant facut de Dumnezeu cu poporul Sau Israel si este echivalent cu Taierea imprejur a Vechiului Legamant

  1. cherie zice:

    Scrie in Faptele Apostolilor ca ei botezau cu Duhul Sfant dar Iisus a fost botezat cu botezul lui Ioan. Nu am inteles ca Apostolii lui Iisus au anulat importanta botezului lui Ioan dar am sa recitesc Faptele Apostolilor …..

  2. Cherie, haide sa citim cu mai multa atentie cum este scris in Scripturi si sa nu zicem altfel . Dupa cum citesc eu, nicaieri nu scrie ca apostolii botezau cu Duh Sfant . Nimeni nu a anulat importanta botezului lui Ioan,despre care se zice ca era ” spre pocaina”(Fapt.19:4) fara sa fie apelat vre-un nume , insa Isus a instituit botezul pentru iertarea pacatelor . (Fapt.2:38), rebotezandu-i pe ucenicii Lui. (Ioan.3:22-23)) care fusesera deja botezati de Ioan . Este scris ca aceia care au refuzat botezul lui Ioan ” au zadarnicit planul lui Dumnezeu pentru ei ” (Luc.7:30).Oare ce este cu aceia care refuza si astazi botezul lui Isus ? ( Adica botezul in Numele Lui ) Tine cont ca este scris : „In nimeni altul nu este mantuire: caci nu este sub cer niciun alt Nume dat oamenilor in care trebuie sa fim mantuiti.” (Fapt.4:12)
    Cand a inceput evanghelizarea noastra, a Neamurilor, apostolul Pavel, Petru, Filip si ceilalti , nu au mai aplicat botezul lui Ioan, ci pe acela in Numele Domnului Isus Hristos
    Nici in ziua de Rusalii si nici inainte de aceea, fiindca ioan a fost decapitat inainte de rastignirea Domnului

  3. cherie zice:

    Dar ioan avea ucenici care botezau in continuare si dupa ce el a murit …
    Poate ca ucenicii lui Isus nu mai botezau cu botezul lui Ioan, dar toti cei care isi ziceau crestini se botezau in continuare cu botezul lui Ioan …
    Dar istoria este complicata si nu isi prea are rostul in definirea credintei. Importanta este credinta.

  4. John zice:

    Se subintelege de la sine ca ucenicii Domnului doar un singur botez aveau in practica si anume cel in Numele Domnului Isus. Ca au mai fost botezati unii care probabil nu au auzit de botezul facut de apostoli, atunci cand s-au intalnit cu ucenii,au trebuit sa fie botezati din nou in Numele Domnului Isus Hristos. Exemplu e in Fapte 19.

    Daca tot e amintit de semnul noului legamant, atunci recomand predicile fratelui Branham cu numele de Semnul.

    http://www.adunarecugir.ro/download/scrise/serii/02-1%20SEMNUL%20.doc
    http://www.adunarecugir.ro/download/scrise/serii/12-2%20%20Semnul-Dovada.doc

    Sa vedeti ce importanta are semnul.

  5. Iata ca se pare ca m-ai depasit cu cunostintele biblice, Cherie ! Eu chiar nu stiu unde este scris ca ucenicii lui Ioan botezau, cand erau cu el si si dupa ce a murit Ioan . Nici n-am dat inca ( nici din intamplare) de textul unde scrie ca unii crestini se botezau in continuare cu botezul lui Ioan . Pe tine , cine oare te-o fi mintit in asa fel ca l-ai si crezut ?
    Zici ca doar credinta este importanta , dar ce te faci cu Adevarul? Isus a spus ca acesta este mijlocul de sfintire a celor care au credinta de acelasi pret cu a apostolilor (2Pet.1:1)
    zicand intr-o rugaciune : ” Sfinteste-i prin adevarul Tau: Cuvantul Tau este adevarul. (Ioan.17:17)

  6. John zice:

    Daca s-au mai botezat dupa cu botezul lui Ioan,inseamna ca nu au ajuns pana la ei inca cuvantul predicat de apostoli,dar sa fii sigur ca dupa ce auzeau Cuvantul , imediat procedau ca acei din Fapte 19, bineinteles cu singurul botez biblic valabil si anume in Numele Domnului Isus Hristos.

  7. John zice:

    Si sa intelegeti mai bine inseamnatatea semnului , va recomand cele doua predici Semnul tinute de fratele Branham,una in 1963 la Jeffersonville si cealalta in Bakersfield, California.

  8. Ai putea foarte bine sa ne transmiti si noua cateva idei din acele predici, John !

  9. John zice:

    O sa dau niste citate:

    „4-7 Un semn … „…sângele vă va sluji ca semn”. Mai întâi, ce este un semn? Este un cuvânt folosit în general printre vorbitorii limbii engleze, în special aici în America. Un semn este o dovadă.
    Un bilet de călătorie este un semn şi dovada că preţul pentru călătorie a fost plătit. Voi intraţi înăuntru şi cumpăraţi biletul de călătorie care vi se eliberează ca dovadă. Acest bilet poate fi folosit doar pentru un anumit scop . Pentru o călătorie cu trenul aveţi un semn că v-aţi achitat călătoria. Este o dovadă, un semn şi trebuie folosit numai pe linia respectivă.
    5-3 Acum, noi vorbim aici despre ce a spus Dumnezeu poporului Israel: „Sângele Mielului este semnul vostru”. Mielul tăiat de israeliţi era dovada cerută de Dumnezeu. Trebuie să fie sângele. Dumnezeu ceruse un semn şi i l-a dat Israelului, şi niciun altul nu putea fi. Altceva nu ar fi fost recunoscut. Pentru lume, aceasta este o nebunie, dar pentru Dumnezeu este SINGURA cale. Singurul lucru pe care îl cere El este acel semn. Acesta trebuie să fie prezent, iar voi nu puteţi obţine dovada până nu este plătită călătoria. Atunci sunteţi în posesia semnului care vă dă dreptul unei treceri libere. „Când voi vedea sângele, voi trece pe lângă voi”.
    5-6 […] Este singurul lucru pe care-l va recunoaşte El. Nimic nu-l poate înlocui: nici un înlocuitor, nici o denominaţiune, nimic altceva decât acesta. Dumnezeu a zis: „Numai pe acesta vreau să-l văd”. Indiferent cât de drepţi, cât de buni erau, câtă şcoală aveau, cum erau îmbrăcaţi – semnul era singura dovadă pentru ei. „Când voi vedea semnul, voi trece pe lângă voi”

    „10-1 Există o viaţă, un sânge, o viaţă şi un suflet în viaţă. Sufletul este natura vieţii, din acest motiv animalul nu are o natură anumită. De aceea sângele era dovada că viaţa fusese dată. Dar în starea aceasta minunată, în acest legământ, este o deosebire între sânge şi viaţă. Semnul pentru cel credincios astăzi este Duhul Sfânt, nu un sânge ca atunci – nu o compoziţie chimică, ci Duhul Sfânt al lui Dumnezeu. Acesta este semnul pe care îl cere Dumnezeu Bisericii în timpul acesta. Dumnezeu trebuie să vadă acest semn. El trebuie să-l vadă în fiecare din noi, în timp ce se arată umbrele serii, iar mânia Lui este pe cale să se reverse din înălţimi peste naţiunile stricate şi peste aşa zişii credincioşi, care nu posedă Semnul. Eu am încercat să fiu un exemplu pentru voi şi să trăiesc în mod corect printre voi, ca să vedeţi ce fel de stare trebuie să avem înainte de a spune aceste lucruri.”

    „17-5 Israelului i-a fost poruncit să rămână sub sânge, până când a ieşit porunca pentru exod. Să nu ieşiţi de sub sânge! Odată ce au ajuns sub semn, au fost pecetluiţi acolo înăuntru. Nu ieşiţi de-acolo. Ei au rămas acolo până la miezul nopţii şi trâmbiţele au răsunat. Când trâmbiţele au răsunat, când acel corn de berbec a început să sune, ei au ieşit cu toţii, cu bagajele de călătorie, plecând spre ţara făgăduită.
    Aşa procedează bărbatul sau femeia umpluţi cu Duhul Sfânt. Ei sunt pecetluiţi şi în siguranţă faţă de orice pagubă şi pericol. Toată viaţa lor arată ceea ce sunt ei. Oriunde s-ar duce, oricare ar fi ocupaţiile lor, cu oricine ar vorbi, dacă sunt în preajma femeilor, dacă sunt cu colegii de lucru, indiferent cu cine ar veni în contact – Semnul este prezent. Amin! Dacă se apropie moartea, ei spun: „Eu nu mă tem de niciun rău, căci Tu eşti cu mine”. Dovada este prezentă. Când va avea loc învierea, el va fi acolo, căci Dumnezeu îl va învia în ziua de apoi. Isus a spus aşa. „Eu voi vedea sângele, şi voi trece pe lângă voi”.
    17-9 Gândiţi-vă, dacă semnul nu ar fi fost vizibil, legământul îşi pierdea valabilitatea. Aşa este. Legământul ar fi fost fără valoare. Efectul legământului intra în vigoare îndată ce semnul era vizibil. Semnul vorbea despre legământ. Dumnezeu făcuse un legământ cu ei. Da. Dar abia după aplicarea semnului, legământul intra în acţiune. Mulţi iudei puteau spune: „Fiţi atenţi, eu nu am aplicat sângele pe uşa mea, dar aş vrea să aflaţi că eu sunt un iudeu tăiat împrejur”. Asta nu însemna nimic. „Dacă voi vedea sângele, dacă voi vedea semnul…” Voi aţi putea spune: „Eu sunt baptist, prezbiterian, metodist” sau orice vreţi să fiţi. „Dacă voi vedea Semnul!” Voi ziceţi: „Eu sunt credincios. Mama mea şi tatăl meu au fost membri ai acestei biserici. Eu sunt membru acolo din copilărie”. Dar nu despre aceasta este vorba. Voi ziceţi: „Eu nu mint, eu nu fur, nu fac una şi cealaltă”. Dar asta nu înseamnă nimic. „Eu fac parte din comunitatea Branham, eu fac asta şi cealaltă, eu cred întregul Cuvânt”. Iudeii puteau spune: „Eu cred în Iehovah”.
    18-7 Dac-ar fi fost aşa, ei precis ar fi ascultat de mesajul ceasului respectiv. Ei avuseseră multe mesaje, dar acesta era mesajul acelui ceas. Înţelegeţi? Eu cred mesajul acestui ceas. Da. Sângele a fost aplicat spre seară.
    Ei poate ziceau: „Eu sunt iudeu.” Astăzi oamenii spun: „Eu sunt un creştin. Pot să v-o dovedesc cu actul meu de membru. Vă rog să-mi arătaţi când am furat vreodată, sau dacă a trebuit să fiu judecat de vreun tribunal. Arătaţi-mi dacă am comis vreodată adulter. Niciodată nu am făcut vreodată aceste lucruri, altfel arătaţi-mi-le”. Dar toate acestea nu înseamnă nimic. Nu, nu. Legământul rămâne fără efect, până când este vizibil semnul.
    Poate veţi spune: „Eu sunt student în Biblie ”. Nu mă interesează ce eşti. Fără legământul acela, mânia lui Dumnezeu rămâne peste tine. Voi nu veţi scăpa, păcatele voastre vă vor da de gol.
    19-2 Ce este păcat? Necredinţă! Voi n-aţi crezut mesajul. Voi n-aţi crezut Cuvântul. Voi nu aţi dat crezare mărturiei semnului după ce s-a identificat în mijlocul nostru. […] Voi aţi putea spune: „Eu cred. Eu cred. Eu cred că este Adevărul. Îl primesc ca adevăr”. Atunci este bine, dar tot trebuie aplicat. ”

    Sunt doar cateva. Vreau sa spun ca omul poate vrea sa faca multe lucruri,dar Dumnezeu cere cu totul altceva. Va aduceti aminte atunci cand au venit la Domnul Isus si L-au intrebat „Ce sa facem ca savarsim lucrarile lui Dumnezeu?” Raspunsul a fost pe masura „Lucrarea (singular)pe care o cere Dumnezeu este aceasta: sa credeti in Acela pe care L-a trimis El.”

  10. Cine citeste, sa inteleaga ! „Cine este intelept sa ia seama la aceste lucruri! Cine este priceput sa le inteleaga! Caci caile Domnului sunt drepte; si cei drepti umbla pe ele, dar cei razvratiti cad pe ele. (Osea.14:9)

  11. cherie zice:

    Depinde ce intelegi….Toti citim biblia dar fiecare intelege altceva….
    Am scos din capitolul Faptele apostolilort catrva adrese ca sa vezi ca apostolii lui Ioan botezau cu apa si chiar si Filip cel putin odata a botezat cu apa…De fapt boteyul era cu apa…
    Ucenicii lui Isus botezau cu duhul lui Isus dar asta nu inlocui botezul clasic al lui Ioan ci era doar un supliment. Vezi si despre Apollo care era foarte dedicat lui Isus Fapte17 (24-25) sau 19 (1-7) dar si 8(35-39) .; 9(45-49)si 11(23-25)

  12. Despre Apolo este scris ca „Omul acesta avea darul vorbirii si era tare in Scripturi.
    El era invatat in ce priveste Calea Domnului, avea un duh infocat si vorbea si invata amanuntit pe oameni despre Isus, macar ca nu cunostea decat botezul lui Ioan. ( Fapte 18.24-25). El a fost botezat de Ioan , si nu este scris ca ar fi botezat el pe cineva cu botezul lui Ioan in timp ce invata pe oameni despre Isus . De aceea , cand Pavel a gasit pe ucenicii din Efes,aceia toti fusesera ucenicii lui Ioan inainte ca sa fi acceptat predicile lui Apolo .Probabil ca si despre ei a zis Pavel ca sustineau ” eu sunt al lui Apolo ” (1Cor.3:4) De observat ca toti aceia ai lui Apolo cand au aflat ca trebuie sa primeasca Duhul Sfant au acceptat botezul in Numele Domnului Isus Hristos „. Cand au auzit ei aceste vorbe, au fost botezati in Numele Domnului Isus(. Fapte 19.5)

nimic

