Or fi cititorii mei numai niste farisei ?

Gandu’ acesta  mi-a  venit  astazi , cand  am  check -uit (examine (something) in order to determine its accuracy, quality, or condition, or to detect the presence of something.)  cine  si  ce-a  mai  citit  din ce-am  scris ….si  m-am  convins   ca  multi  din ei  cauta  doar ” noduri  in papura ” Altfel, nu pot sa-mi explic de ce dansii tac  chitic : poate  nu gandesc  nimic . Cum e vorba  pe la noi,  sunt  ” ca mortu-‘n  papusoi „: ca-i lauzi, ori  ca-i jignesti,  nu mai  ai  cum sa-i  trezesti,  afara  doar  ca-i  strivesti ( sa  vezi  ce  miros  primesti !)

Despre behaitul oilor si Glasul Pastorului

caci "Oile Mele ascultă glasul Meu; Eu le cunosc, şi ele vin după Mine "...
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Or fi cititorii mei numai niste farisei ?

  1. cherie zice:

    Chiar ca de mult nu te-am mai citit….

  2. Adevărații fariseii de obicei, se poarta ca niște zmei, la ce altceva te-ai putea aștepta de la ei?
    Dar mai sunt și oameni ai lui Dumnezeu printre care chiar și eu, chiar dacă mai tac „chitic” asta nu înseamna ca nu gândesc nimic… Din păcate, societatea în care trăim dă mai multă importanță pentru instinctele primitive și nevoile materiale. A gândi, după părerea mea in primul rând este a ști ce contează cu adevarat in viata. Iar a lua o gândire profunda, vezi oamenii din jurul tău urmărind obiective efemere și fiind interesați de lucruri lipsite de sens, este atât de dezamăgitor. nu este numai dezamăgitor – uneori, te face să te întrebi ce faci aici, printre acești oameni, și te simt ca ai venit dintr -o altă lume, te simți ca un inadaptat care nu are un loc în această lume!
    În ce privește mirosul… mireasma… fiecare din noi, emana diferit! – Și aici putem spune „miroși a ceea ce ești”…

  3. Precum zici, Angelica, asta spune Biblia , litera cu litera
    •In adevar, noi suntem, inaintea lui Dumnezeu, o mireasma a lui Hristos printre cei ce sunt pe calea mantuirii si printre cei ce sunt pe calea pierzarii: •pentru acestia, o mireasma de la moarte spre moarte; pentru aceia, o mireasma de la viata spre viata. Si cine este de ajuns pentru aceste lucruri? (2Cor.2:15-16)
    Cuvântul se-adevereste pentru cine il traieste si-ntrebarea din final cere raspuns personal !

nimic

