Re-citind profetiile astazi

Despre behaitul oilor si Glasul Pastorului

caci "Oile Mele ascultă glasul Meu; Eu le cunosc, şi ele vin după Mine "...
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la Re-citind profetiile astazi

  1. ricardo zice:

    Nu vei reusi niciodata sa convertesti la relligia matale nuci un om,oricat de multe postari ai afisa.!!!! Lasa internetul si ocupa-te cu…Biblia.!!!

  2. John zice:

    Orice religie e otrava pentru omenire.

  3. Cine ti-a spus ca as vrea sa convertesc la religie ? Ala n-a stiut sa-ti spuna ca eu m-am lepadat de religie cand eram inca in scoala generala de opt clase si am acceptat credinta in Domnul Isus Hristos in ultimii ani de liceu Apoi , in anul trei de facultate Politehnica am crezut si am inceput sa invat tot mai multe lucruri din descoperirea data de Domnul prin Mesajul de reasezare din nou a tuturor lucrurilor , mesaj al carui timp se apropie de incheiere in generatia mea . si nu e sigur ca va mai fi altul inainte de revenirea lui Isus Hristos din Nazaret, Regele Iudeilor si al nostru, de asemenea. In acest Mesaj minunat este revelata si taina despre care v-am scris in articolul : https://behaituloilorsiglasulpastorului.wordpress.com/2016/03/17/caci-si-el-este-fiul-lui-avraam-luc-199/
    In ce priveste Biblia, oricare cititor al acestui blog, care se respecta, poate recunoaste ca eu apelez fregvent la Biblia online : http://www.ebible.ro/., astfel ca oricat ar vrea prietenii mei, nu le pot indeplini dorinta de-a lasa internetul numai de dragul lor , caci pe una din site-urile lui este expusa public si Biblia in care citesc eu . Si din care citeaza intr-o veselie si vorbitorul din video , ma mir ca nu ati observat inca lucrul acesta si nu ati avut nimic de spus despre ceea ce prezinta el . Ma determinati sa cred despre voi ca sfatul vostru este plin de fatarnicie, fiindca nu Biblia va intereseaza pe voi, ci modul in care ati putea sa discreditati aceasta Carte Sfanta pentru aceia care vor sa inteleaga ce este scris jn ea . Sa va fie rusine, voua, oameni fara Cuvant , dar mari vorbitori de discutii ! Voi nu ati inteles https://behaituloilorsiglasulpastorului.wordpress.com/2013/01/18/scrisoare-de-dragoste-a-domnului-catre-poporul-israel-urmasii-lui-abraham-din-toate-natiunile/, fiindca nu ati citit-o . Probabil ca voua nici nu v-a fost adresata !

  4. Bineinteles ca nu le-a fost adresata!
    Însa stim un lucru SIGUR, cu cat se apropie VENIREA DOMNULUI, cu atat Diavolul este mai furios!
    CURAJ mai departe, deoarece cu noi sunt MAI MULTI decat cu ei…………………

  5. Desigur, chiar si aceia care se cred a fi cu ei se rusineaza de numele lor, preferand sa comenteze din umbra , cu nume de facatura , gata sa bata din gura . Si-s destepti…..peste masura !

nimic

