Pace, Netanyahu ? Toata lumea ” vede „: cum e cu putinta astea sa se-ntample, fara pocainta ?…..

Raspunsul e simplu :  Numai cui i-e  dat  poate fi primit la   Marele ‘Mparat  ! Numai  prin credinta  ai descoperirea  si  Hristos, cand vine,  va face  unirea . „Eu le-am dat slava pe care Mi-ai dat-o Tu, pentru ca ei sa fie una, cum si Noi suntem una – Eu in ei, si Tu in Mine – pentru ca ei sa fie in chip desavarsit una, ca sa cunoasca lumea ca Tu M-ai trimis si ca i-ai iubit cum M-ai iubit pe Mine. (Ioan.17: 22-23)

Despre behaitul oilor si Glasul Pastorului

caci "Oile Mele ascultă glasul Meu; Eu le cunosc, şi ele vin după Mine "...
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Pace, Netanyahu ? Toata lumea ” vede „: cum e cu putinta astea sa se-ntample, fara pocainta ?…..

  1. Aşa se va întâmpla, Behă dragă… Am mai auzit aceasta de vreo 25 ani, şi le-am şi crezut… dar acum, pentru că un băiat ce pare puţin confuz, cu o Biblia (pardon, un Smartphone) în mână strigă dintr-o maşină, sunt absolut convins şi nu mai încape nici o îndoiala …

    Ioan spune :

    Am sterazuit restul din ce-a postat onorabilul in acest comentariu pe considerent de lipsa de compatibilitate cu tema de baza a articolului

nimic

