. Isus, fiindca stia ca… de la Dumnezeu a venit si la Dumnezeu Se duce…..

Draga  cititorule  , daca  esti  si  tu  crestin,  frate -ori sora – cu  Isus  din Nazaret,  stii  oare  ca si  tu  ai  venit  de la  Dumnezeu  si  te  duci  tot  la  Dumnezeu  atunci  cand  misiunea  ta pe  Pamant  se  va  incheia ? Fiindca  toate  lucrurile  iti  sunt  date si tie  in  maini  de catre Tatal tau . Si asa cum  Isus  ti-a  dat  o pilda , adica un exemplu ,esti  dator sa  faci si tu  cum a facut El  ( Ioan, capitolul 13) ” fiindca iubea pe ai Sai, care erau in lume, i-a iubit pana la capat.”

Despre behaitul oilor si Glasul Pastorului

caci "Oile Mele ascultă glasul Meu; Eu le cunosc, şi ele vin după Mine "...
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la . Isus, fiindca stia ca… de la Dumnezeu a venit si la Dumnezeu Se duce…..

  1. Faptul ca am scris acest scurt articol in seara asta , nu inseamna ca am incheiat pe cel anterior. L-am scris pe acesta fiindca mi-am amintit ca in invatatura Mesajului orei acesteia am auzit ca Dumnezeu ne mantuieste fiindca suntem fii si fiicele Lui din geneza, mai dinainte de facerea lumii, si nu pentru ca am facut noi anumite fapte dupa voia Lui . Trebuie sa stim ca noi am facut faptele poruncite de El tocmai ca o dovada ca suntem fii si fiice de Dumnezeu si acestea ne identifica inaintea lumii care nu poate respecta poruncile Lui

  2. Ex mesaj zice:

    „Căci toţi cei ce sunt călăuziţi de duhul lui Dumnezeu sunt fii ai lui Dumnezeu” Romani 8:14 Branham si Mesajul sau a fost dovedit ca este gresit contine minciuni dar Dumnezeu nu minte. Cei care urmeaza minciuni dovedite nu sant calauziti de duhul lui Elohim. Sant amagiti. Sant amagitori.

nimic

