Generatia astronautilor: va pune omul stapanirea lui si pe spatiul cosmic ?

 https://uk.news.yahoo.com/nasa-could-turn-asteroids-spaceships-115554528.html?nhp=1      NASA Could Turn Asteroids Into Spaceships

14 April 2016
NASA Could Turn Asteroids Into Spaceships
NASA Could Turn Asteroids Into Spaceships
More

NASA is exploring whether passing asteroids could be turned into spaceships.

The outlandish idea is one of 13 ‘moonshot’ concepts – far-out ideas which may never become a reality – which are being explored.

The concept was devised by Jason Dunn, the co-founder of a firm that built a 3D printer on the International Space Station (ISS).

Mr Dunn believes that a mechanism could be developed to rendezvous with asteroids and turn them into autonomous spacecraft.

They could then be used to intercept objects that are set to collide with Earth, as well as other missions.

One of the other proposed projects looks at creating underwater drones that can dive inside icy moons through their volcanoes.

Another wants to use microbes to help recycle old spacecraft parts.

All of the concepts will be given a $100,000 grant from NASA to fund feasibility studies over the next nine months.

Those that show promise will be given a further $500,000 to develop their ideas over the next two years.

A similar contest last year saw NASA reward seven projects with the $500,000 development grant.

These included one which plans to send solar-powered robots to work on the surface of the moon.

Despre behaitul oilor si Glasul Pastorului

caci "Oile Mele ascultă glasul Meu; Eu le cunosc, şi ele vin după Mine "...
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

15 răspunsuri la Generatia astronautilor: va pune omul stapanirea lui si pe spatiul cosmic ?

  1. …Yahoo asa zis „News” cu titlurile sale de bulevard…

    Acum serios, tu ce ai face, daca ai stii ca Planeta noastra ar fi in pericol iminent sa fie lovita de un asteroid prea mare sa fie mistuit la contactul cu atmosfera? Sa nu imi spui ca te-ai pune pe genunchi, cu cenusa in cap, si ai striga cat e ziua de lunga „Doamne, ai mila de noooooi, ioooi, oi oi…”

    Nu zic ca nu ar putea functiona, dar NASA prefera sa nu ajunga in situatia aceasta in care lamentările nu folosesc la nimic.

  2. Intelegi de ce urmaresc eu si incerc sa pricep motivatiile in gandirea celor care vehiculeaza pe Internet aceste teorii contrare , despre forma si conditiile de existenta ale Pamantului ?
    In vremea comunismului invatam obligatoriu in scoala legile fizicii si ale chimiei mecanica, termodinamica , si despre toate legile descoperite dupa care se presupune ca se desfasoara viata in universul nostru si le-am luat de bune . Nu era pe atunci posibilitatea informarii despre o alta varianta, aceea despre care este scris in Biblie .. Dar acum, cand informatia circula cu viteza de racheta, confuzia isi intinde stapanirea peste omenirea care isi pierde treptat Absolutul,
    Eu cred ca am ajuns la vorbele lui Petru : „ Caci inadins se fac ca nu stiu ca odinioara erau ceruri si un pamant scos prin Cuvantul lui Dumnezeu din apa si cu ajutorul apei (2Pet.3:5) si ca lumea de atunci a pierit tot prin ele, inecata de apa. Iar cerurile si pamantul de acum sunt pazite si pastrate, prin acelasi cuvant, pentru focul din ziua de judecata si de pieire a oamenilor nelegiuiti. Dar, preaiubitilor, sa nu uitati un lucru: ca, pentru Domnul, o zi este ca o mie de ani, si o mie de ani sunt ca o zi. Domnul nu intarzie in implinirea fagaduintei Lui, cum cred unii; ci are o indelunga rabdare pentru voi si doreste ca niciunul sa nu piara, ci toti sa vina la pocainta. Ziua Domnului insa va veni ca un hot. In ziua aceea, cerurile vor trece cu trosnet, trupurile ceresti se vor topi de mare caldura, si pamantul, cu tot ce este pe el, va arde. Deci, fiindca toate aceste lucruri au sa se strice, ce fel de oameni ar trebui sa fiti voi, printr-o purtare sfanta si evlavioasa, asteptand si grabind venirea zilei lui Dumnezeu, in care cerurile aprinse vor pieri, si trupurile ceresti se vor topi de caldura focului?
    Deci , eu urmaresc sa stiu bine cum si ce trebuie sa fac pentru ca ziua aceea sa nu ma gaseasca nepregatit Si ma gandesc ca daca Noe a fost scutit intr-o corabie ca sa poata trai mai departe in acelasi trup de carne naturala pe un Pamant spalat de ape, dupa Scripturi, noi ar trebui sa fim scutiti intr-un loc special, definit in Hristos pentru ca sa putem trai mai departe intr-un trup de carne syntetizata prin Cuvantul lui Dumnezeu, pe un Pamant curatit prin sterilizarea focului care va inghiti pamantul actual in ziua Domnului .
    Cata vreme este tolerat, satana este un imitator aproape perfect si poate insela pe multi, dar cand Duhul Sfant vine in viata unui muritor, el nu mai are nici o sansa de a pacali
    Si veti vedea din nou atunci deosebirea dintre cel neprihanit si cel rau, dintre cel ce slujeste lui Dumnezeu si cel ce nu-I slujeste. (Mal.3:18)
    Ratiunea capatata cand ne hranim de la pomul cunostintei ne poate conduce in viata trecatoare doar, dar descoperirea capatata de la Dumnezeu cand ne hranim din Pomul vietii ne arata adevaratul sens al vietii traita in plinatatea ei

  3. OMUL/OMenirea pe acest Pământ nu a avut niciodata vreun „Absolut”, aşa că nu trebuie să îţi faci grijă că şi l-ar putea „pierde”…

    Mai degrabă, OMenirea trebuie, şi se îndreaptă sau evoluează (cu viteză de rachetă) către o dezvoltare şi cunoaştere tot mai mare şi mai atotcuprinzătoare de sine.

    Eu te înţeleg pe tine şi punctul de vedere al creştinului „biblic” (fundamentalist „de modă veche”), pentru care aceaste schimbări nu sunt nimic decât „confuzie”, „înşelare satanică”, „lepădare de credinţă”… Că doar am rulat şi eu aceste programe mentale toxice (viruşi) 25 de ani, şi înainte şi în timpul etapei mele branhamiste. Aşa că ştiu despre ce este vorba…

    Transformările revoluţionare ale ŞTIINŢEI şi ale CONŞTIINŢEI sunt tocmai începutul noi creaţii („cer nou şi pământ nou”), şi acum este timpul când „cele vechi se destramă” şi „ard în foc”… Numai că nu aşa cum îşi închipuie „pocăitul” tradiţional, care nu are în mintea lui decât litera scripturii împrună cu imagii medievale despre potop sau iazuri de foc şi pucioasă.

    Nu e de mirare, că astfel de oameni, în timp ce se vor „plânge”, îşi vor „scrâşni dinţii” toată viaţa, criticând pe cei ce înaintează cutezători către „ABSOLUT”, vor rămâne chiar ei înşişi „afară” respectiv vor „muri în pustie”, ca un copil nenăscut, deoarece energie lor nu este suficient de mare pentru a face saltul cuantic şi a primi „Duhul” lui Dumnezeu, respectiv Conştiinţa Christică.

    ABEL

  4. Oamenii ale caror scrieri sunt prinse in Scripturi au spus lucrurile asa cum sunt, ei nu stiau ce-s alea ” figuri de stil ” pe care le fac inteleptii veacului acesta cand vor sa le fie apreciate gogoritele (https://dexonline.ro/definitie/gogorite ) Daca au vorbit despre focul din ziua judecatii apoi acela va fi foc ce arde, nu tabloul unui semineu intr-o camera care are calorifer .
    Desigur, omenirea fara Dumnezeu nu a avut niciodata un Absolut,(,https://dexonline.ro/definitie/absolut ) fiindca nu au vrut sa-L recunoasca pe Cel ce Este
    Eu nu-mi doresc sa am inaintea ochilor imaginea pe care ai putea s-o ai tu atunci cand va veni dupa tine Ingerul mortii, si s-ar intampla sa te gaseasca in starea si cu gandurile pe care le ai in prezent, fara a fi apucat sa ” evoluezi ” suficient pentru ca sa-ti reuseasca ” saltul cuantic ” prin care cauti sa eviti ziua proorocita in Scripturi
    Si eu caut sa evit acea zi, insa nu prin stiinta, cum incearca unii ca tine, ci urmand sfaturile celor trimisi in mod special sa gaseasca si sa aduca impreuna acel popor pe care Domnul l-a ales pentru a-L cunoaste si pentru a-i purta Numele . Numai acel unul singur popor are un Absolut- poporul semintei lui Abraham, in care sunt binecuvantate toate neamurile pamantului din mijlocul carora Domnul alege si cheama la separare pe ai Sai .

  5. Nu am ce sa comentez sau sa iti spun, decat „Fii serios!”…

  6. Am citit, dar nu stiu ce trebuie sa pricep din aceea?

    Afirmatia urmatoare este in viziunea mea abureala totala. Ma bucur ca am scapat de astfel de conceptii primitive:

    „Nu stiu cum ginditi voi, dar singura mea mingiiere este gindul ca viata asta este doar un preludiu… este doar o scoala in care ne pregatim pentru adevarata viata. „

  7. Ce sa scapi, cant tu nu ai avut niciodata vre-o conceptie valabila despre viata aceasta macar, cum sa mai putem vorbi si despre aceea de dupa moartea fizicului ? Pentru a incepe o discutie privitoare la aceea, este (imperioasa) necesara posedarea Duhului Sfant ! ( Unirea Bisericii cu Mirele ceresc pentru o nastere din nou )

  8. Bine zici ca nu am avut nici o conceptie valabila despre lume, viata si Dumnezeu.

    De unde sa fi avut, din moment ce bisericile „pocaitilor” nu vad viata aceasta decat ca pe ceva mizerabil, rau, pacatos, ceva la care trebuie sa renunti, sa o inhibi, sa o „rastignesti”, sa nu te bucuri de ea, pentru ca altfel nu vei beneficia de „viata viitoare”, care este la superlativ, unde poti sa canti la harfa, sa umbli pe norii pufosi sau pe strazi de aur, sa mangai leul, sa te lasi mangaiat de Isus, care iti va da in final toate raspunsurile la framantarile de o viata, si care iti va „sterge lacrimile” varast din cauza prostiei si a prostilor care te-au manipulat…

    Dar, SLAVA DOMNULUI, ii multumesc ca m-a scapat de o astfel de „viata” pe care acum consider un gunoi de care cu bucurie m-am debarasat.

  9. Daca zici asa despre ” bisericile pocaitilor” as vrea sa stiu care-ti este opinia despre ceea ce a zis omul pe care Cuvantul il descrie ca pe cel mai intelept dintre oamenii din vremea lui :
    Eclesiastul 2
    1. Am zis inimii mele: „Haide! Vreau sa te incerc cu veselie, si gusta fericirea.” Dar iata ca si aceasta este o desertaciune.
    2. Am zis rasului: „Esti o nebunie!”, si veseliei: „Ce te inseli degeaba?”
    3. Am hotarat in inima mea sa-mi inveselesc trupul cu vin, in timp ce inima ma va carmui cu intelepciune, si sa starui astfel in nebunie, pana voi vedea ce este bine sa faca fiii oamenilor sub ceruri, in tot timpul vietii lor.
    4. Am facut lucruri mari: mi-am zidit case, mi-am sadit vii,
    5. mi-am facut gradini si livezi de pomi si am sadit in ele tot felul de pomi roditori.
    6. Mi-am facut iazuri, ca sa ud dumbrava unde cresc copacii.
    7. Am cumparat robi si roabe, si am avut copii de casa; am avut cirezi de boi si turme de oi, mai mult decat toti cei ce fusesera inainte de mine in Ierusalim.
    8. Mi-am strans argint si aur, si bogatii ca de imparati si tari. Mi-am adus cantareti si cantarete, si desfatarea fiilor oamenilor: o multime de femei.
    9. Am ajuns mare, mai mare decat toti cei ce erau inaintea mea in Ierusalim. Mi-am pastrat chiar intelepciunea.
    10. Tot ce mi-au poftit ochii, le-am dat; nu mi-am oprit inima de la nicio veselie, ci am lasat-o sa se bucure de toata truda mea, si aceasta mi-a fost partea din toata osteneala mea.
    11. Apoi, cand m-am uitat cu bagare de seama la toate lucrarile pe care le facusem cu mainile mele si la truda cu care le facusem, am vazut ca in toate este numai desertaciune si goana dupa vant, si ca nu este nimic trainic sub soare.
    12. Atunci mi-am intors privirile spre intelepciune, prostie si nebunie. – Caci ce va face omul care va veni dupa imparat? Ceea ce s-a facut si mai inainte. –
    13. Si am vazut ca intelepciunea este cu atat mai de folos decat nebunia, cu cat este mai de folos lumina decat intunericul;
    14. inteleptul isi are ochii in cap, iar nebunul umbla in intuneric. Dar am bagat de seama ca si unul si altul au aceeasi soarta.
    15. Si am zis in inima mea: „Daca si eu voi avea aceeasi soarta ca nebunul, atunci pentru ce am fost mai intelept?” Si am zis in inima mea: „Si aceasta este o desertaciune.”
    16. Caci pomenirea inteleptului nu este mai vesnica decat a nebunului: chiar in zilele urmatoare totul este uitat. Si apoi si inteleptul moare, si nebunul!
    17. Atunci am urat viata, caci nu mi-a placut ce se face sub soare: totul este desertaciune si goana dupa vant.
    18. Mi-am urat pana si toata munca pe care am facut-o sub soare, munca pe care o las omului care vine dupa mine, ca sa se bucure de ea.
    19. Si cine stie daca va fi intelept sau nebun? Si totusi el va fi stapan pe toata munca mea pe care am agonisit-o cu truda si intelepciune sub soare. Si aceasta este o desertaciune.
    20. Am ajuns pana acolo ca m-a apucat o mare deznadejde de toata munca pe care am facut-o sub soare.
    21. Caci este cate un om care a muncit cu intelepciune, cu pricepere si cu izbanda, si lasa rodul muncii lui unui om care nu s-a ostenit deloc cu ea. Si aceasta este o desertaciune si un mare rau.
    22. Caci, drept vorbind, ce folos are omul din toata munca lui si din toata straduinta inimii lui cu care se trudeste sub soare?
    23. Toate zilele lui sunt pline de durere, si truda lui nu este decat necaz: nici macar noaptea n-are odihna inima lui. Si aceasta este o desertaciune.
    24. Nu este alta fericire pentru om decat sa manance si sa bea, si sa-si inveseleasca sufletul cu ce este bun din agoniseala lui! Dar am vazut ca si aceasta vine din mana lui Dumnezeu.
    25. Cine, in adevar, poate sa manance si sa se bucure fara El?

    26. Caci El da omului placut Lui intelepciune, stiinta si bucurie; dar celui pacatos ii da grija sa stranga si s-adune, ca sa dea celui placut lui Dumnezeu! Si aceasta este o desertaciune si goana dupa vant.

  10. Păi ce să zic… vorba Preşedintelui: „GHINION” 🙂

    Daca omul care a scris aceste rânduri a fost sau nu „cel mai înţelept” din vremea lui, nu ştiu… Dar sigur că a fost cel mai frustrat, poate a căzut într-o depresie?

    Acest text nu trebuiie luat drept argument („standard” sau „absolut”) de către biserici pentru a condamna (şi a castra) bucuriile vieţii. Şi mai ales, ştiind că cel care este considerat autorul textului, a fost cu o mie de femei în paturi de aur… 🙂 Problema lui, că nici una nu i-a oferit dragoste cu adevărat la vremea bătrâneţii…

    Ce propui acum tu? Să facem şi noi ca el? Să ne reprimăm bucuriile şi motivaţia de viaţă? Am văzut oameni care nu au avut case de aur şi paturi de cedrii, în schimb doar un partener şi au fost mulţumiţi toată viaţa…

    Eu merg mai bine pe ideea: „Şi au trăit fericiţi până la adânci bătrâneţi”

  11. Nu este Dumnezeu decat Acela care S-a aratat oamenilor in Isus Hristos . Cum ar putea sa fie interesanta o poveste a lui Dumnezeu in afara Cuvantului Sau facut trup ? Toate celelalte ,in afara istorisirii biblice sunt pareri de cenusa – vorba profetului Iov
    Ce ar putea sa ne invete paganii prin ritualurile lor religioase, despre Dumnezeul adevarat si viata vesnica ? ( ! Ioan 5.2o-21 ) Copilasilor, paziti-va de idoli !

  12. Este foarte interesantă, ca de altfel toate documentarele lui Morgan Freeman, mulţumim Nat Geo!

    Creştinismul este o minoritate (cam 30%). La celelalte religii oare nu s-a „arătat” Dumnezeu?

  13. Dumnezeul lumii acesteia s-a aratat tuturor religiilor, cu toate ” calitatile ” lui Insa DOMNUL, Dumnezeul lui Israel S-a aratat ( si a putut sa fie chiar pipait si biciuit ) doar poporului ales (ascuns de ochii lumii rebele fata de Cuvantul Lui, dupa cortina de piele a Omului Isus Hristos din Nazaret , Regele Iudeilor). Sangele Lui este vesnic viu, si spala si astazi de pacate , aducand mantuirea de-a lungul secolelor pana la ultimul om care trebuie sa se nasca in trup de carne mai intai din samanta lui Abraham prin Israel si apoi din apa si din duh , la auzirea Evangheliei Domnului nostru Isus Hristos , vestita astazi prin Mesajul orei

nimic

