Faptele Lui ne-au spus Cine Este El

Ascultati   cu  atentie  si  veti  pricepe   Cuvantul  descoperit  astazi pentru noi :

Despre behaitul oilor si Glasul Pastorului

caci "Oile Mele ascultă glasul Meu; Eu le cunosc, şi ele vin după Mine "...
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Faptele Lui ne-au spus Cine Este El

  1. Musulman convertit zice:

    Musulman explica dumnezeirea si se converteste la crestinism.

  2. Marturii …. marturii … 5 din sutele de mii :

  3. Atunci va vor da sa fiti chinuiti si va vor omori; si veti fi urati de toate neamurile pentru Numele Meu. (Mat.24:9) Crestimii care traiesc in tarile Islamului sunt in primejdie de moarte in fiecare clipa
    http://news.sky.com/story/1668350/manhunt-after-lahore-suicide-bombing-kills-70
    dar sa nu credeti ca noi, care traim intr-o libertate iluzorie, suntem mai scutiti ! Dupa cum ati citit in comentariile unora care s-au strecurat printre noi numai pentru a gasi pricina sa ne declare inselatori si hitleristi, ei sunt pe cale sa ne pregateasca esafodul .La fel ca si la rastignirea Domnului nostru, deja s-au gasit destui martori mincinosi si argumente nedrepte pentru ca stapanirile lumesti sa deie curs judecatii lor „. Veti fi urati de toti pentru Numele Meu; dar cine va rabda pana la sfarsit va fi mantuit.( Marcu 13.13 ) Prin tot necazul care este asteptat, avem totusi o mare bucurie, fiindca este scris , de asemenea :” Si daca n-ar fi scurtat Domnul zilele acelea, nimeni n-ar scapa; dar le-a scurtat din pricina celor alesi.
    Si eu cred ceea ce Domnul mi-a promis : „Fiindca ai pazit cuvantul rabdarii Mele, te voi pazi si Eu de ceasul incercarii, care are sa vina peste lumea intreaga ca sa incerce pe locuitorii pamantului. (Apoc.3:10)”

nimic

