Toti ar trebui sa stim : marturisirea mantuieste omenirea

„Daca marturisesti deci cu gura ta pe Isus ca Domn si daca crezi in inima ta ca Dumnezeu L-a inviat din morti, vei fi mantuit. (Rom.10:9)Caci prin credinta din inima se capata neprihanirea, si prin marturisirea cu gura se ajunge la mantuire ,  dupa cum zice Scriptura: „Oricine crede in El nu va fi dat de rusine.”                                                                                                                           In adevar, nu este nicio deosebire intre iudeu si grec; caci toti au acelasi Domn, care este bogat in indurare pentru toti cei ce-L cheama.Fiindca „oricine va chema Numele Domnului va fi mantuit.

Aceasta  este  o promisiune  a  lui Dumnezeu  care  ne-a  fost  data  dupa  inaltarea la cer a Domnului Isus  si  care  ne-a fost  adusa la cunostinta  prin Duhul Sfant locuind in  Templul  Sau   (2Cor.6:16) (1Cor.6:19) (1Cor.3:16)

Rasfoind  blogurile  urmarite, am vazut  ca  a  fost  observat  un comentariu pe care l-am facut mai demult  si  atunci  am realizat  valabilitatea  acestui  principiu biblic pe care  il pun  in evidenta  in acest articol, redand  aici  acel  comentariu  al  meu  pe blogul    https://conversatiidespredumnezeu.wordpress.com/2014/01/09/ce-parere-aveti-despre-trecerea-de-la-o-religie-la-alta-poate-fi-un-pacat/#comment-2610

Eu am scris nu din auzite si imaginatii, ci din experienta mea din viata , m-am ” pocait ”   adica am chiar inteles si crezut cum si de ce , a murit Isus si pentru mine, inca pe vremea liceului, dupa ce m-am imprietenit cu tineri baptisti de varsta mea. dar nu m-am grabit sa devin ” membru ” si sa ma botez in trinitate, fiindca parintii si bunicii erau Ostasi ortodocsi ai Domnului , si eu m-am apucat sa citesc si cartile lor de invatatura , caci „liturghia ” o memorasem bine dupa (probabil ) miile de dumineci de mers – cum era obiceiul stramosesc  -la biserica din sat . Ostasii nu cereau botez de om matur, ci doar o marturie de „legamant ” rostit in fata membrilor adunarii, care se facea dupa o ” chemare ” in stil protestant, dupa predicarea invataturii ortodoxe , tot in numele Sfintei Treimi . De cand am inceput sa compar cele doua grupari crestine, am constatat ca diferentele dintre ele sunt prea mici ca sa justifice optiunea pentru una in detrimentul celeilalte, si cand mi-am exprimat opinia, am fost somat ca trebuie sa ma alatur ori la una ori la cealalta , ca ei nu ma accepta fiind in dualitate  si ambele adunari ” mi-au dat papucii „. Intre timp insa , eu vizitam un alt grup de credinciosi, si invatatura lor mi-a ridicat atatea intrebari incat a trebuit sa alerg prin toata Biblia intr-un timp record , ca sa aflu raspunsuri care mi-au rasturnat toate vechile ” vederi ” si am ajuns sa stiu mai multe versete chiar decat invatatorii de scoala Duminicala de la alte grupari , care nu ma puteau suferi cand le raspundeam la intrebarile retorice intr-un mod care le rasturnau toate „schemele ” lectiilor pregatite de ei cu multa truda ( de ex. la o lectie despre patriarhul Abraham, era discutia despre sotiile lui care i-au daruit fii , si ei marsau pe ideea cu roaba si femeia sloboda -o invatatura excelenta – , dar cand a pus intrebarea ” cate sotii a avut Abraham?” si majoritatea a raspuns ” doua” , eu le-am zis ca n-au dreptate . Au vrut sa continue lectia fara sa bage in seama observatia mea, si atunci le-am zis sa mai cerceteze Scripurile si sa fie mai atenti , nu cumva sa ajunga la idei gresite si sa se departeze de adevar . Ei insa m-au exclus de la lectiile urmatoare si de la partasia lor ( Daca esti curioasa, citeste in cartea Geneza 25.1 ) Am avut parte de o multime de „excluderi ” : dintre grupari adventiste, iehoviste, si chiar penticostale, fiindca nu mi-am putut tine gura cand am observat pe cineva  predicand ceva  doar cu pretrentia  de a fi din Biblie numai ca sa functioneze religia lor . Asa am fost exclus de doua ori si invitat sa ies chiar din adunari de branhamisti, pentru ca m-am opus unei invataturi de-a lor cu privire la afirmatia ca ” Duhul S-a facut Trup ” , fiindca in Biblie scrie ” Cuvantul S-a facut Trup si a locuit printre noi ….” La o discutie biblica in grup cu un mare teolog adventist , acesta mi-a zis direct ca sunt obraznic , fiindca il corectam mereu cand cita versete in mod trunchiat pe masura ce-si desfasura teoriile care nu corespundeau si cu cealalta parte , necitata , a versetului respectiv
Ei, acestea sunt doar amintiri din ” copilaria credintei ” mele , cand inca nu stiam ca in credinta adevarata – deplina- exista un ABSOLUT , pe care trebuie sa-l avem pentru a putea sa stam cu picioarele pe stanca , nu pe dune de nisip
Ca sa intelegi ce ti-am spus, am urmatoarea marturisire : pe cand „hinaream ” eu cu bucurie si convingere pe la culte, acumuland tot mai multa invatatura de la fiecare, am intalnit odata un frate bun care mi-a zis ( vazand multimea mea de cunostinte despre denominatiuni ) ” Esti de acord sa citim Biblia impreuna si sa confruntam ceea ce stim , dupa cum am invatat, cu ceea ce scrie in Carte ? Da, cum nu, chiar bucuros ! Fii insa cu luare aminte, ca eu am pregatita o foarfeca . Esti de acord ca , pe oricare cuvant sau verset care nu se potriveste cu invatatura pe care spui ca o crezi, SA-L TAIEM din Carte ? si sa-l scoatem afara din pagina ? Am zis iarasi DA, cu gandul ca ceea ce stiam este totul scris asa, in felul meu de interpretare . Si am inceput sa citim asa cum este scris, in editia Cornilescu ……..
N-am trecut insa de primele pagini si imediat mi-am dat seama ca Biblia mea va ajunge o carte zderentuita si m-am oprit, rusinat de prostia mea . Fratele mi-a zis : Tu ai urmat pana acuma INVATATURA NICOLAITILOR , pe care Domnul spune ca o uraste . Cu toate straduintele tale n-ai devenit decat un simplu LAODICEAN , crestin cu nume ( ostas, baptist, penticostal, adventist oricum ai accepta sa fii,) care te falaesti ca esti bogat si nu duci lipsa de nimic ( era pe vremea comunismului, cand traiul era inca linistit si in domeniul religios ) dar n-ai stiut ca de fapt esti sarac, nenorocit, orb si gol . N-ai vrea tu sa cumperi aur curatit prin foc ? Alifie pentru ochi, ca sa vezi ce si unde gresesti cu parerile tale si haine albe care sa te imbrace spiritual si sa nu mai fii rusinat prin vorbire gresita in Numele Domnului ? cum sa pot avea acele lucruri ? E USOR , doar invata corect si urmeaza pas cu pas sfaturile Bibliei !Aceasta Carte este ABSOLUTUL lui Dumnezeu . Tine-te de el si te va duce la viata din Imparatia promisa .
Am ascultat si urmat acest indemn , de aceea sunt AICI , acum , si stiu ca Dumnezeu este cu noi si totusi altii nu-L vad si niciodata nu i-au auzit Glasul , ci s-au ghidat numai dupa invataturi ” omenesti „

Daca vreti sa  cititi  o  marturisire   a mea  mai recenta , pe blogul https://mesajulorei.wordpress.com/2016/02/03/15/

„Eu pot sa ma fericesc , fiindca am cautat credinta inainte de casatorie . Trei fete ” religioase” la care ma gandisem in mod serios ca ar fi bine sa -mi leg destinul dupa terminarea liceului, m-au parasit , fiecare incercand mai intai sa ma abata de pe drumul crucii .Dupa ce m-am botezat in apa curgatoare in Numele Domnului Isus Hristos, parintii s-au tinut zilnic de mine cu sedinte in familie timp de aproape trei ani,numai pentru a ma obliga sa ma intorc in denominatiune . Dar a fost exact invers, mama s-a convins singura, citind mai multe predici si s-a botezart cum ziceam, dupa trei ani, dar pentru tata au trebuit 10 ani de cercetari pana s-a botezat si el , fiindca zicea ca mama lui, una din bunicile mele ” i-a lasat cu limba de moarte ” sa ridice o “rastignire “= cruce mare de lemn cu Isus rastignit – in gradina din fata casei ( ceea ce el a si facut ) si sa jure ca ” nu se leapada de credinta stramoseasca “. Insa pana la urma Cuvantul a biruit superstitiile Dupa ce s-a pocait si mama, Dumnezeu mi-a dat si Mireasa, care a impartasit credinta Mesajului Orei , si , rand pe rand, la vremea potrivita, fara insistente sau dadaceli patru dintre copii s-au decis sa-L primeasca pe Hristos ca Domn. Am constatat ca fratele Branham avea dreptate cand a zis ca varsta optima pentru acceptarea constienta si pentru statornicia credintei este 18 ani . Imi amintesc cuvintele din Cantarea Cantarilor : ” va rog fierbinte,….. nu treziti, nu starniti dragostea pana nu vine ea ” Ceilalti doi copii sunt cadou primit de la Domnul “extra”, noi i-am primit fara sa-i cerem si nu ne ingrijoram pentru ei, suntem siguri ca la vremea potrivita si darul pentru ei ne va fi livrat (Efes.2:8)
Suntem o familie crestina pentru care Mesajul Orei este baza vietii pe pamant, Mesajul nu ne-a fost piedica ( asa cum se lauda unii care de fapt nici nu-l cunosc decat din ce le-au spus altii despre el ) in a ne comporta corect fata de lume, de rudenii trupesti si vecini, fata de colegii de scoala si de munca . Copii mai mari au terminat sau urmeaza si ei scoli superioare, cautand sa-si asigure un viitor mai bun din toate punctele de vedere. Pe noi venirea Domnului trebuie sa ne gaseasca lucrand, investind talantii, nu lenevind si chiulind de la datoria de cetateni ai Pamantului ,( pamant pe  care avem de toate :http://www.peginduri.com/2016/03/pe-pamint-avem-de-toate.html- ) cata vreme traim in trupul de lut .Isus ne-a indemnat sa dam Cezarului ce este al lui , iar pe noi insine lui Dumnezeu, fiindca ai Lui suntem = Turma din pasunea Lui , hranindu-ne trupul cu mancare castigata cu sudoarea fruntii iar sufletul cu mana ce picura din Cuantul vorbit zilnic ,si oglindit in Sfanta Scriptura ( asta inseamna ca Noi toti privim cu fata descoperita, ca intr-o oglinda, slava Domnului, si suntem schimbati in acelasi chip al Lui, din slava in slava, prin Duhul Domnului. (2Cor.3:18) Sa nu credeti ca suntem ocoliti de suparari si dificultati care ne ies in cale de-a valma ,dar noi stim ca Domnul Dumnezeu este , asa cum a zis Pavel, in context : “Nu v-a ajuns nicio ispita care sa nu fi fost potrivita cu puterea omeneasca. Si Dumnezeu, care este credincios, nu va ingadui sa fiti ispititi peste puterile voastre; ci, impreuna cu ispita, a pregatit si mijlocul sa iesiti din ea, ca s-o puteti rabda. (1Cor.10:13)
Ce am putea deci sa zicem mai mult decat Domnul Isus Hristos sa fie laudat !

Despre behaitul oilor si Glasul Pastorului

caci "Oile Mele ascultă glasul Meu; Eu le cunosc, şi ele vin după Mine "...
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

12 răspunsuri la Toti ar trebui sa stim : marturisirea mantuieste omenirea

  1. Mesajul zice:

    „Daca marturisesti deci cu gura ta pe Isus ca Domn si daca crezi in inima ta ca Dumnezeu L-a inviat din morti, vei fi mantuit. (Rom.10:9)Caci prin credinta din inima se capata neprihanirea, si prin marturisirea cu gura se ajunge la mantuire, dupa cum zice Scriptura: „Oricine crede in El nu va fi dat de rusine.
    Mesajul fals, blestemat si contradictoriu a lui Branham nu are nici o legatura cu adevarul biblic de care frumos l-ai mentionat.
    Mesajul se refera la tainele unice descoperite de Branham lucru care este dovedit ca fiind mincinos.
    Nu trebuie sa marturisesti mesajul lui Branham nicaieri. Trebuie sa marturisesti pe Isus ca Domn si sa crezi ca Dumnezeu L-a inviat din morti.
    Branham si alti eretici au schimba acest adevar in filozofiile lor bolnave si au oprit mantuirea oamenilor lunenadu-le alte restrictii si legi personale ale lui Branham si Frank.

  2. As putea sa zic despre comentatorul anterior ca are in inima numai intentii rele si defaimatoare, dar prefer sa cred ca el este doar gresit informat si nu este deloc constient de acest lucru, Measjul lui Dumnezeu transmis noua prin fratele Branham este foarte simplu si clar , dupa parerea mea este cea mai clara invatatura biblica despre divinitatea Domnului Isus Hristos. Daca este sa judecam drept, este singurul mesager crestin contemporan ( desi apartine generatiei anterioare ) care ni-L prezinta intr-adevar ca Unic Stapan si Domn , asa cum a declarat si apostolul Iuda in epistola lui versetul 4 , in concordanta stricta cu declaratia lui Moise (Deut.6:4)
    Si asa cum citim in versetul 5, „. Vreau sa va aduc aminte, macar ca stiti o data pentru totdeauna toate aceste lucruri, ca Domnul, dupa ce a izbavit pe poporul Sau din tara Egiptului, in urma a nimicit pe cei ce n-au crezut.”
    Astazi, cand toata autodeclarata crestinatate se inchina in Trinitate, la fel cum Israelitii se inchinau lui Baal pe vremea lui Ilie , adevaratul profet al lui Dumnezeu ne-a invatat si ne-a cerut sa ne inchinam in acelasi duh de credinta primit si de apostolul Ioan, care si el a scris asa : „Stim ca Fiul lui Dumnezeu a venit si ne-a dat pricepere sa cunoastem pe Cel ce este adevarat. Si noi suntem in Cel ce este adevarat, adica in Isus Hristos, Fiul Lui. El este Dumnezeul adevarat si viata vesnica. (1Ioan.5:20) Copilasilor, paziti-va de idoli. Amin.” Avem si marturia apostolului Pavel, caruia insus Domnul i-a dat raspuns ( fiind intrebat ” Cine esti Tu, Doamne ?”)” Eu SUNT Isus ” Eu zic, -( pe buna dreptate, tinand cont de vorbele Domnului redate de Ioan ” Daca n-ar fi asa, v-as fi spus. (Ioan.14:2) – ca daca nu era El Insusi Domnul, Dumnezeul nostru, nu ar fi zis fariseilor, care-l urmareau fiindca vindecase un om orb : ” Daca nu credeti ca EU SUNT , veti muri in pacatele voastre ” (Ioan.8:24) si s-ar fi impotrivit cu vehementa declaratiei lui Toma , care a fost invitat, dupa inviere, sa puna mana si sa-i simta ranile rastignirii : ” Domnul meu si Dumnezeul meu ! ”
    Cu un asa mare ” nor de martori „( fiindca sunt multe alte texte in Biblie care dau aceeasi marturie despre El ) eu inclin sa cred ca aceia care neaga acest Mesaj al orei pacatuiesc impotriva Duhului Sfant , Acela care ni l-a si adeverit prin mii de cazuri de vindecare prin credinta .Mesajul a fost si este FAPTE de credinta, nu vorbe goale purtate pe aripi de vanturi vijelioase ale celor care nu-L cunosc pe Dumnezeul nostru si Numele Lui mai presus de orice Nume : Domnul Isus Hristos

  3. KKK zice:

    Branham ordinat si pus in slujba de Vrajitorul Imperial si mason s KKK Roy Davis. Adunatura de masoni si congresmanul Upshaw era cu ei in asociere. Au falsificat totul.

    De unde a primit puterile Branham daca un vrajitor masonic si-a pus mainele si la ordinat? Hula impotriva Duhului Sfant este sa spui ca Duhul Sfant inseala si minte cum Branham idolul tau a facuto.

  4. KKK zice:

    Este clar dece Branham si a pus steaua masonica pe tabernacol si de ce e inmormantat sub piramida masonica.

  5. KKK zice:

    Behaitule vorbesti ca un miel dar esti un sarlatan!

    Mesajul lui Branham nu este despre Dumnezeirea lui Isus ci despre tainele lui ne-descoperite. D-zeirea lui Isus au invatato unitarienii penticostali nu branham mincinosule! Cit timp vei mintii cititorii?? Branham a fost ordinat de vrajitorul masonic si a furat invataturi de unde ce e a putut si asa si a facut el mesajul. Nu exista nici o dovada ca el ar fi descoperit ceva.
    Tu ai vreo dovada? Nu ai dar continui sa minti ca toti branhamistii. Ajunga-te minciuna si inselatoria!

  6. KKK zice:

    Branham a promis la inceput ca nu vrea ca oamenii s ail urmeze apoi recunoaste ca l-au acceptat pe el si mesajul lui

  7. KKK zice:

    A acceptat sau nu Branham rugaciunea la fotografia lui? El spune ca da.

    Cu asta am incheiat. Au revoir.

  8. Subiectul articolului meu este marturia personala cu privire la credinta si experienta in Hristos Isus ,, de aceea socotesc comentariile de mai sus doar ca o marturie conspirativa de KK ,care uzeaza tocmai de metodele acelei organizatii pe care pretinde ca o blameaza si neavand nimic in comun cu spiritul acestui blog ..Degeaba cauta unii cu orice pret sa vopseasca in negru paginile Cartii Adevarului, fiindca literele ei devin albe si stralucesc si mai puternic in contrast . Fie k a treia litera prin care s-a semnat anonimul respectiv sa schimbe si sensul gandurilor lui , precum schimba si intelesul asocierii doar a celorlalte doua citite in limba romana
    Interpretarile si asocierile false de evenimente si persoane de care se foloseste pentru a denigra o lucrare a lui Dumnezeu la o jumatate de secol dupa desfasurarea evenimentelor, nu-i aduc nici o cinste, dimpotriva, ne dezvaluie un caracter corupt , plin de marsavie si ura impotriva unui predicator crestin din toate punctele de vedere ale celor care cunosc pe Dumnezeu si iubesc descoperirea Domnului Isus Hristos in slujba incredintata lui in primele decenii ale timpului de sfarsit despre care ne-a informat Cuvantul lui Dumnezeu si in care traim si noi astazi
    Eu cred ca impotrivitorii Mesajului orei nu fac altceva prin toate activitatile lor propagandiste decat sa-si exprime frustrarea pentru esecul lor in viata de credinta . Ei au avut de la inceput vise de marire sperand, ca si cei sapte feciori ai lui Sceva si ca si omul numit Simon din relatarea biblica sa obtina si ei de la Dumnezeu doar puteri supranaturale cu care sa fie inaltati in ochii lumii , fara a fi in stare sa suporte rsatignirea si ocara Lui Hristos din partea lumii asa zis civilizate in care traim

  9. KKK zice:

    Exact asta a facut Branham cerand vrajitorului mason sa il ordineze. Spera sa primeasca puteri mari. Si a primit direct de la seful vrajitor mason kkk! Oricat negi adevarul acesta te va ajunge din urma. NU POTI ASCUNDE ADEVARUL! SARLATANIA MASONICA BRANHAMISTA FONDATA DE VRAJITORUL IMPERIAL ESTE DOVEDITA!Prorocul tau a fost ordinat de un vrajitor! De un vrajitor!
    Tu nu pricepi de ce tot mesajul e un fals? Pentru ca sursa lui e falsa si mincinoasa.
    Si sa stii ca nu exista impotrivitorii mesajului. Exista oameni care au descoperit inselaciunea numita mesajul orei. Impotrivitorii sant altceva. Sant aceia la care le arati dovezi si nu cred ci se impotrivesc. Dar aceia tocmai voi santeti. Voi santeti. Altii v-au dovedit voua ca santeti intr-o biserica falsa nicolaita masonica luciferiana ordinata de un vrajitor. dar desi stiti va impotriviti continuu. Voi santeti impotrivitorii! Voi nu ati dovedit nicaieri ca mesajul este adevarat si ca Branhamel ar fi descoperit ceva. Nu ai nici o dovada! O stii dar te faci ca nu vezi. Ai fost provocat sa dovedesti ceva din mesaj si de cativa ani nu ai reusit nici macar odata.

  10. Dragul meu, vorbesti discutii Pacat este ca te intereseaza doar lucrurile omenesti din spatele carora privesti fiindca ,in felul acesta nu vei ajunge niciodata sa privesti Cuvantul in fata pentru a putea sa primesti descoperirea Lui Isus Hristos . Degeaba o astepti tu de la Branham, daca nu ti-o da Tatal ceresc !
    Mesajul este Adevarul lui Dumnezeu pentru mine si pentru ceilalti frati si surori in Hristos, tot asa si inca mai mult decat este un fals pentru tine si tovarasii tai de repetentie fata de lectiile lui, la care va laudati degeaba ca ati participat candva, fiindca v-ati dovedit a fi doar chiulangii de prima clasa .

  11. KKK zice:

    Saracii de voi branhamisti. Nu va interesat adevarul niciodata. Santeti bolnavi.

    „Informații esențiale despre tulburarea de personalitate de tip paranoid.
    Principala caracteristică a acestei tulburări de personalitate este reprezentată de un pattern de neîncredere și suspiciune față de alții, ale căror intenții sunt interpretate ca fiind răuvoitoare, fără a ține cont de dovezile care le-ar putea demonta aceste suspiciuni.
    O persoană suspicioasă nu va fi convinsă să își abandoneze suspiciunea, ba dimpotrivă, atunci când i se vor aduce argumente raționale, va încerca să găsească în ele anumite aspecte care să îi confirme punctul de vedere inițial. Va elimina ceea ce nu este relevant pentru presupunerile sale nefondate și va amplifica tot ceea ce i le-ar putea confirma. Dacă va găsi un oarecare indiciu, irelevant pentru oricine altcineva, va transforma acel indiciu într-o dovadă incontestabilă care să îi confirme suspiciunea, ignorând toate faptele din jur care l-ar putea corecta și modifica.”

  12. KKK zice:

    BRANHAM MASONUL, urmas si ordinat de Vrajitorul Imperial ISI TRIMITE OILE CATRE MASONERIA SATANICA:

    ‘Cause I—I believe that the Masons are all right, but the Mason Lodge will never take the place of the Church, or the Blood of Jesus Christ. All my people are Masons, and they’re all right as a lodge.
    – Branham, 61-0414 – Be Not Afraid, It Is I

    162. Brother Branham, is there anything wrong with belonging to a lodge after we have become a Christian, such as the Masons? No, sir. You be a Christian wherever you are. I don’t care where you are, you can still be a Christian.
    – Branham, 61-1015M – Questions And Answers – See more at: http://seekyethetruth.com/resources-deep-davis.aspx#sthash.7kmJXsLp.dpuf

nimic

