Spiritul unei lumi care (mai ieri ) se indrepta in forta spre apus si care a si ajuns la el … ilustrat prin Cenaclul Flacara

Sunt  unul  care  eram  printre  ei,  cand  am  auzit  chemarea  lui Hristos   si  atunci  am  fost  nevoit  sa -i  dau  dreptate  apostolului Pavel  ”

” Dar lucrurile care pentru mine erau castiguri le-am socotit ca o pierdere, din pricina lui Hristos.Ba inca si acum privesc toate aceste lucruri ca o pierdere, fata de pretul nespus de mare al cunoasterii lui Hristos Isus, Domnul meu. Pentru El am pierdut toate si le socotesc ca un gunoi, ca sa castig pe Hristos (Filip.3:8)

Despre behaitul oilor si Glasul Pastorului

caci "Oile Mele ascultă glasul Meu; Eu le cunosc, şi ele vin după Mine "...
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Spiritul unei lumi care (mai ieri ) se indrepta in forta spre apus si care a si ajuns la el … ilustrat prin Cenaclul Flacara

  1. Nu inteleg ce vrei sa spui… Adica partial inteleg, am crezut si eu intr-o vreme ca toate lucrurile din aceasta lume sunt un „gunoi” de care trebuie sa te debarasezi cat mai repede…. Acum, imi dau seama ca mi-am aruncat la gunoi tineretea, si peste 25 ani de viata… Nu am primit nimic in schimb…

    Chiar daca nu am prins epoca cenaclului Flacara, am „rasfoit” putin video-ul trimis si mi-a placut. Nu am gasit in el nimic ce ar fi „gunoi”, chiar mi-a placut ce am vazut, mai ales de la minutul 56.

    Sau te-ai referit ca spiritul acela al timpurilor vechi si bune a apus, ca daca te uiti ce spectacole au loc acum, nu iti ajung toate lazile de gunoi din Romania ca sa le umplii cu ele?

    ABEL

  2. In anii aceia cand granita era inchisa, Radio Europa Libera era singurul mijloc prin care puteam sa stin ” pe ce lume traim ” iar Cenaclul era ca si gura de aer pentru naufragiat..Era serviciu militar obligatoriu in care invatam bine sa tragem cu pusca mitraliera si eram crescuti in spirit patriotic de aparare a frontierelor . Acuma, dupa mai mult de 20 de ani de la Revolutia trucata vedem ca acele lucruri ” apreciate” nu ne-au adus nici un folos , dimpotriva, o gramada de pierderi irecuperabile in toate domeniile . Romania a ajuns la apus si la propriu si la figurat ( majoritatea celor buni de munca sunt plecati peste hotare iar ecoomia tarii este ” la pamant ” si pamantul tarii este tot mai pustiu ) Vedem ca si Cenaclul a fost doar un mijloc de manipulare a maselor, ca orisicare Religie , prezentand doar un adevar relativ valabil la un moment dat .
    Cuvantul lui Dumnezeu si numai El ne prezinta totdeauna adevarul absolut valabil pentru eternitate
    Gunoiul nu-i neaparat sa fie ceva rau, gunoi este si orice lucru folosit de care insa nu mai ai nevoie , desi inca mai tine .

nimic

