Un viitor si o nadejde

Majoritatea  timpului  pe  care-l  petrecem  in viata  aceasta  suntem  preocupati sa  rezolvam  problemele  ei , si  doar  din  cand in gand  ne  amintim  de  datoria  noastra  ca  fii  sau  fiice de  a  intra  in  partasie  cu  Tatal  nostru  de  a  ne  indrepta  gandurile spre  nevoia  de-a sta  in  prezenta  Lui si  a-I  asculta  Cuvantul  adresat  noua  personal , asa  cum  El a  declarat  prin  profetul Ier.29:11  :”Caci Eu stiu gandurile pe care le am cu privire la voi, zice Domnul, ganduri de pace, si nu de nenorocire, ca sa va dau un viitor si o nadejde.”

Care  este  nadejdea despre  care  ne  invata  Dumnezeu  in  Scriptura ? Si  ce  ne  asteapta  in  viitorul din  gandurile  Domnului ?

Apostolul   a  spus  odata, cand  era  la bara  de judecata :  ” eu cred tot ce este scris in Lege si in Proroci si am in Dumnezeu nadejdea aceasta, pe care o au si ei insisi, ca va fi o inviere a celor drepti si a celor nedrepti.. De aceea ma silesc sa am totdeauna un cuget curat inaintea lui Dumnezeu si inaintea oamenilor.”

Perioada  mortii  ca  si  aceea  a vietii  in  acest  trup  natural  este  deci  limitata   si  toti  oamenii  vor  invia  , fiindca  toti  avem  aceasta  nadejde , fie  ca  suntem  drepti, fie  ca  suntem  nedrepti  in  ochii  omului  si  ai  lui Dumnezeu..  Dar  problema  unui  viitor  Scriptura  nu  o  mai  prezinta  la  comun,  asa  cum  ne-a  prezentat  nadejdea . Va  invit  sa  cercetati  acest  subiect  al viitorului  in  viata voastra  personala , in  corelatie  cu  gandurile  pe  care le  are  Dumnezeu  cu privire la  noi

Despre behaitul oilor si Glasul Pastorului

caci "Oile Mele ascultă glasul Meu; Eu le cunosc, şi ele vin după Mine "...
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

nimic

