… de cine sa-mi fie frica? (Ps.27:1)

In  Dex online , cuvantul  FRÍCĂ, (rar) frici, s. f.  defineste o „ Stare de adîncă neliniște și tulburare provocată de un pericol real sau imaginar; lipsă de curaj. V. teamă, spaimă, groază.”

Am  trait  si  eu  deseori aceasta  stare  care  mi-a  fost  provocata  mai  mult  de  pericole  imaginare  decat de  cele   reale  cu  adevarat  si  mi-am  dat  seama  de  situatie  doar  dupa  ce  am  cercetat  acest  subiect  din punct de vedere  Biblic . De aceea  va invit  sa  -l  parcurgem  impreuna , daca  vreti .

” (Un psalm al lui David.) Domnul este lumina si mantuirea mea: de cine sa ma tem? Domnul este sprijinitorul vietii mele: de cine sa-mi fie frica? (Ps.27:1)                                                                                                                              Printre  nenumarate  alte  stari  de  neliniste  provocate  de  diverse  cauze  in  diverse imprejurari  din viata  traita  de  fiecare  individ  in  mod  deosebit  de altii, cea  mai  puternica  pe care  o  simte  oricare  om  este  frica  mortii. De multe  ori omul  se  teme  de suferinta  pierderii unor  drepturi  si  libertati, a  sanatatii  fizice, a  unor  bunuri  materiale,  unor  fiinte  dragi , insa  frica  de  moarte incearca  prin  oricare  mijloace  s-o  tina  departe  de  constiinta  lui  ( sa  se  ascunda  de  ea ).

In  Biblie  sunt  presarate ( in  diverse  versete  din  cuprinsul  cartii)  multe  evenimente  care  prezinta  starile  de frica  pe  care toti  le  putem  intelege  cu  usurinta. Este insa  o  frica  pe  care  nu  toti  o  pot  pricepe, motiv  pentru  care  nu  pot  sa  tina  cont asupra  ei  :  frica  de Domnul . Dar  culmea  este  faptul  ca  tocmai  despre aceasta  este  spus  ca  este  inceputul  intelepciunii  (Prov.9:10)

Cuvantul  lui Dumnezeu  ne  spune  cand  si  de  ce  s-a abatut  asupra  omului  acest  sentiment  de  frica , in  Eden : ”  Domnul Dumnezeu a chemat pe om si i-a zis: „Unde esti?”Ti-am auzit glasul in gradina; si mi-a fost frica, pentru ca eram gol, si m-am ascuns.” (Fac.3:10)                 Citind  Biblia  sub calauzirea   Duhului Domnului, vom  vedea  ca  oricare  gen  de  frica  a  omului  este  in  legatura  cu  lipsa  de  acoperire  a faptelor  lui in prezenta  Cuvantului de  judecata  a  Domnului Dumnezeu 

Unul  dintre  personajele  din  Basmele  copilariei   zicea  ” Eu  nu  ma  tem  de  nimeni  afara  de  Dumnezeu  si  de  Mama Padurii ” Conform  definitiei  fricii,  sunt  acestea  pericole  reale,  ori  doar  imaginare ?  Multi  oameni  nu  cred  ca  exista  un  Dumnezeu  si  cu  atat  mai  putin  o  Mama   Padurii .

Este  vre-un  cititor  care  ar  vrea  sa ne  spuna  ceva  in  legatura  cu  acest  subiect  vast ?

Continuare….

Despre behaitul oilor si Glasul Pastorului

caci "Oile Mele ascultă glasul Meu; Eu le cunosc, şi ele vin după Mine "...
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

nimic

