Ce inseamna ” vremuri grele in zilele din urma ” ? ( 2 Tim.3.1)

Si pentru  care  timp  din  istorie au  fost  profetite  acestea ?  Le vor  trai  oamenii  care se vor  naste  peste  5 bilioane ani,  ori  le  traim  chiar  noi,  astazi  ?

Dupa  cum  ati  observat  , articolele  pe  care  le-am  postat  anul  acesta   ne  vorbesc  despre  o  confuzie  tot  mai  accentuata   in  care  intra  gandurile  oamenilor   care  nu  mai  vor  sa  tina  seama  deloc  de   Cuvantul  vorbit   de  Dumnezeu  , adresat  in  mod  specific  acestei  generatii in  care  traim  azi,  generatie  care  a  urmat  aceleia  a  vietii  Profetului anuntat  de  Maleahi

In  scrisoarea  apostolului  citim si  aceasta  avertizare  :  : ” Caci oamenii vor fi……( citeste in Biblie ) . Sunt printre ei unii…(citeste  in Biblie )   care invata intotdeauna, si nu pot ajunge niciodata la deplina cunostinta a adevarului…..( citeste  in Biblie )   avand doar o forma de evlavie, dar tagaduindu-i puterea. Departeaza-te de oamenii acestia. „

Despre behaitul oilor si Glasul Pastorului

caci "Oile Mele ascultă glasul Meu; Eu le cunosc, şi ele vin după Mine "...
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Ce inseamna ” vremuri grele in zilele din urma ” ? ( 2 Tim.3.1)

  1. Eu cred ca este mai degraba confuzie in randul celor ce „citesc” Biblia ca pe o carte de stiinta.

    Autodeclaratul „profet” din Maleahi 4 a prevestit ca sfarsitul iminent al omenirii va fi in 1977. Iata ca au trecut aproape 40 ani de atunci, si… unii probabil mai „rasariti” vor declara acum, ca sigur a avut dreptate (ca doar profetii, precum Harold Camping nu gresesc) Dumnezeu a mai „adaugat” vreo 40 ani, si astfel ca sfarsitul va veni prin 2017…

    Daca stiinta a dovedit ca Universul nostru (asta pe care il cunoastem si la care ne raportam) se va stinge peste 5.000.000.000 ani, inseamna ca asa este, GARANTAT. Asta nu inseamna ca „sfarsitul omenirii” va fi atunci, doar ca acel „cinematograf” in care „ruleaza” istoria acestei lumi va fi demolat. Poate intre timp, se vor construi altele noi?

    Om muri si om vedea…
    ABEL

  2. Dar Bibia este o carte de stiinta , si chiar mai mult decat atata ! Sa ne amintim vorbele Domnului Isus „Cum s-a intamplat in zilele lui Noe, aidoma se va intampla si la venirea Fiului omului.” (Mat.24:37) Ai putea sa zici ca si atunci ” s-a demolat un cinematograf in care a rulat istoria lumii de dinainte de potop ” o istorie care nu a fost mai lunga de cateva doua mii de ani . Toti au fost informati despre demolarea iminenta, insa numai Noe a putut sa creada ca se poate intampla asa ceva . Pe atunci pocainta insemna sa asculte de sfatul Domnului pentru construirea Titanicului de salvare .Pentru zilele noastre Cuvantul Domnului nu ne sfatuieste sa ne construim nave saptiale, ci sa devenim corp comun =madulare cu Biserica lui Hristos , fiindca „In nimeni altul nu este mantuire: caci nu este sub cer niciun alt Nume dat oamenilor in care trebuie sa fim mantuiti.” (Fapt.4:12)
    Cine citeste, sa inteleaga !

  3. cherie zice:

    De mult nu am mai trecut pe aici…
    Oamenii sunt preocupati de „SFARSITUL LUMII !”. De 2000 de ani se tot asteapta sfarsitul asta. Dar sfarsitul lumii a existat pentru toti oamenii care au trait in acesti 2000 de ani fara exceptie. Toti acei oameni au murit si sfarsitul lumii pentru fiecare om a fost o realitate. Chiar Iisus in calitatea sa de om a murit de adevaratelea.(chiar daca apoi, din alte considerente . A INVIAT !)
    Istoria pamantului studiata de cei care si-au dedicat viata acrestui obiectiv prezinta dovezi ca au existat nenumarate „sfarsituri de lume”, pentru civilizatii, pentru comunitati omenesti si chiar pentru rase de oameni. Omenirtea este intr-o continua schimbare si se pare ca exista „acolo sus” o ratiune care intervine in ultima clipa salvandu-ne de nimicirea totala…
    In loc sa ne procupe sfarsitul lumii prevazut in „apocalipsa” ar trebui sa ne preocupe sfarsitui nostru personal caci la fel ca in apocalipsa noi oamenii trecem individual prin incercari si ne confruntam cu scenele simbolice de acolo…..Nu avem putere sa schimbam lumea decat prin schimbarea noastra asa ca… pe mine nu ma imprsioneaza sfarsitul lumii cand stiu ca exista un sfarsit mai important si mai predictibil, pentru mine. De acel sfarsit prebuie sa ma ocup caci doar asupra acestuia am responsabilitati.
    Semnele de care spui ca scriu ziarele, sunt, dar nu mi se par deloc ca eu as putea sa schim ceva.
    Cine sunt eu sa pot schimba ceva in lumea asta? oricare ar fi sfarsitul lumii eu voi fi judecata dupa faptele mele.
    Dupa cum se stie fiecare, porcul nu se ingrasa in ajun. Nu pot face repede o rugaciune izbavitoare inainte de sfarsitul lumii ca sa ma ierte Dumnezeu. Cel mult pot sa „ma pocaiesc ” adica sa imi para rau pentru tot ce am facut rau in viata… In rest nici daca daruiesc tot ce am agonist tot nu se schimba nimic in situatia mea. Ultima judecata dupa moartea mea, care stiu sigur ca va fi in curand, pentru mine este singurul SFARSIT AL LUMII si doar de acesta sunt preocupata… 🙂
    Lumea se va sfarsi sau nu, in curand dar eu sigur ma voi sfarsi ….in curand. 🙂

  4. Cherie, multumesc pentru comentariu este de apreciat ideia generala transmisa de tine. Cu ce nu sunt insa de acord este ultima propozitie . Oamenii care nu citesc Biblia sunt dezinformati la scara larga de catre altii asemenea lor . Ei sunt determinati sa astepte de la Dumnezeu sfarsitul lumii, intr-o vreme in care El si-a anuntat prin Profeti revenirea Sa pe Pamant la intalnirea cu fiii si fiicele Sale din toate generatiile, care Il vor intampina in vazduh pe Acela care isi va aseza Imparatia Lui peste toate tarile si natiunile Pamantului. Doar ganditi-va bine, cum sa fie sfarsitul lumii cand Imparatia Domnului nostru abia va incepe atunci ?
    In ce priveste sfarsitul individual, acesta nu este la moartea clinica, fiindca despartirea de trupul muritor nu inseamna decat unirea cu un trup deosebit de acesta prin legaturile interne ale materialul din care este facut . Nu este nicidecum o reancarnare,,cum socotesc unii, adica intrarea sufletului in alt trup ( chiar unul de animal, zic ei ) fiindca Iov, cel caruia i-a vorbit Dumnezeu , a zis despre Rascumparatorul care S-a facut cunoscut Lui : „Dar stiu ca Rascumparatorul meu este viu si ca Se va ridica la urma pe pamant. (Iov.19:25). Chiar daca mi se va nimici pielea si chiar daca nu voi mai avea carne, voi vedea totusi pe Dumnezeu. Il voi vedea si-mi va fi binevoitor; ochii mei Il vor vedea, si nu ai altuia. Sufletul meu tanjeste de dorul acesta inauntrul meu.” Daca v-ati putea macar gandi la revelatia pe care a avut-o Iov cand a spus acele cuvinte !….
    Ce fel de sfarsit al lumii asteapta oamenii prosti informati ? nu va fi niciodata ceea ce-si inchipuie ei , prin ganduri diferite de acelea pe care Duhul Sfant le transmite cand citim Cuvantul lui Dumnezeu.
    Crestinii niciodata nu asteapta sfarsitul lumii, ei asteapta intalnirea cu Isus Hristos in carne si oase,asa cum L-au vazut ucenicii in ziua inaltarii si inainte de aceea, cand El i-a asteptat sa coboare din corabie pe tarm , cu pesti fripti (Luc.24:39) . Ce va fi atunci si dupa aceea, este inca tainuit, si vom sti numai daca vom trai si vom vedea fiindca noi credem fagaduinta : „Isus i-a zis: „Eu sunt Invierea si Viata. Cine crede in Mine, chiar daca ar fi murit, va trai. (Ioan.11:25)

  5. cherie zice:

    Da asa este, moartea nu inseamna sfarsitul vietii ci doar sfarsitul unei perioade de viata, sfarsitul timpului aferent acestui trup in care locuim… Asa cum in univers nimic nu se pierde, totul se transforma, si energia care inseamna Viata omului, fiind vesnica, nu dispare, doar se transforma…..
    Asa se spune si de cei care cred in reincarnare si de cei care cred intr-o viata langa Iisus. Oricum, ce suntem nu vom mai fi, ne vom transforma….Asta este sigur.
    Crestinismul spune ca trebuie sa incepem transformarea spiritului inca din timpul vietii in trupul de care ne vom desparti…. Si ne transformam totdeauna, chiar daca nu suntem constienti ca ne transformam…. Eu asa cred…

  6. Iov s-a gandit, pe vremea cand suferea de boala leprei, care pe atunci era fara leac medical ;”Daca omul odata mort ar putea sa mai invie, as mai trage nadejde in tot timpul suferintelor mele, pana mi se va schimba starea in care ma gasesc. (Iov.14:14).El nu avea siguranta vietii eterne pana cand Domnul Dumnezeu i-a dat o viziune , si atunci s-a pronuntat cu siguranta tare in ceea ce a vazut : „. Oh! As vrea ca vorbele mele sa fie scrise, sa fie scrise intr-o carte;
    as vrea sa fie sapate cu un priboi de fier si cu plumb in stanca pe vecie…” Dar stiu ca Rascumparatorul meu este viu si ca Se va ridica la urma pe pamant. Chiar daca mi se va nimici pielea si chiar daca nu voi mai avea carne, voi vedea totusi pe Dumnezeu.. Il voi vedea si-mi va fi binevoitor; ochii mei Il vor vedea, si nu ai altuia. Sufletul meu tanjeste de dorul acesta inauntrul meu.(Iov19.23-27)
    Si apostolul Pavel a primit o convingere puternica, tot pe baza unei viziuni ceresti :„El va schimba trupul starii noastre smerite si-l va face asemenea trupului slavei Sale, prin lucrarea puterii pe care o are de a-Si supune toate lucrurile. (Filip.3:21)
    Asa cum ai spus la incheierea comentariului, Cherie, apostolul Pavel confirma, ,numai ca pentru el transformarea este constienta : „Noi toti privim cu fata descoperita, ca intr-o oglinda, slava Domnului, si suntem schimbati in acelasi chip al Lui, din slava in slava, prin Duhul Domnului”.. (2Cor.3:18) Aici s-a referit la partea spirituala Si a mai zis asa cu privire la trup : „Iata, va spun o taina: nu vom adormi toti, dar toti vom fi schimbati,intr-o clipa, intr-o clipita din ochi, la cea din urma trambita. Trambita va suna, mortii vor invia nesupusi putrezirii, si noi vom fi schimbati. (1Cor.15:51-52). Dar stim ca, pana in ziua de azi, toata firea suspina si sufera durerile nasterii. Si nu numai ea, dar si noi, care avem cele dintai roade ale Duhului, suspinam in noi si asteptam infierea, adica rascumpararea trupului nostru. (Rom.8:23)
    Aceasta este invatatura Biblica ,predata de oameni care au si experimentat-o si este dovedita a fi corecta Este scris ca, (Mat.27:53) dupa invierea Domnului Isus s-au aratat in Ierusalim multi sfinti din vechime, intre care precis ca si Iov si-a trait visul lui, vazand cu ochii trupului cel nou pe Rascumparatorul viu umbland pe pamant ,dupa fagaduinta primita de la El chiar inainte ca sa fie vindecat de lepra si complet reabilitat material
    Eu ma gandesc la faptul ca fiecare copil de Dumnezeu nascut din nou va prinde aceeasi viziune , pe care i-o da Tatal ceresc .

nimic

