De ce trebuie crestinul sa-si iubeasca vrajmasii si care sunt ei ?

In  primul  rand, pentru  ca  este  una  dintre invataturile  Domnului nostru Isus Hristos  :   ” Ati auzit ca s-a zis: „Sa iubesti pe aproapele tau si sa urasti pe vrajmasul tau.”  Dar Eu va spun: iubiti pe vrajmasii vostri, binecuvantati pe cei ce va blestema, faceti bine celor ce va urasc si rugati-va pentru cei ce va asupresc si va prigonesc, (Mat.5:44) ca sa fiti fii ai Tatalui vostru care este in ceruri; caci El face sa rasara soarele Sau peste cei rai si peste cei buni si da ploaie peste cei drepti si peste cei nedrepti.”   Acest  motiv ar  trebui  sa  fie  indeajuns  pentru  toti  care, prin  descoperire  divina, Il  recunoastem  ca  Tatal nostru

Dar, daca  vrem  sa  stim  mai  mult  despre  invataturile  Lui  privitoare la  vrajmasi,  Mesajul orei  ne  este  astazi  la  indemana  pentru  o  documentare  exhaustiva  din  Cuvantul  lui Dumnezeu,  asa  cum  este  scris  in Biblie .

M-as bucura  sa stiu ca  si cititorii acestui  blog  se  gandesc la acest  subiect,  pana  cand  voi  continua  sa  exprim  gandirea  mea , pe  pagina  aceasta   de blog

……Am  constatat  ca unii  cititori sunt  … n-are  importanta  cum,  judecatile  mele  pot  fi  eronate, mai  bime  sa  le  uit  de  data  aceasta  si sa  va  prezint  cateva  versete  din  Scriptura  pe  baza  carora  as vreau  sa continui  subiectul  acestui  articol  si  iarasi  va rog  sa  meditati  si  voi asupra lor , si  apoi  va  voi  spune  si  eu  ce-am  vrut  sa va  arat  prin ele  :

  • . Si de ce suntem noi in primejdie in orice clipa?   In fiecare zi eu sunt in primejdie de moarte; atat este de adevarat lucrul acesta, fratilor, cat este de adevarat ca am de ce sa ma laud cu voi in Hristos Isus, Domnul nostru.Scumpa este inaintea Domnului moartea celor iubiti de El. (Ps.116:15)
    • Nu va temeti de cei ce ucid trupul, dar care nu pot ucide sufletul; ci temeti-va mai degraba de Cel ce poate sa piarda si sufletul si trupul in gheena. (Mat.10:28)
      • Astfel, dar, deoarece copiii sunt partasi sangelui si carnii, tot asa si El insusi a fost deopotriva partas la ele, pentru ca, prin moarte, sa nimiceasca pe cel ce are puterea mortii, adica pe diavolul, (Evr.2:14)
        • Ei l-au biruit prin sangele Mielului si prin cuvantul marturisirii lor, si nu si-au iubit viata chiar pana la moarte. (Apoc.12:11)

Vrajmasul cel din urma, care va fi nimicit, va fi moartea. (1Cor.15:26) Caci trebuie ca El sa imparateasca pana va pune pe toti vrajmasii sub picioarele Sale.. Caci daca moartea a venit prin om, tot prin om a venit si invierea mortilor.( 1 Cor. 15.21 )

Despre behaitul oilor si Glasul Pastorului

caci "Oile Mele ascultă glasul Meu; Eu le cunosc, şi ele vin după Mine "...
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

nimic

