De la caruta la racheta intr-o singura generatie : poate fi omul limitat, si care ar fi limitele lui ?

Avand in  vedere  discutiile  in  legatura cu  forma  Pamantului  si  daca  acesta  nu  se  misca  ori  daca  se  roteste  si  inainteaza  spre  o  tinta  in  spatiul  cosmic, discutii  pe  care  le-am  prezentat  in articole  si comentarii anterioare  ca  si o  tema  principala  si  foarte  importanta  pentru mine, continui  sa  cercetez  si  voi  arata  in  curand  concluziile mele  finale

Pan  atunci,  va  invit  sa  vizionati aceste  reportaje  „spatiale ”

O  vizita  ” de lucru ”  in   afara  zonei  de  atractie  a  Pamantului „mersul” = plutirea   in  conditii de  zero gravitatie pentru  o  perioada  de timp, cat  si   revenirea  pe  sol  este  o experienta  extraordinara, asa  cum  este  povestita  de  aceia  care  au  trait-o . Oricine  si-o  poate  imagina,  insa  numai  cei  in  cauza  stiu  cum  este  in  realitate . Eu  cred  ca  oarecum  asemanatoare  este  si  umplerea  cu  Duhul  Sfant  ,  toti  ne-o  putem  imagina , dar  n-o  putem  simti  decat  atunci  cand  o  experimentam  cu  adevarat, cand  parasim  ” pe  viu ” conditiile  de  viata  in  firea  pamanteasca  si  trecem   din  domeniul  firesc  in  cel  spiritual,  in  care  exista  zero  necredinta = pot  totul  in Hristos, care  ma  intareste .

am gasit traducerea  ultimului video cu aterizarea   http://amara.org/ro/videos/WFy8u5DA2O35/ro/912680/

 

 

 

Despre behaitul oilor si Glasul Pastorului

caci "Oile Mele ascultă glasul Meu; Eu le cunosc, şi ele vin după Mine "...
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

nimic

