Vinovat de dragoste …

si  alte  cantece  pentru  suflet

Despre behaitul oilor si Glasul Pastorului

caci "Oile Mele ascultă glasul Meu; Eu le cunosc, şi ele vin după Mine "...
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Vinovat de dragoste …

  1. Zsolt zice:

    Frate, intra te rog la setarile websiteului, si regleaza sa apara pe pagina principala mai putine informatii, caci pagina este foarte lunga si se incarca greu.
    Am deschis si eu un blog. Dorinta mea este sa aduc la cunostinta cititorilor ca Mesajul este intr-adevar frumos si captivant, si mai ales ziditor pentru Mireasa Lui Cristos.

    mesajulorei.wordpress.com

  2. Nu ma pricep la setari, nici la etichetari, nici la temele pentru bloguri si nici nu ma preocupa sa le mai invat, de-abia am timp pentru rezolvarea problemelor din viata de zi cu zi..Pe nevasta o vad doar la televizor, la o vizionare de o ora, doua, in timp ce mai asez pe blog cate-un gand sau mai ascult un cantec , sau mai stam si noi la un pahar de vorba cu ceilalti membri de familie din diaspora prin apel video in grup pe Skype. Este mai privat decat facebook, si ne putem spala rufele in familie, nu sub orice ochi de gura-casca . Timpul meu s-a scurtat deja, in mod simtitor, fara sa fi apucat sa invat sa-l pretuiesc suficient .Munca de 10 ore pe zi ,pentru a mentine un trai modest ,cu destule lipsuri si frustrari existentiale, desi nu-i prea obositoare si nici monotona, face ca timpul sa nu mai aiba valoarea umana pe care ar merita-o . Azi primesc un ban pe care maine trebuie neaparat sa-l dau altora, ca daca n-ar fi asa nu ar fi nevoie sa mai caut vre-un loc de munca Lucrul pentru nevoile trupesti niciodata nu ne aduga valoare care sa ramana si eventual sa creasca , constant ., dar ne vaduveste de ceea ce ar trebui sa consideram vrednic de valorificat ; timpul de partasie in rugaciune si meditatie la Cuvantul lui Dumnezeu .Am fost totusi binecuvantat totdeauna cu frati si surori care mentin partasia , in orice localitate am poposit candva, pentru un timp mai scurt sau mai lung , si cred ca asta mi-a fost de mare folos in viata de crestin. Cand eram mai tanar imi cautam frati, nu asteptam sa ma caute ei pe mine, cum fac de la o vreme incoace, asteptandu-i degeaba sa vina si ei cu un cuvant de referinta pe blog .
    Am citit ce-ai scris, dar astept mai mult ca sa pot comenta la subiect

nimic

