Lucruri pe care le putem intelege foarte bine mai tarziu

Domnul  a  zis  lui Petru  cand  i-a  spalat  picioarele  : „Ce fac Eu, tu nu pricepi acum, dar vei pricepe dupa aceea.” (Ioan.13:7)

Majoritatea  religiosilor  de azi , care se  considera  crestini,  nu  pricep de  ce  a  spalat  Isus  picioarele  ucenicilor cu  foarte putin  timp  mai  inainte ca  sa  fie  vandut  si  crucificat  si  nici  de ce  le-a  zis  :”  Voi Ma numiti „Invatatorul si Domnul” si bine ziceti, caci sunt.  Deci daca Eu, Domnul si Invatatorul vostru, v-am spalat picioarele, si voi sunteti datori sa va spalati picioarele unii altora. Pentru ca Eu v-am dat o pilda, ca si voi sa faceti cum am facut Eu ”   si  de aceea ei nici  nu  practica  aceasta  invatatura  biblica  in  adunarile denominationale  la  care apartin .

In acest articol  as vrea  sa  reiau  ideea  plansului la propria  inmormantare,  prezentata  deja  intr-un  articol  mai  vechi , cu  acest  titlu -ati  intrebat  vreodata  de  ce  plange  orice  om  la  nastere ?  Am citit  despre asta  informatiile urmatoare :”http://www.desprecopii.com/info-id-56-nm-De-ce-plange-bebelusul-motive-si-sfaturi.htm dar nu am fost multumit  de  toate acelea, desi se pare  ca  abordeaza toate situatiile  experimentate .

Citind Scriptura, am putea  sa-l  auzim pe  Pavel  spunand :”O, nenorocitul de mine! Cine ma va izbavi de acest trup demoarte…? (Rom.7:24) Citind  cateva versete anterioare, am putea  sa  vedem  si motivul pentru care  a  scos  el aceasta  exclamatie . Printre altele, ganditi-va  la  sensul  cuvintelor  din aceasta  afirmatie  a lui : ” Si porunca, ea, care trebuia sa-mi dea viata, mi-a pricinuit moartea.”                                                      Ganditi-va si  la aceste  reflexii ale lui Iov : „Omul nascut din femeie are viata scurta, dar plina de necazuri. (Iov.14:1)”Ce este omul, ca sa fie curat? Si poate cel nascut din femeie sa fie fara prihana? (Iov.15:14)Cum ar putea omul sa fie fara vina inaintea lui Dumnezeu? Cum ar putea cel nascut din femeie sa fie curat? (Iov.25:4) intrebari la  care  gasim  raspunsul  duhovnicesc  in Evanghelia  propovaduita  prin  Pavel : „Dar, cand a venit implinirea vremii, Dumnezeu a trimis pe Fiul Sau,nascut din femeie, nascut sub Lege, (Gal.4:4) ca sa rascumpere pe cei ce erau sub Lege, pentru ca sa capatam infierea.( adica rascumpararea trupului nostru. (Rom.8:23) Si, pentru ca sunteti fii, Dumnezeu ne-a trimis in inima Duhul Fiului Sau care striga: „Ava”, adica: „Tata!”  Asa ca nu mai esti rob, ci fiu; si, daca esti fiu, esti si mostenitor, prin Dumnezeu.”

Mai  sunt  si multe alte  Scripturi, pe  care, citindu-le  si  gandind  duhovniceste, am  putea  intelege, mai tarziu, ca  noi, ca  si  fii  de Dumnezeu  spre deosebire  de  cei  din lume, in loc sa fim  nascuti  direct  din si prin Cuvant, – asa cum se  intampla  la  nasterea din nou -am fost  inmormantati  prin  nasterea din  fire  intr-un  trup  de ciuma , sortit  pentru  locuinta  mortilor .  Insa  prin  proorocul Osea,Domnul  ne-a  incurajat si  ne-a  asigurat ca  „Ii voi rascumpara din mana Locuintei mortilor, ii voi izbavi de la moarte. Moarte, unde iti este ciuma? Locuinta a mortilor, unde iti este nimicirea? Cainta este ascunsa de privirile Mele!” (Osea.13:14)

continuare……in  zilele  urmatoare
.

Care este ” porunca aceea care  trebuia sa-mi dea viata „, dar nu mi-a dat-o, ci mi-a dat moartea in schimb? – vorbesc cu privire la omenire, in general – De ce orice copil plange imediat ce iese afara din burta mamei lui ? Cred ca stiti cu totii , daca ati citit acea gandire imaginata a fatului care creste si se intregeste in pantecele unei femei gravide si care incepe sa-si puna intrebari despre ceea ce-l asteapta in lumea de dincolo, fiindca-si da seama ca daca aceea n-ar exista cresterea si dezvoltarea trupului sau nu ar avea nici un rost, dimpotriva, ar fi cel mai rau lucru posibil pentru el si mama lui . Si atunci, de ce nu rade nou nascutul cand primeste suflarea de viata ?
Pentru orice om normal plansul denunta tristete, parere de rau , necaz, suparare Plansul zgomotos reflecta totdeauna sentimente negative fata de viata aceasta .. Rar se intampla ca sa planga cineva din cauza unei emotii fericite , si atunci plansul este linistit . Cand omul este bucuros si fericit isi exprima prin ras aceste sentimente.

Se  spune  despre  stramosii  nostii,   dacii, ca  ei  radeau  fortat si  zgomotos  cand  isi  duceau  eroii de razboi pe  ultimul drum  sau  cand  jertfeau pe cineva  zeului lor . Insa  astazi  a  rade  la  o  inmormantare  este  socotit a fi  sacrilegiu . Toti cei  care  l-au  iubit  pe  cel  decedat   plang  fiindca-i napadesc  amintirile  unor scene  din  viata  petrecuta impreuna  cu el si  fiindca  stiu  ca  nu-l  vor  mai reintalni

Dumnezeu  a  facut lumea vie care ne  inconjoara  ( tot ce  misca si are viata ) pe  Pamant pentru om  si  prin  cuvantul  vorbit  prin  gura  omului , atunci  cand  Adam  a pus  nume  fiecarei  vietuitoare  si  prin  acela  el a  chemat  la  existenta . Dar  pentru  fiii lui , a  ales  o cale  gresita, dupa  invatatura  celui rau , . Astfel,  oricare  nastere  fireasca  pe  pamant a  fost  sortita a  fi  o  intrare  intr-un  trup    pentru  moarte   Apostolul  Pavel  a  zis  ca  mai  intai  a  venit  la  viata  ceea ce  este  firesc si  condamnat  de Dumnezeu,” si   ce este  duhovnicesc ( si  binecuvantat ) vine pe urma.”, (1Cor.15:46).printr-o  nastere facuta  la  chemarea  pe  nume  facuta  prin  cuvantul  lui Isus Hristos,  al  doilea  om = Adam                                                                                In acea  incercare  grea  a  credintei  in care a  fost  lasat  prorocul Iov , pe  cand  era  gata sa cedeze, Dumnezeu  a  intervenit    si l-a  intarit  amintindu-i, sub  forma  interogativa,  de  starea lui  de  dinainte  ca  lumea  in  care  traia  in  trup  de  carne  sa  fie  intocmita  Mesajul  orei  ne-a  invatat  ca  raspunsul  lui Dumnezeu  dat lui Iov  a determinat  trezirea lui din  amnezia  spirituala, de  care  are parte  de  fapt  oricare  fiu  de Dumnezeu   in decurul  istoriei,  pana  in  ziua  de pe urma . ” Unde erai tu …?” ( Iov38 ) Rezultatul  interventiei  divine  a fost  pocainta  . sI  NOI, CU  TOTII,  si ca  tontii , am  intrat  , dupa  ce  am  fost  adusi  pe lume , intr-o  amnezie spirituala , desi   atunci cand  am fost  nascuti  in  fire  si  duhul  nostru  a  intrat  la  viata  pacatoasa  prin  acest  trup  trecator, eram  inca  constienti  de  ceea ce  suntem  de la  inceput  si  am  plans  fiecare  la  propria  inmormantare .

Despre behaitul oilor si Glasul Pastorului

caci "Oile Mele ascultă glasul Meu; Eu le cunosc, şi ele vin după Mine "...
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

nimic

