Cel mai pretios dar…..

….pe  care  poti  sa-l  dai   altcuiva  este  timpul tau

Fiindca  dai  ceva  ce  niciodata  nu  vei  primi  inapoi !

Aceasta  maxima  pe  care  am  citit-o  in  video  https://youtu.be/5-fJf4Ikee8   m-a pus  pe  ganduri,  fiinca  am  gasit  in ea  un  sens  adanc,  comparand-o  cu  Cuvantul  Domnului  Isus :  „Voi insa iubiti pe vrajmasii vostri, faceti bine si dati cu imprumut, fara sa nadajduiti ceva in schimb. Si rasplata voastra va fi mare si veti fi fiii Celui Preainalt; caci El este bun si cu cei nemultumitori si cu cei rai. (Luc.6:35)

Despre behaitul oilor si Glasul Pastorului

caci "Oile Mele ascultă glasul Meu; Eu le cunosc, şi ele vin după Mine "...
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

nimic

