Stimate domnule Zsolt …..

acesta  este  un  mesaj  pe  care  ti l-am  scris  in  urma  citirii  marturisirii  tale  pe  care ai  scris-o  pe  blogul https://exmesajulorei.wordpress.com/2015/10/23/stimate-domnule-zsolt/comment-page-1/#comment-1241                            si pe  care-l  postez  fiindca  deocamdata  nu  am  alt  mijloc  de  comunicare  cu  tine  :

”   Stimate domnule Zsolt ( socotesc ca esti vrednic de toata stima si din partea mea ), m-am gandit deseori la tine si m-am intrebat daca mai ai putere sa rezisti la atatea incercari ale credintei, de cand am auzit prima data despre tine citind blogul lui Valentin Trifan, omul prin care Domnul a pus la incercare probabil pentru prima data fidelitatea fratilor din Romania fata de Mesajul orei. (Am postat  si  eu  cateva  povestiri  ale  lui,  care  intr-adevar  impresioneaza  adanc  la  prima  citire   pe  oricare  cititor  neavizat si  nefamiliarizat  cu  adevaratul  Mesaj al orei – asta  nu  am scris pe blogul  mentionat )
Duhul Domnului i-a dat acelui om nebunia pe fata doar cand am inceput sa-i scriu comentarii pe blog , asa cum s-a intamplat si in cazul lui Lica, despre care cred ca tot de atunci i-a fost inceputul deconspirarii.   Poate nu stii ca la mine in casa s-au petrecut mai multe evenimente cruciale in privinta Mesajului in Romania , la care eu am fost doar un simplu martor viu
Am fost , oarecum , ingrijorat de starea ta sufleteasca, dupa comentariile in care te-ai angajat pe blogul lui Lica si nu stiam ce s-a mai intamplat in gandurile tale , de cand ex-mesagistii se bucura ca au inchis gura unora care au indraznit sa-i provoace in nebunia lor , nelasand pe acestia sa mai posteze comentarii ( vorbesc si despre ale mele )
Acuma dupa ce ti-am citit comentariile de mai sus , vreau doar sa-ti transmit acest gand al meu prin Cuvantul din Ioan 17,14 „Le-am dat Cuvantul Tau; si lumea i-a urat, pentru ca ei nu sunt din lume, dupa cum Eu nu sunt din lume.” Sper sa citesti aceste randuri , si , pentru ca sa fiu sigur, ( ma gandesc ca poate te-ai hotarat sa nu mai vizitezi blogul acesta, ) le voi copia intr-un articol pe blogul meu „

Despre behaitul oilor si Glasul Pastorului

caci "Oile Mele ascultă glasul Meu; Eu le cunosc, şi ele vin după Mine "...
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Stimate domnule Zsolt …..

  1. cherie zice:

    Am mutat acest comentariu la articolul urmator, la care apartine

nimic

