Cum se distrau branhamistii cand erau mai tineri

…..asa  se  distreaza  si  astazi .  Mie  nu -mi este  rusine  sa  spun  ca am  facut  la  fel  si  inca   fac  parte  din  numarul  lor . Si  avem   deseori  astfel de intalniri live in  diferite  orase  ale  lumii

Sotia  mea  imi  spunea  mereu, cu  doua  saptamani  in  urma – amintindu-si  acele  vremuri  cand  copii  erau  la  varsta  frageda  si  dansau  impreuna  cu  noi  in adunarea de  la conventia  din  Hessenhofe , unde  unii au  primit  botezul in  apa –  ca  suntem  ,chiar  si  dupa  nunta  lui   Raluca ,fata  mijlocie care  a facut  prima nunta  a  copiilor nostri, ca  si  Sara  si  Abraham : iarasi  de  19  ani !  si  intotdeauna  cand  aud  Cuvantul  eu  spun Amin! si  Multumesc, Doamne ! impreuna  cu  fratii  si surorile  care  canta  in  video urmatoare , incheind  auditia  dn acest  articol cu  aceasta  rugaciune  Duhule  al  lui Dumnezeu , misca-mi  adancul  inimii  !

Despre behaitul oilor si Glasul Pastorului

caci "Oile Mele ascultă glasul Meu; Eu le cunosc, şi ele vin după Mine "...
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Cum se distrau branhamistii cand erau mai tineri

  1. cherie zice:

    Este o distractie caracteristică spiritului occidental, poate iniţial doar american, acum este mai generalizat…
    Am citit că în rusia un grup de puştoaice au încercat să facă un spectacol din acesta într-o biserică ortodoxa rusă si au fost arestate. Pentru noi „orientalii” asemenea manifestări de bucurie colectivă ni se par cel puţin „nepotrivite” cu spiritul de divinitate şi de rugăciune.
    O nuntă făcută în biserică chiar dacă pare un spectacol demodat are o solemnitate (poate aparent falsă) la care ţinem deoarece pentru noi, orientalii, Iisus chiar dacă are două naturi, una omenească şi una divină, nu se amestecă, iar pentru ortodocsi, Sfantul Duh vine de la Dumnezeu Tatâl chiar dacă e trimis prin Fiu…
    Poate aveţi dreptate, aceasta a fost ideea „cristică”… dar mie îmi este greu să le amestec.
    Nunta la biserică este o slujbă şi un „jurământ” iar nunta de bucurie şi de „petrecere” are loc la restaurant …

  2. abelbenadam zice:

    Beha, vad ca iti place muzica de la TEA. As fi curios si ce parere ai de Fr. Vin Dayal? Eu am avut prilejul sa-l aud (pe viu sau inregistrat) la cateva conventii in Europa.

nimic

