Cantece noi de la The Third Exodus Assembly

Dovedind  Mesajul orei  live ,  nu  ” pe  cale  de  disparitie ” asa  cum  isi  doreste  alde lica , collins, abel, si  altii  cativa  de teapa  lor

Daca  toti  aceia  care  canta ” glorie  Domnului”  cu  vocea  lor  naturala  sunt  NEBUNI  AI  LUI  HRISTOS  care  s-au  lasat  sa  fie  invatati  de  Cuvantul vorbit al  Domnului  prin  fratele  Branham, intrebarea  vine :” Ai  cui  nebuni ” snt  ceilalti , care-i descalifica  permanent  in  scrisul  lor mistificat   ” ?

Despre behaitul oilor si Glasul Pastorului

caci "Oile Mele ascultă glasul Meu; Eu le cunosc, şi ele vin după Mine "...
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Cantece noi de la The Third Exodus Assembly

  1. abelbenadam zice:

    Am mare respect fata de pastorul Vin Dayal pe care l-am intalnit si personal. Nimeni altul nu se pricepe mai bine ca el sa intre atat de profund in Vechiul Testament si sa scoata de acolo adevarate comori spirituale. Cred ca pentru cei ce sunt cabali sa „pinda viziunea” (corecta) este o adevarata binecuvantare.

    Ascultam cu placere si cantecele de la TEA, care mi-au fost de real folos si ajutor in anumite etape din viata mea. Pot sa-i inteleg pe cei ce compun acele versuri si melodii minunate pe care apoi le interpreateaza cu atata reverenta. Am simtit si eu aceleasi emotii, am avut aceleasi trairi si stari de adanca comuniune cu Dumnezeu.

    Acum insa, cred ca am ajuns sa inteleg mai deslusit notiunea de „teofanie” pe care o cântă, dar şi de ce o cântă ei cu atâta pasiune şi dor.

    Preţuiesc şi astăzi cântările, cu toate că acum au o altă semnificaţie pentru mine.

  2. abelbenadam zice:

    capabili, cu „cabali”

nimic

