„Am strigat spre Tine, DOAMNE- indurator ….

….Tu  m-ai  ridicat  si  n-ai  lasat  sa mor ” ( dintr-o cantare  crestina invatata  cand  eram  in  Oastea Domnului , dupa  Psalmul 30 )

Urmarind  stirile  pe  site-ul Mediafax,ro  aflam  ca  au  mai  murit  cativa  tineri  , in  chinurile arsurilor rezultate  din  incendiul  clubului de noapte satanist din  Bucuresti ,  ma  intreb  daca  vreunul dintre  ei  a  reusit  sa  se impace  cu  Dumnezeu  in  acel  scurt  interval  de  timp  in  care  a  fost  cercetat  prin  suferinta  fizica . fiindca  este  scris „Si prin durere este mustrat omul in culcusul lui, cand o lupta necurmata ii framanta oasele. (Iov.33:19)

Nimeni  pe  lumea  asta  nu  este  oare  interesat  de acest  aspect  al  tragediei ? Nu  se  publica  nici  o  marturie  a  unei  chemari  directe  la  o  rugaciune  facuta la  patul din  spital  prin  ungere, in  Numele  Marelui nostru  Vindecator  Isus  Hristos ? A murit fratele  Branham   si  oamenii  religiosi  ai  vremii noastre  i-au  profanat  memoria , au  lepadat  credinta

Efoturile  omenesti  nu  au  dat  rezultate dorite,  nici  in  tara noastra  nici  la  straini. De  ce  oare  nu  mai  apeleaza  oamenii  astazi  in  primul  rand la  Medicul  cel Bun ?

Primul  meu  gand, in  luna  Aprilie,  cand  am  constientizat  faptul  ca  port  un  cancer  de piele  vechi  de un  an, a  fost  sa  astept  cu  nerabdare  prima  adunare  in  care  sa  cer  rugaciune  de credinta ,  apoi  cu  credinta  renascuta am  urmat  calea  naturala  indicata in  Scripturi  . Astazi, dupa  aproape 8  luni,am  dovada  ca  acel diavol a  fost  indepartat  definitiv , Poate  sa  zica  cine  ce vrea  despre  orice  fel  de metode  de  vindecare ,  eu  una  stiu  : Numele  Domnului  Isus Hristos te  scapa  din  orice  primejdie,  fie  chiar  si  primejdia  de moarte   Ferice  de  cine-L cunoaste  si-L  apreciaza  la  vremea  potrivita ! 

Caci El zice: „La vremea potrivita, te-am ascultat; in ziua mantuirii, te-am ajutat. Iata ca acum este vremea potrivita; iata ca acum este ziua mantuirii.” (2Cor.6:2)

Dar eu catre Tine imi inalt rugaciunea, Doamne, la vremea potrivita. In bunatatea Ta cea mare, raspunde-mi, Dumnezeule, si da-mi ajutorul Tau! (Ps.69:13)

Despre behaitul oilor si Glasul Pastorului

caci "Oile Mele ascultă glasul Meu; Eu le cunosc, şi ele vin după Mine "...
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la „Am strigat spre Tine, DOAMNE- indurator ….

  1. mihaela zice:

    ma intrebam ce mai faci si mare mi-a fost bucuria sa citesc ca esti bine.

  2. Ce sa mai fac, iaca ma straduiesc si eu sa ” gandesc pozitiv” si sa arunc asupra Lui ingrijorarile mele (1Pet.5:7) urmand sfatul apostolului Domnului Isus Hristos ( pentru a evita caderea semintei intre spini (Mat.13:22) si pericolul de-a fi surprins de ziua aceea despre care se zice ca va veni ca un hot . (Luc.21:34)

nimic

