Isi schimba Dumnezeu gandurile, regreta El ce a facut la inceput ?

Daca  tinem  la  divinitate,  vom  spune  cu  glas  sus  si  tare  : nu,  niciodata !  Dar  daca  tinem  la  omenie , glasul  ni se  moaie  si  se  coboara , pentru ca  in  Biblie  citim :    „Si Domnul a zis: „Am sa sterg de pe fata pamantului pe omul pe care l-am facut, de la om pana la vite, pana la taratoare si pana la pasarile cerului; caci Imi pare rau ca i-am facut.” (Fac.6:7)                                                                                    Care  este  motivul  pentru  care  a  aparut dilema ?

Voi  incerca  sa  va  explic ( cu  toate  ca  sansele  ca  sa  intelegeti gandul  pe  care   vreau  sa vi-l  transmit  sunt  minime ) citindu-va   relatarea  despre  una  din  faptele  ” de  vitejie  din  fire ” ale  lui  Saul,  primul  imparat  al  lui Israel  cerut  de  catre popor ca  sa  le  fie  conducator  in  locul  omului  pus  de  Dumnezeu  in  aceasta  slujba .                                                                                                Scriu  acest  articol   pentru  fratele  Zsolt  , care  va  intelege, daca-l  va  citi , situatia  in  care  s-a  pus  prin  atitudinea  pe  care  a  luat-o  in  ” negocierea ” cu  vrajmasii  neprihanirii  . Si  nu  voi  comenta  un  timp,  pana  cand  cititorii  isi  vor  arata  in  constiinta  lor – cei  mai  multi – sau  in  scris – unii mai  curajosi  sau  mai  obraznici ,  fara  sa  caute  motivul  ca  i-as  fi  influientat,  isi  vor  arata  , deci , atitudinea  lor  fata  de  modul  in  care  gandeste  si  priveste  Dumnezeu  la  actiunile   lor . Va  fac  totodata  cunoscut  faptul  ca   pseudonimul ” Viata  in  mainile  tale ”  vorbeste  cu  multa  fatarnicie  cand roaga  pe toti  urmasii  Mesjului  sa  compare  vorbirea  ” biblica ” a lui  ( in  care  pune  doar  un  verset  la  deruta  sau  nici  macar  pe  acela  nerastalmacit )   cu  ceea  ce  Mesajul  si  urmasii  lui  cer  ca  el ”  sa  creada  fara dovezi ” Si  mai  zice ca  eu  ( unul  care  urmez  cu  credinciosie  Mesajul ca si  Cuvant  al lui  Dumnezeu  si  nu  scriu  nimic  fara  sa  am  la  baza subiectului abordat   o  duzina  de versete ) , toata  ziua  mint  si  calc Biblia  in  picioare  numai   cu  scop sa  apar ( sa tin  partea) ” un  autointitulat  profet si Dumnezeu  in  trup ” Inca   mai  are  despre  mine  si  viziunea  ca  sunt ” adanc intr-o  temnita  intunecata ” si  probabil  de aceea  nu  mai  accepta  nici  un  comentariu  pe  ID-ul  meu  , fiindca  acestea   apar  ca si  lovituri  ucigatoare  la  provocarile  lui nefondate  biblic

Despre behaitul oilor si Glasul Pastorului

caci "Oile Mele ascultă glasul Meu; Eu le cunosc, şi ele vin după Mine "...
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Isi schimba Dumnezeu gandurile, regreta El ce a facut la inceput ?

  1. Ce vedem aici? Behăitul Oilor şi Ţepuşul Scorpionului şi-a pregătit maşina de spălat creierele? Crede-mă, că Zsolt este imun la detergentul (amestecat cu venin) pe care vrei să i-l administrezi, încercând să-i ataci conştiinţa sau făcându-l să tacă, aşa cum o fac cei mai mulţi lideri branhamişti, ameninţând că „uite ce s-a întâmplat cu Eva, pentru că a început dialogul cu Şarpele…” Sau vroiai să scrii altceva?

    Nu cred că eşti blocat pe blogul eliberării din sectarism, cel puţin poţi scrie ca anonim sau cu un pseudo-cont (fără cont google). Dar dacă Lică totuşi ţi-a blocat contul, înseamnă că are motive bine întemeiate. Eu oricum m-am mirat cum de ţi-a suportat comentariile jignitoare şi minciunile atâta amar de ani? De pe blogul meu ai fi zburat de mult, dar probabil că tu şi Lică vă cunoaşteţi de mult şi a încercat să dialogheze cu tine, ceea ce este însă imposibil, fapt pentru care acest răspuns este o excepţie pe care am făcut-o astăzi….

    Aici pe blogul tău poţi să scri liniştit tot ce îţi trece prin cap, şi să ornamentezi cu zeci de mii de versete cu care crezi că îţi poţi susţine ideile prelate din „Mesajul orei”, că oricum, cine te cunoaşte, ştie cum eşti. Oile tale au fugit de mult de la stână, pentru că erau mai slabe ca vacile din visul Faraonului, aşa că s-au dus să pască ceva iarbă proaspătă, bună şi grasă… Pănâ şi lupii te-au părăsit şi nu mai urlă împreună cu tine noaptea la lună plină. Doar umbra lui Abel (= Cain Vânătorul) te mai urmăreşte în miez de noapte când nu ai somn….

nimic

