Este ” numerologia lui Branham ” de pus pe „stalpul Infamiei ” ?

… asa  cum  a  scris  ” onorabilul ” Lica Nemes  si  ” stimabilul” Abel ben Adam  in  ” ex-branhamite blog ”

Aveti  aici  un  video  recomandat  chiar  de  unul  dintre ei, infocat  denigrator al  Mesajului orei   Dezvaluirile  din  acest  fim  de  asemenea  taie  complet apa  de  la  roata  morii ” Societatii  Pamantului  plat ” care  face  mare  valva  pe  internet  cu  „observatiile  ”  lor  oculare si  concluziile  carnale .

Despre behaitul oilor si Glasul Pastorului

caci "Oile Mele ascultă glasul Meu; Eu le cunosc, şi ele vin după Mine "...
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Este ” numerologia lui Branham ” de pus pe „stalpul Infamiei ” ?

  1. Onorabile, unde în tot filmul ăsta ai văzut ceva din „numerologia” lui Branham? Sărăcuţul de el, nici să pronunţe acest cuvânt nu ştia, dar mai să înţeleagă ceva din această teză de doctorat în analiză statisctică, atâta timp ce nici măcar o adunare simplă nu era în stare să efectueze…

    Filmul acesta este interesant, l-am văzut, dar nu ştiu să-l fi recomandat, pentru că nu m-a convins în totalitate. Nu mă las impresionat de astfel de „deducţii” pe care nu le pot confirma sau infirma, din moment ce nu am (încă) facultatea de statistică…

    Cu toate acestea, sunt un mare pasionat în ale „numerologiei” – desigur nu cea diletantă a lui Branham, şi cunosc filme mult mai bune decât acesta, pe care le poate înţelege şi un elev sârguincios cu studii medii. Despre asta voi scrie pe viitor, am material pentru vreo 2-3 articole şi cred că nici Branham nu va ieşi neperiat în ele, pentru că şi el este un fel de „Ilie” al Numerologiei:

  2. In film se arata corespondenta grafica lineara intre valorile numerice date pentru cuvinte din Torra ( Vechiul Testament Biblic ) care desemneaza obiecte cosmice si termeni „stiintifici” legati de timp, spatiu,miscare, lumina , zgomot,, substante chimice, etc. si valorile calculate stiintific ale unor caracteristici ale acestor lucruri denumite ( prin analiza matematica si calcule cu logaritmi naturali )
    Noi am aflat din Cuvantul vorbit al Mesajului orei care a fost predicat pe timpul cand stiinta moderna era inca la primii ei pasi , ca numele tuturor lucrurilor au fost date de om in cuvinte inspirate divin si toate au aparut in existenta materiala la rostirea de catre Adam a numelui = denumirea acestora, dupa ce el vedea imaginea lor reala in viziunea data de Dumnezeu Si in numele dat prin vorbirea originala erau exprimate toate caracteristicile lucrurilor , obiectelor sau fiintelor denumite prin cuvantul respectiv .
    Mai stim insa ca atunci cand, dupa caderea in pacat si departarea de la Fata lui Dumnezeu , omul a inceput sa faca tot ce si-a pus in gand fara sa tina seama de vointa Creatorului lui, Domnul Dumnezeu a facut ceva uimitor : le-a incurcat limbile, ca sa nu mai poata crea prin vorbire si cuvantul omului a ramas fara putere . Au trebuit astfel sa treaca cateva milenii pana ca omenirea sa ajunga iarasi la un grad de civilizatie apropiat aceluia de dinainte de potop, de pe vremea cand Noe mai umbla inca cu Dumnezeu iar Duhul Domnului mai obisnuia inca sa locuiasca in unii dintre ei . Saltul extraordinar al civilizatiei omenirii contemporane s-a produs doar de la aceasta ultima epoca a Bisericii, de la Botezul cu Duhul Sfant revarsat iarasi in Biserica Penticostala la inceputul secolului 20 cand omul a ajuns de la deplasarea cu caruta la zborul cu racheta doar in decursul unei singure generatii , aceea a Mesajului Orei .
    Dumnezeu a confirmat aceasta descoperire ( demonstrata practic de El Insusi coborat pe Pamant ca si Mantuitor in chipul = infatisarea Omului Isus Hristos ,) si in timpurile moderne prin slujba pe care a indeplinit-o fratele William Branham sub directa calauzire a Ingerului Domnului
    Pe aceia care privesc cu scepticism adevarul care le este prezentat prin acest Mesaj , invit sa citeasca sau sa asculte personal si fara prejudecati macar a zecea parte din cele o mie si cateva predici inregistrate si difuzate de Voice of God Recordings Inc.

  3. Referitor la unele comentarii si articole ale lui AbelbenAdam scrise cu o forma de evlavie, bazata pe lectiile unor profesori care , asa cum a confirmat chiar el in comentariu ” invata intotdeauna, si nu pot ajunge niciodata la deplina cunostinta a adevarului.” ( zicand ca nu se lasa impresionat de deductii pe care nu le poate confirma sau infirma ), eu cred ca este bine daca luam seama la ele , ca sa putem recunoaste in ele contradictia cu ” adancul bogatiei, intelepciunii si stiintei lui Dumnezeu! Cat de nepatrunse sunt judecatile Lui si cat de neintelese sunt caile Lui! (Rom.11:33) … si sa nu dispretuim bogatiile bunatatii, ingaduintei si indelungii Lui rabdari stiind bine ca ca bunatatea lui Dumnezeu ne indeamna la pocainta (Rom.2:4)

  4. Cât de deştept eşti tu, Behăilă… Şi ce ştii să întorci cuvintele şi înţelesurile, chiar dacă vezi negru pe alb ce am scris.

    Am zis eu că profesorii MEI „invata intotdeauna, si nu pot ajunge niciodata la deplina cunostinta a adevarului.” Sau am zis mai degrabă că nu mă las impresionat de deducţiile profesorului TĂU, din filmul TĂU. Nu zic că nu ar fi adevărate, dar pur şi simplu nu am cunoştinţele necesare pentru a VERIFICA ce zice unul şi altul. Sau poţi tu să spui că analiza statistică prezentată în acest film nu „puşcă tot atât de bine” cu orice cuvinte alese la întâmplare? Aşa îţi pot face şi eu o analiză cu ORICARE cuvinte, şi dovedesc ce vreau eu.

    Când ne lămureşti odată, cum e cu „numeralogia” lui Branham? Sau vrei să te lămuresc eu? Atunci aşteaptă, că vei vedea în curând cât de deştept este idolul tău.

    Auzi omule, cum de îndrăzneşti tu să afirmi că:

    „Saltul extraordinar al civilizatiei omenirii contemporane s-a produs doar de la aceasta ultima epoca a Bisericii, de la Botezul cu Duhul Sfant revarsat iarasi in Biserica Penticostala la inceputul secolului 20 cand omul a ajuns de la deplasarea cu caruta la zborul cu racheta doar in decursul unei singure generatii , aceea a Mesajului Orei .”

    Omenirea a rămas mii de ani la starea primitivă tocmai din cauza superstiţiei, a fricii şi a teroarei sub care au ţinut-o TOATE RELIGILE. Şi saltul extraordinar l-a putut face doar emancipându-se, scuturându-se de aceste lanţuri şi evadând din prostie cruntă la raţiune.

    Penticostalismul fanatic, cu ai lor „ucişi în Duhul”, care se rostogolesc hohotind sau fac spume la gură, plus Branhamismul şi mişcarea Carisamatică, sunt toate doar nişte forme şi mai aberante şi absurde de psihoza religioasă isterică.

    UMANITATEA a progresat tocmai pentru că s-a depărtat de biserică, civilizaţia a renăscut datorită unor oameni de mare valoare, pe care nici nu pot să îi enumăr pe toţi, nicidecum datorită acelor „Holy Rolleri” pe care îi dai exemplu. Bine a zis soacra lui Branham, când i-a numit cum i-a numit.

    SĂ-ŢI FIE RUŞINE LUPULE TURBAT, EŞTI UN MARE MINCINOS ŞI UN ESCROC. EŞTI UN HOŢ CARE VREI SĂ FURI TOT CE ESTE BUN ÎN UMANITATE CA SĂ ACOPERI MIZERIA SPIRITUALĂ A SECOLUI XX. TE LAUZI CU REALIZĂRILE ALTORA, NUMEŞTI RĂUL BINE ŞI BINELE RĂU. EŞTI UN LUP FIOROS CE ÎNCEARCĂ SĂ SE DEGHIZEZE ÎNTR-O OAIE NEVINOVATĂ. NU MERITĂ SĂ MAI ÎMI PIERD TIMPUL CU TINE ŞI CU CEI CA TINE.

    Vrei ca lumea să citească predicile companiei multi-milionară VGR? Păi ştiu bieţii oameni de toată minciuna şi corupţia clanului Branham? Ştiu ei că acum o lună şi ceva, pastorul tabernacolului Branham împreună cu toată conducerea şi-au dat demisia pentru că nu mai suportau să fie minţiţi şi furaţi în continuare de „onorabilul” JOESPH BRANHAM?

    „Urăsc că a venit acest timp când trebuie să fac aceasta. Eu doresc să mă demisionez din funcţia de pastor al Tabernacolului Branham de la data aceasta: Duminică, 30 August, 2015. Eu am lucrat din greu pentru acest Mesaj, acum am 89 de ani şi am încercat din greu să îl păstrez pe (în acord) cu cuvântului. DAR SE PARE CĂ SE DESTRAMĂ. Este singurul lucru pe care pot să-l fac. De acea, eu mă rog pentru voi, oameni buni, şi sunt sigur că şi voi vă veţi ruga pentru mine. Eu nu voi mai oficia servicii funerale sau de căsătorie.” (Fr. Collins, ex-pastor, al Tabernacolului Branham)

    Mă întreb dacă au auzit oamenii de pe acest blog de Pastorul Mesajului Orei Robert Martin Gumbura, care are de executat o pedeapsă de 40 ani, pentru viol multiplu? Conform descoperirii Profetului acestui secol al civilizaţiei, care însă mai predica poligamia de acum 4000 ani, acel pastor a crezut de cuviinţă să se împerecheze cu orice femeie din biserica sa… Daţi o căutare pe Google şi pe YouTube dacă vreţi, vă veţi informa în 5 minute.

    Da, oameni buni, ascultaţi la Branham, în original, nu doar citiţi. Ascultaţi predici precum „Căsătorie şi Divorţ”, „Edenul Satanei” sau „Alegerea unei Mirese”. Şi apoi judecaţi voi înşivă după bunul simţ pe care Dumnezeu l-a aşezat în voi, de unde vin toate aceste lucruri, şi dacă eu sau Behăitul vă spune adevărul…

    ABEL

nimic

