Dumnezeu vorbeste,,,,,,dar omul nu ia seama

In  articolul  ” Zideste  in  mine  o inima  curata.,,,” am  citat  din  Cartea  Iov , incepand  cu  cuvintele  alese  pentru  titlui  acestui articol , Fiindca   Abel  a  comentat printr-o  interpretare  contrara  asteptarilor  mele,  incerc  sa  clarific  gandurile  pa care  am  vrut  sa vi  le  transmit , conform  cunostintelor  mele  despre Mesajul  orei  si  trairile  mele personale,  care nu mi-au  fost  clarificate  decat  prin  acest  Mesaj,  pe  care  eu  l-am  gasit  in concordanta  cu  fiecare  Cuvant  din  Scriptura

Daca  observati,  am  citat  cuvintele  lui Elihu, ( vezi  Iov 32)  , un alt  personaj, diferit  de  ” prietenii ”  care ” nu gaseau nimic de raspuns si totusi osandeau pe Iov.” Cine  era  oare  acest  om  tanar, ” , fiul lui Baracheel din Buz, din familia lui Ram … aprins de manie (si) impotriva lui Iov, pentru ca zicea ca este fara vina inaintea lui Dumnezeu.” ? Eu  ma  gandesc  ca  nu  poate  fi  decat  unul  dintre  mijlocitori    sau ” traducatori”,   Citind  dizertatia lui Elihu  (https://dexonline.ro/definitie/dizerta%C8%9Bie)  am  pus in  paranteza  explicatia –  si  sper  ca  ati  observat  ca am  facut  de  multe  ori  acest  lucru – pentru  cuvinte  care  nu  se folosesc  de  obicei  in  vorbirea  curenta,  fiind  cuvinte  academice , de  Facultate )           nu  va fi  greu  pentru  voi  sa  ” vedeti”  Duhul   care  l-a  calauzit

Continuare   deseara

Despre behaitul oilor si Glasul Pastorului

caci "Oile Mele ascultă glasul Meu; Eu le cunosc, şi ele vin după Mine "...
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

nimic

